Guest wUThai Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 Frugans nya favoritlåt som går i dagarna i ända! Me like! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 22, 2015 Dela Inlagd Maj 22, 2015 Radio Guld 60-tal , musik för fullvuxna öron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 En till gubbe som fortfarande rockar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Så jäkla bra “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Stygg trummis, Terry Bozzio: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Mellon låg volym på radion och alphas på datorn (TV-serie). Simultanförmåga... Väntar mest på omröstningen i mellon. Skulle vara kul om MZ vann, men nästan ännu festligare om Australien gör det. Bara för att se var dom lägger nästa final då. Lär ju inte bli operahuset i Sydney i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 (ändrad) Jaha, då vann vi mellon... och jag som gillade Australien. Fast mer med baktanken på hur dom skulle fixa en vinst. Ändrades Maj 23, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Jaha, då vann vi mellon... och jag som gillade Australien. Fast mer med baktanken på hur dom skulle fixa en vinst. Hade gärna varit Måns nu.. Det är hans tid nu, hoppas han tar tillvaro på den. Go Sweden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Hade gärna varit Måns nu.. Det är hans tid nu, hoppas han tar tillvaro på den. Go Sweden Mycket bra på denna mello men rätt låt vann faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Suck så ny ska vi arrangera eländet igen,kommer att kosta skjortan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 23, 2015 Dela Inlagd Maj 23, 2015 Suck så ny ska vi arrangera eländet igen,kommer att kosta skjortan. Ja och det kommer att dras en massa stålar från våra konton Som sportevangemang och allt som råkar kosta pengar i denna värld. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Suck så ny ska vi arrangera eländet igen,kommer att kosta skjortan. Inte för dig väll? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Fan vilken bra låt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Tv'n För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 LORDI U-C https://www.youtube.com/watch?v=_M6px6Ynm90 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 At the gates, grymma guror! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 24, 2015 Dela Inlagd Maj 24, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 25, 2015 Dela Inlagd Maj 25, 2015 Lite kul klipp filmar publikens reaktioner https://youtu.be/eaZRSQfFo8Y När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pangtawai Inlagd Maj 25, 2015 Dela Inlagd Maj 25, 2015 Lite kul klipp filmar publikens reaktioner https://youtu.be/eaZRSQfFo8Y Den var inte dum Clittan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Maj 27, 2015 Dela Inlagd Maj 27, 2015 (ändrad) bajs Ändrades Maj 27, 2015 av Chrille Columbus Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Maj 27, 2015 Dela Inlagd Maj 27, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=R_sLvlgcBWo&list=RDK9ARNp0ak_A&index=11 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 28, 2015 Dela Inlagd Maj 28, 2015 Äntligen nåt nytt med Scooter manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 28, 2015 Dela Inlagd Maj 28, 2015 Och nu blev jag som som vanligt:) Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 28, 2015 Dela Inlagd Maj 28, 2015 Mer Scooter och Vassy manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 28, 2015 Dela Inlagd Maj 28, 2015 Fel ttåd men ok? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu