Khonis Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 555, allt är inte bra. Men vi kan väl mötas halvvägs då Sett dom live några gånger och dom är helt klart bäst då. Ja det är klart när man ställer dålig svensk musik mot dålig thai blir det oavgjort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Juli 11, 2015 Dela Inlagd Juli 11, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=rr7ymJwx4-Q Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 12, 2015 Dela Inlagd Juli 12, 2015 Lyssnar på rätt duktiga grabbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2015 Dela Inlagd Juli 13, 2015 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 14, 2015 Dela Inlagd Juli 14, 2015 I går Bee gees idag Cher När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 14, 2015 Dela Inlagd Juli 14, 2015 Disk-Ho ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 14, 2015 Dela Inlagd Juli 14, 2015 Disk-Ho Oh my god,,,,,,! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 Idag är det lite plus 65 år ingar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 18, 2015 Dela Inlagd Juli 18, 2015 För en del känns detta som relevant för Thailand och då i synnerhet walking street Pattaya. Ja jag skoja mest hehe men dom kunde göra muzzik på 1920 talet kul ändå ibland? Det är rent äventyr att lägga in saker i forumet efter uppdateringen Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 (ändrad) Här var det dött men vad f-n here we go https://www.youtube.com/watch?v=DX_rgHHWwv8#t=27 Ändrades Juli 28, 2015 av Chrille Columbus Länk funkar inte! Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 men va f-n det funkar ju inet? Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 När du klistrar in länken från Youtube måste du även slå ett slag på Enter-tangenten när du står i slutet av länkenDå funkar det Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 28, 2015 Dela Inlagd Juli 28, 2015 På radion just nu Ganska trevlig låt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 1, 2015 Dela Inlagd Augusti 1, 2015 En vacker kvinna. this HTML class. Value is https://youtu.be/Fw_ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 1, 2015 Dela Inlagd Augusti 1, 2015 En vacker kvinna. this HTML class. Value is https://youtu.be/Fw_En vacker kvinna. this HTML class. Value is https://youtu.be/Fw_Nej lägga in Youtube fixa jag ej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 1, 2015 Dela Inlagd Augusti 1, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 1, 2015 Dela Inlagd Augusti 1, 2015 En vacker kvinna. this HTML class. Value is https://youtu.be/Fw_Nej lägga in Youtube fixa jag ej. Funkar att klistra in länken, funkar även att välja "lägg in annan media" nere till höger, välj då alternativet med url Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 2, 2015 Dela Inlagd Augusti 2, 2015 Lite blandat bla den här som jag inte hört tidigare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 8, 2015 Dela Inlagd Augusti 8, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 10, 2015 Dela Inlagd Augusti 10, 2015 Job2Do-Land Down Under "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 16, 2015 Dela Inlagd Augusti 16, 2015 https://youtu.be/AVlB19C6AyQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 16, 2015 Dela Inlagd Augusti 16, 2015 Jag vetefan, men tjejen gillar denna i alla fall. Blir ju lite kul när jag spelar upp låtar på Thai via telefonen (skype-out) till henne i Jomtien. Sen börjar hon sjunga med och pga tidsskillnaen (den tid det tar för telefonsamtalet/musiken når henne+tillbaka) så är hon alltid out-of.sync. Men det är kul att höra att hon gillar i alla fall nåt jag gör. Även om det bara är att spela upp musik. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Augusti 16, 2015 Dela Inlagd Augusti 16, 2015 Jag vetefan, men tjejen gillar denna i alla fall. Blir ju lite kul när jag spelar upp låtar på Thai via telefonen (skype-out) till henne i Jomtien. Sen börjar hon sjunga med och pga tidsskillnaen (den tid det tar för telefonsamtalet/musiken når henne+tillbaka) så är hon alltid out-of.sync. Men det är kul att höra att hon gillar i alla fall nåt jag gör. Även om det bara är att spela upp musik. Tai Orathai, väldigt känd sångerska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 28, 2015 Dela Inlagd Augusti 28, 2015 Jaha det verkar funka , bra låt lyssnade på den första gången på spanska nästan finare på det språket .. men gillar denna låt på nåt konstigt sätt. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 28, 2015 Dela Inlagd Augusti 28, 2015 Ett av de bästa scenframträdanden jag vet......... Ryser fortfarande när jag ser det och Björn Gelotte är ju förmodligen världens coolaste gitarrist....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu