Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    473

1 timme sedan, skrev Tekkor:

Äsch vi tar en tysk till

 

Sa du rysk??

 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller sa du "perkele"?

 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Tekkor:

Under denna tiden gilla jag ppg ljudet , och så även Yamaha dx7 och oscar som vi hade i vår ägo... gilla även våra goa göteborgskor :) De som missa club akut missa himmelen, den göteborska. Saknar det gamla götet :(

 

 

 

Du far inte glomma alla goa svartklubbar man gick pa nar dom andra stangde.Hoppar in i tidsmaskinen alla dagar i veckan  😀

Link to comment
Dela på andra sajter

Maste saga att jag ar mallos att se dessa klipp ifran mandagsborsen   nya band  , naiviteten,  oskulden, intervjuverna.gladje nervositet  samsta publiken jag nagonsin sett ,men i denna soppa vet vi alla vad som hande med dessa fantastiska band

 

 

Ändrades av kenke
Link to comment
Dela på andra sajter

Under denna tiden strula jag lite med en tös som hetta Cissi,,, äsch henne saknar man, läser hon detta, I still love you....

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Under denna tiden strula jag med en Pia, fan va skoj vi hade, med det höll inte så länge. Saknar hennes mat...

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gubbar, att ni inte skäms att posta sån gammal skit

 

Så är ska det vara

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Bibben:

Gubbar, att ni inte skäms att posta sån gammal skit

 

Så är ska det vara

 

 

Du menar tiden före den hemska rappen :) Men den är ju guld värd, skiten kom efter rappen... Tror du missat något, kanske "en dagens" på Markurells i Götet, skulle gjort dig gott, ett måste för alla som bor/bott på framsidan av landet. Haha fy fan ungefär som fiket "skitiga duken" i frihamnen i stockholm ...

 

Själv hitta jag en del nice videos av mitt ex på tuben som var dansös och varit med i en del i tv program... Men det är för nära mig för att länka till. Fy fan vilken kondis hon hade, ja i jämförelse med mig... Hon e en fin människa och så klart en tvättäkta Göteborgska, saknar henne ibland. Tror det sket sig efter en afton i min bostad i Kortedala. Ja det var jag som fela....

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Wow, ja ett av mina ex var en jävel på att dansa, inga videos på det tyvärr.

 

Rap är skit, Hardstyle is da shit :D

 

 

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Tekkor:

Du menar tiden före den hemska rappen :) Men den är ju guld värd, skiten kom efter rappen... Tror du missat något, kanske "en dagens" på Markurells i Götet, skulle gjort dig gott, ett måste för alla som bor/bott på framsidan av landet. Haha fy fan ungefär som fiket "skitiga duken" i frihamnen i stockholm ...

 

Själv hitta jag en del nice videos av mitt ex på tuben som var dansös och varit med i en del i tv program... Men det är för nära mig för att länka till. Fy fan vilken kondis hon hade, ja i jämförelse med mig... Hon e en fin människa och så klart en tvättäkta Göteborgska, saknar henne ibland. Tror det sket sig efter en afton i min bostad i Kortedala. Ja det var jag som fela....

 

OK jag publicerar henne sa slipper du fa skulden  kniiiip  😅

 

 

Ändrades av kenke
Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev kenke:

OK jag publicerar henne sa slipper du fa skulden  kniiiip  😅

 

 

Haha, fan va taskig du e....

Men jag undrar om inte vi kanske setts nån gång i Götet, risken finns...

 

Ex var långbent och blond :)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bibben:

Wow, ja ett av mina ex var en jävel på att dansa, inga videos på det tyvärr.

 

Rap är skit, Hardstyle is da shit :D

 


 

Jag som inte är ett fan av dans gilla just Brasseri Ferdinands för att de inte hade dansgolv.

Ett riktigt trevligt ställe, när det var nån mässa i stan träffa man en massa kul folk just där...

En period bruka jag slafa över hos en polare som bodde över "snikhylla", fy fan vad segt det var att gå upp den vägen på småtimmarna... Trött bara jag tänker på det.

1 timme sedan, skrev Bibben:

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ferdinand? Hur gammal är du?

 

Finns väl en massa ställen utan dans? Hur blind är du?

 

Vågar du ta en öl i helgen, du väljer ställe, bara det ligger i, eller nära Vasastan?

 

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Tekkor:

Haha, fan va taskig du e....

Men jag undrar om inte vi kanske setts nån gång i Götet, risken finns...

 

Ex var långbent och blond :)

Gick du pa chat noir pa smatimmarna innan kollektivtrafiken borjade ga sa e det inte omojligt

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev kenke:

Gick du pa chat noir pa smatimmarna innan kollektivtrafiken borjade ga sa e det inte omojligt

Så kan det vara...:)

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Bibben:

Ferdinand? Hur gammal är du?

 

Finns väl en massa ställen utan dans? Hur blind är du?

 

Vågar du ta en öl i helgen, du väljer ställe, bara det ligger i, eller nära Vasastan?

 

 

 

 

Men vafan, är du en sån som hängde på andra Långgatans klubbar... Nä du får allt söka nån annan för att få en helkväll i mörkret på plan två...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...