Broskan Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Lyssnar på en som kan spela gura inget Bruce trams "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 80-tals synth. John Räv. Dansa som en pistol. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Ritchie Blackmore. Nu blev jag påmind om "Gates of Babylon" bara för det... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Ritchie Blackmore. Nu blev jag påmind om "Gates of Babylon" bara för det... [url=https://www.youtube.com/embed/qu8HiZepRWo?feature=oembed] Gates of BabylonJag gillar faktiskt Malmsteens version bättre. Den känns ondare och mer plågsam på något sätt. Finns en del trevliga covers på hans "Inspiration" album. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Det är visst Valentines day idag... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Gates of Babylon Jag gillar faktiskt Malmsteens version bättre.Den känns ondare och mer plågsam på något sätt. Finns en del trevliga covers på hans "Inspiration" album.Får se om jag kollar upp Yngves version då. Ondare och plågsammare låter bra i vilket fall. Har för mig att lp-versionen är tyngre. Mesig hårdrock är ju inget att ha. Då kan det lika gärna va. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 14, 2016 Dela Inlagd Februari 14, 2016 Från 87. Pop kommer äta upp sig själv. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 (ändrad) En gammal intervju med Lemmy från år 2000..."You are obviously a survivor what´s your recipe for that?""Not dying."http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/669502?programid=4067 Ändrades Februari 16, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 Lyssnar på en som kan spela gura inget Bruce trams Ja andra snubben va ok Här får du nåt å bita i 5555 https://youtu.be/W3_RCJ3Szjc När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 Ja andra snubben va ok Här får du nåt å bita i 5555Titeln är väl som du känner dig nu med alla damerna omkring dig.Ha det bra nu Clion på sista delen av resan, själv jobbar jag 2mån till innan det blir BKK.//Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 (ändrad) Lite koreanskt Ändrades Februari 17, 2016 av Thaiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 18, 2016 Dela Inlagd Februari 18, 2016 (ändrad) Ett brödrapar från Skottland som gör atmosfärisk elektronisk musik kan vara den artist jag lyssnat mest på under 2000-talet. Här dessutom med en riktigt grym video. Ändrades Februari 18, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Lite förundrad, hur jäkla liten sak man kan spela på och det faktiskt låter bra. Den är inte större än ett munspel ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Februari 25, 2016 Dela Inlagd Februari 25, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 Så här långt enda anledningen att gå på Bråvalla i år. https://youtu.be/CJ48WX9z90A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 Det ska vara en duo, Black Keys. Johnossi och nu Royal Blood. https://youtu.be/jhgVu2lsi_k Jaha nu funka inte fönstret men det är värt ett klick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 Sitter och laddar för att dricka rom och då behövs det sjörövar-rock.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 http://youtu.be/IiTW0sGJgZU Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 (ändrad) Charmig fransk duo i en av deras kändaste låtar från 1984. Den var tillägnad en av deras dansare som tidigare gått bort i bröstcancer. Ändrades Februari 26, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 (ändrad) Minst lika charmiga Pizzicato Five från Japan och ett av deras otaliga lyckopiller till låtar. Minns att jag under en bilfärd en gång i en mellanstor stad på på västkusten tom kom i så pass god stämning(var nog inte helt nykter heller) till nån låt att jag skickade ut en hand och daskade till en tjej över rumpan. Jag kommer aldrig glömma det men kan samtidigt inte låta bli att tycka synd om tjejen. Men gjort är gjort. Ändrades Februari 26, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 Ray LaMontagne - Part Two - In My Own Way /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 att köpa tillbaks dagar som gåttdet har ingen någonsin fåttmen om jag fick en chans så skulle jag betalaför jag har sett hur det gårför våran sorti vår familj vinner spriten stort vill ge alla en dag en ny dag att leva "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 En av 90:talets bästa skivor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Februari 26, 2016 Dela Inlagd Februari 26, 2016 (ändrad) Citat Vi får se hurdet går George Baker jaja skit MPR har tagit bort hur man läggerin ilägg bara bilder räknas.... Ändrades Februari 26, 2016 av Chrille Columbus MPR skit uppdatering problemmed att laDDA innehållet Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu