Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

Avregistrerad clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    473

Alltid härligt att se engagerade musiker som på denna Deep Purple cover,en ståpälslåt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett band från york. Jag gillar deras musik, fast sångaren suger och texterna suger ;)

 

http://youtu.be/YBov0fzXrb8

 

Får man lägga upp två musik klipp på samma inlägg från samma band?? Jag chansar.

 

http://www.youtube.com/watch?v=NlAnCzz_jSc&feature=share&list=PLA2dkhHhL61ABbkHXGDoaocg4Ug9CRg_5

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bernard Uedre

 

 

Musik från nya Kaledonien. (det är väl ingen som någonsin varit där?!)

Sköna reggaetoner, musik att bli glad av.

Låten är med på en skiva jag köpte i Thailand.

 

http://reggaearoundtheworld.wordpress.com/2013/02/23/bernard-uedre-rawagu/

 

Jodå, var där i mitten av 80-talet.

Det var en hel del bråk där då (Kalendonierna tror jag ville ha ett större självstyre om jag inte mins fel, kunde även ses/läsas på svensk media), själv så höll jag mig mest inne de dagarna jag var där, allt var svindyrt pga att det mesta importerades från Frankrike och pga att jag var en fattig man på den tiden...).

Mitt x har en väninna som är gift med en man från New Caledonia och bor där sedan ett antal år.

 

bob

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar bara på Dödsfest för närvarande. Dödsfest, Dödsfest, Dödsfest!!!

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Oj då! Nu började jag helt plötsligt lyssna på Pink Floyd. Från 60-talet förstås och med Syd Barret vid micken  :) 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan

 

 

Då kanske den här passar bra  :crazy:

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Säger som Enis Sjukt bra 1.06.20 och vidare 

 

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Såg denna sköna film förra helgen med bla denna låt

 

orginalet

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

:y2:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Förmodligen ingen skräll att det blev lite Sabaton efter travdebaclet.. Första gången jag hittade denna konsert på Youtube gick det att välja låt tidsmässigt. Sedan försvann den och massa andra videos lades upp utan den möjligheten., nu har det återigen kommit en tube från deras Woodstockspelning där man kan klicka på tiderna och hoppa till den låt man vill lyssna på.. 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=UZsuiKKsJRM

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodligen ingen skräll att det blev lite Sabaton efter travdebaclet.. Första gången jag hittade denna konsert på Youtube gick det att välja låt tidsmässigt. Sedan försvann den och massa andra videos lades upp utan den möjligheten., nu har det återigen kommit en tube från deras Woodstockspelning där man kan klicka på tiderna och hoppa till den låt man vill lyssna på..

Såg Sabaton på Sweden Rock för ett par år sedan. Dom var riktigt bra.
Link to comment
Dela på andra sajter

Efter allt tjat och gnat

 

 

Takida naturligvis :crazy:  :crazy: :crazy:  :crazy:  

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...