Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

ytterligare en låt av Wings, en ABBA låt

Wing sings "Dancing Queen"

http://www.youtube.c...h?v=ef0M-u1D208

  :wild: gubben  :wild:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    473

Självklart denna låt på morgonen

Good Morning, Good Morning

  :scenic: gubben  :scenic:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg just nu reprisen av "På Spåret" ochn hörde denna låt där, någon som minns? Det finns väl alltid någon trädkramare som protesterade mot Vietnamkriget här? Utgår att alla normala människor är emot krig.  :suicide:   :this:

Jimmy Cliff - Vietnam

http://www.youtube.c...h?v=wyd1_xQ-JEc

  :drinks: gubben  :tommy:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

En till låt som jag minns från 70 eller 80-talet.  :umnik: Carabao har gjort denna låt. Stavar de sitt namn så?

eddy grant - gimme hope joanna

  :wai: gubben  :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här typen av musik gillar/gillade jag när jag var ung, 60-talet.

Peter Paul & Mary This Land Is Your Land

http://www.youtube.c...h?v=cl3owqxkqDs

  :good: gubben  :good:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

En 90-tals klassiker att få kraft av och ta sig upp till. Fantastisk körsång.

Primal Scream - Movin' On Up

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Dansbandskampen TV 1 hjälp till att rösta på Larz Kristerz våran stolthet här i Älvdalen. Dom är faktiskt jättebra.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kålle och Ada historien Robert Ashberg drog i "På spåret" men som klipptes bort ur programmet. Undrar varför? :crazy:

http://www.svt.se/sv...83&lpos=extra_0

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Iron Maiden: Edward the greatest.

Precis hemkommen från tävling och slappar med en öl. :friends:

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag klampar in i det här ämnet, men jag hittar inte vart man går för att skriva ett nytt meddelande. Gärna en utförlig beskrivning .

MVH

Ours

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ursäkta att jag klampar in i det här ämnet, men jag hittar inte vart man går för att skriva ett nytt meddelande. Gärna en utförlig beskrivning .

MVH

Ours


Hej!  :wai:

Gå tillbaka till Startsidan för forumet!

Där väljer du "Huvudrubrik" för ditt nya ämne, och klickar på den.

Där kan du bl a se:    Markera som läst  |  Underrätta  |  Nytt ämne  |  Skapa ny omröstning 

Lycka till!
Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer en hyllning till er Hårdrocksfans på nätet, de sjunger om kärlek  :crazy:

Här kommer en till med samma grup, en underbar sommarvisa som alla barn sjunger på skolavslutningen

Här kommer en "vaggvisa" som ni kan natta era små telningar med  :crazy:

Det var allt för denna förmiddag, ha det så trevligt var ni än befinner er på denna planet.

  :drinks: gubben  :search:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...