Jump to content
IGNORERAD

Vad lyssnar ni på just nu?


Farang

Recommended Posts

Sportradion faktiskt. SVE-FIN OS semi

 

 

 

 

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 10k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nakhon

    1016

  • edvardpop

    773

  • audirs2

    607

  • kenke

    473

Något som får alla SD anhängare att må dåligt!

 

Fruktansvärt dumt inlägg.

 

Att vara SD anhängare innebär inte att man hatar invandrare, jag bor ihop med en.

 

Att vara SD anhängare ger en vink om att vi som betalat skatt i alla år inte vill lägga våra skattepengar på invandrares levnadskostnader framför

 

våra sjuka och äldre.

 

Nu när papperslösa får gratis tandvärd, dom går gratis till läkare.födelse är gratis.,

 

När min flicka kom till sverige.

Jag betalar allt då hon inte är flykting.

Minsta sjukvård 1800kr, födelse 70- 120k.

 

Samma borde vara för alla som kommer till sverige.

Men nu blir det bättre, släng dina papper, du får bättre än en svensk, gratis sjukvård.

ett bra hem och direkt PUT utan att prestera något om du kommer från somalia.

 

Sedan kan du ta hem alla dina släktingar oxå så sverige verkligen tjänar pengar.

 

För enligt regeringen så tjänar sverige pengar på att vi tar in analfabetiska somalier som inte kommer att intjäna en enda skattekrona inom dom närmaste 40 åren

 

Men vad har det med SD att göra, bara ren logik, pengar in pengar ut.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fruktansvärt dumt inlägg.

 

Att vara SD anhängare innebär inte att man hatar invandrare, jag bor ihop med en.

 

Att vara SD anhängare ger en vink om att vi som betalat skatt i alla år inte vill lägga våra skattepengar på invandrares levnadskostnader framför

 

våra sjuka och äldre.

 

Nu när papperslösa får gratis tandvärd, dom går gratis till läkare.födelse är gratis.,

 

När min flicka kom till sverige.

Jag betalar allt då hon inte är flykting.

Minsta sjukvård 1800kr, födelse 70- 120k.

 

Samma borde vara för alla som kommer till sverige.

Men nu blir det bättre, släng dina papper, du får bättre än en svensk, gratis sjukvård.

ett bra hem och direkt PUT utan att prestera något om du kommer från somalia.

 

Sedan kan du ta hem alla dina släktingar oxå så sverige verkligen tjänar pengar.

 

För enligt regeringen så tjänar sverige pengar på att vi tar in analfabetiska somalier som inte kommer att intjäna en enda skattekrona inom dom närmaste 40 åren

 

Men vad har det med SD att göra, bara ren logik, pengar in pengar ut.

 

 

och inte ett enda bidrag frågade du om här på MPR innan hon skulle forslas hit i från LOS?

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

och inte ett enda bidrag frågade du om här på MPR innan hon skulle forslas hit i från LOS?

 

/Enis

Nää inte ett enda bidrag efterfrågades.

Men det är väl så vi fungerar,,

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Avregistrerad clion

Min favo just nu 

med den grymt duktiga J'Anna Jacoby Fiolspelare  :thumbsup: 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Min favo just nu 

med den grymt duktiga J'Anna Jacoby Fiolspelare  :thumbsup: 

BACKA  :crazy: sången tog slut :_russian:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Pizza och morgon LEO 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

På radion alldeles nyss. En av de bästa monologer

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Lite ot men är det bara jag som tycker att hon ser jäkligt skum ut?För att inte tala om artistnamnet Ace??Katoy? ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...