Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

15 minuter sedan, skrev Tekkor:

Dedikerar en låt till min "följare" eller "stalker", som måste räknas som "vän" då du tålmodigt ofta går in på min profil och läser mina inlägg...

Så om du skulle sluta med det... då skulle det kännas tröstlöst värre.

Så här är låten... Du är min vän på mpr, vem fan annars skulle läsa alla mina inlägg?

 

en annan stalker

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    473

Får ju ta något Danskt, mina hårt drivande chefer/ägare är ju Danska, även om de driver en hårt är de  bra personer och inte rädda för att ta i själva, du får många dunkar i ryggen så länge du inte felar haha, och det syns i lönekuvertet när de är nöjda med dig... Men jag kan säga att aldrig har jag haft en svensk arbetskamrat som jobbat så hårt som de Danska.

 

Ps. atom noterar du att jag arbetar för danskar i ditt sökande efter mig :dribble:

en

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev kenke:

 

Man minns när man stod där i butiken och provlyssna skivor, just denna låten minns jag pga en speciell händelse, dock inte lämplig för mpr :). Bengans och nått place nere i majorna/masthugget var man rätt ofta i. Minns den där skabbiga lokalen för frukt & grönt ner mot leden där i Masthugget, de stackars tjejerna i kassan fick ha värmefläktar på vintern...

 

Pratar man plaskdammen i majorna (den vid Mariaplan, ja det finns väl inte fler där) så minns jag en alkis som trampa runt barfota i gräset runt och blev biten av en huggorm haha...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Naam kaeng:


 

 

Det här va "brossan"!image.png.c680143175a2d5580c2ba1d2c6cf5499.pngNikita Crutchev?:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev audirs2:

Det här va "brossan"!image.png.c680143175a2d5580c2ba1d2c6cf5499.pngNikita Crutchev?:lipa:

Minns när din brossa sparka i pulpeten i ilska under ett tal.

 

 

Morsan blev faktisk beskjuten av russian boys under kriget, först senare förstod hon vad det där pluppande ljudet i snön var, det var när russki boy sköt på allt finländska från sina "kaffekokare", var det inte så deras gamla flygplan kallades?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-06-22 at 08:52, skrev Nakhon:

Älskar MPR 😉

Då dedikerar vi en låt till MPR.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Härliga 70 tal!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

En video till alla som inte funnit riktigt nån egentlig mening med livet och befinner sig på äldre dar, nu är det hög tid att fundera, ja skall ni inte bestämma att gå vidare i livet, lyfta blicken från skärmen och inse att det finns mer givande saker i livet än att läsa nån medlems gamla inlägg.

 

Det är knappt att jag orkar korrekturläsa mina egna inlägg. :dribble: Men lite kul är det att det finns folk som idogt läser allt man skriver... jag har en egen fanclub 😘

 

 

Ändrades av Tekkor
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tekkor:

En video till alla som inte funnit riktigt nån egentlig mening med livet och befinner sig på äldre dar, nu är det hög tid att fundera, ja skall ni inte bestämma att gå vidare i livet, lyfta blicken från skärmen och inse att det finns mer givande saker i livet än att läsa nån medlems gamla inlägg.

 

Det är knappt att jag orkar korrekturläsa mina egna inlägg. :dribble: Men lite kul är det att det finns folk som idogt läser allt man skriver... jag har en egen fanclub 😘

 

 

Förföljelsemani. Sjukligt misstänksamhet..same same but different....

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev wavis:

Förföljelsemani. Sjukligt misstänksamhet..same same but different....

Spelar ingen roll vad du har, alla är välkomna i min fanclub... Men glöm inte musikklippet för vi är i en musiktråd.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...