Jump to content
IGNORERAD

Nyhet: Chalerm: De stulna pengarna är mutor


MPR Nyheter

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Du är kanske inte rätt person att snacka om vad man vet och vad man tror

Du använder flera gånger i vart enda inlägg du gör, begreppen "alla vet", "allmänt känt", torde alla vara insatta i", "det vet mycket väl" etc etc etc trots att det oftast enbart återspeglar din egna personliga uppfattning och du gång på gång får mothugg för det sätt du argumenterar om dina åsikter som "allmänt känt"

Hej

Ja jag hävdar faktiskt att det finns saker i Thailand som faller under "alla vet", "allmmännt känt" och så vidare, det tar bara några resor för dom flesta att inse att det är så, sen finns det ju alltid undantags personer som inte märker, ser eller hör något alls hur länge dom än vistas på en plats, men det innebär ju inte att folket i detta land inte har uppfattningar "vet" och "känner till", sen kan man ju alltid diskutera hur sant sånt här är.

Att man får mothugg som du kallar det är väl normalt, det får väl alla som inte låter sig kuvas och som står upp för något mot flera, och är man så "dum" som jag att man stöder och gillar ett lands fattigaste landsdel och folk som lever på ett sätt och med en standard som dom flesta vita människor tycker är förfärlig så är det ju bäddat för konflikt men jag är van med att arbeta med människor och jag har hyfsad koll på hur dessa agerar och reagerar så jag förväntar mig inte några andra reaktioner så detta stör mig inte alls, jag är inte överraskad på något sätt.

Jag har full förståelse för att människor västerlandet och ifrån välbärgade hem och med höga utbildningar mer eller mindre med automatik söker sig till likasinnade i andra delar av världen och hellre frotterar sig med dessa i deras lilla fina värld, och jag kan t.o.m förstå att dom ibland tycker att dessa "vildar" utanför denna värld inte ens begriper sitt eget bästa och att dom kan uppleva dessa som både hotfulla och oansvariga invdivider, som det i princip är omöjligt att föra vettiga samtal med p.g.a deras låga utbildningsnivå som det ofta uttrycks här på forumet.

Och hur skulle man få till en debatt i något forum om folk inte hade någon personlig uppfattning, själv tycker jag att personliga uppfattningar ifrån andra är intresanta att få ta del av även om jag inte alltid delar den framförda uppfattningen, och det tror jag är nyckeln till en bra dialog.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    10

  • Isaan Butterfly

    6

  • noBuzz

    5

  • Caveman

    5

Mest aktiva i denna tråd

andrejsdenruskige

Tycker att Per Albin Hansson borde ha reinkarnerats vid detta tillfälle. Om inte så kan vi väl hoppas på att han återföds till en thailändsk politiker så det kanske blir ordning och reda.

Link to comment
Dela på andra sajter

... och så kan folket ta ställning i nästa val.

Så går det till i en demokrati, eller ... :nono:

Man hinner stjäla en hel del på 4 år

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Khun Lung Pung

Hej

Det är inte omöjligt, men det bästa vore nog om folk insåg att problemet är större än Thaksin och att det i princip är lika stort vem som än har makten, först när man accepterar detta kan man börja jobba med det verkliga problemet, men det tror jag inte att dom som leder hetsjakten på Thaksin är intreserade av, dom vill bara själva ta hans plats och fortsätta plundringen av siitt lands folk och berika sig själva, och just därförkänns det tragikomiskt när dessa uttalar sig om Thaksin, granskades dessa generaler och rojalister så skulle dom med all säkerhet bli dömda också.

Mvh Isan Lover

Thaksin är den mest korrumperade PM Thailand haft och det är inte konstigt att han har blivit en symbol för korruptionen. Det lär han få leva med. Därför är det bra att han är i landsflykt,som ett statuerande exempel, på att även i Thailand kan man gå för långt, även om toleransen är stor.

Ska man få bort korruptionen får man börja från toppen. T.ex förra PM, Abhisit, har inte figurerat i korruptionhärvor. Hoppas Yingluck kan hålla sig lika fri från korruption som han, då har Thailand kanske tagit sina första stapplande steg mot att göra sig fri från det gissel som korruptionen är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur mycket polisen som tar fast gärningsmännen lägger i egna fickor?

Är det inte lite så att man stötter på korruption i alla leden? Har det inte blivit en kultur här i Thailand att sko sig själv?

Har man fått den uppfostran att ta för sig så fort chansen dyker upp och att man inom statliga kretsar hetsar varandra angående pengar som strömmat in i någons ficka, hur mycket han/hon fick för det beslutet. Sedan börjar det ju genast bli normaliserat att ta emot mutor.

Hur kan man stoppa korruption?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja det är tragiskt att demokratins och folkets fiender militären och herrklubben har fått så många okritiska "springpojkar" på forumet, man borde inse att man absolut inte stöttar en demokratisk och sund utveckling i Thailand genom att alltid ställa sig på landets odemokratiska krafters sida, försvara demokratin och dom som folk röstar på istället, dom är lätta att ersätta i val om folk inte vill ha dom, men hur blir man av med odemokratiska Generaler som inte står under dom folkvalda och hur bryter man herrklubbens makt?

Mvh Isan Lover

Ja det är tragiskt att de som hävdar sig vara för demokrati och allas lika värde inte noterat hur korrupt vissa politiker i Thailand är, som bländas av deras stora ord, röda färg, våldsamma sätt kryddat med fagra ouppnåeliga löften om allmosor till de fattigaste.

Det är tragiskt att en förhoppningsvis välutbildad svensk med iallafall 9 årig grundskola i botten inte kan peka ut en av Thailand genom historien största tjuvar och mördare trots den fakta som föreligger. Det är mycket tragiskt.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är tragiskt att de som hävdar sig vara för demokrati och allas lika värde inte noterat hur korrupt vissa politiker i Thailand är, som bländas av deras stora ord, röda färg, våldsamma sätt kryddat med fagra ouppnåeliga löften om allmosor till de fattigaste.

Det är tragiskt att en förhoppningsvis välutbildad svensk med iallafall 9 årig grundskola i botten inte kan peka ut en av Thailand genom historien största tjuvar och mördare trots den fakta som föreligger. Det är mycket tragiskt.

Ändrar man röda färg till gula färg så passar den precis lika bra då också :)

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Ändrar man röda färg till gula färg så passar den precis lika bra då också :)

Du har gått i IL´s skola ser jag, är man inte röd så är man per definition gul. Lev gärna ert liv monokromt om ni vill men låt oss andra se hela färgspektrat utan att NI sätter stämplar på oss.

Man kan faktiskt vara kritisk till både Thaksin och Militärkupper.

Man kan, ännu så länge bör kanske tilläggas, kritisera den nuvarande regeringen liksom den förutvarande regeringen utan att anse sig varken som gul eller röd.

Prova på att se mer än två sidor någongång.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har gått i IL´s skola ser jag, är man inte röd så är man per definition gul. Lev gärna ert liv monokromt om ni vill men låt oss andra se hela färgspektrat utan att NI sätter stämplar på oss.

Man kan faktiskt vara kritisk till både Thaksin och Militärkupper.

Man kan, ännu så länge bör kanske tilläggas, kritisera den nuvarande regeringen liksom den förutvarande regeringen utan att anse sig varken som gul eller röd.

Prova på att se mer än två sidor någongång.

Menar du att det INTE passar om man byter ut röd till gul?

Och stämpeln på dig den har du satt själv ;)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja det är tragiskt att demokratins och folkets fiender militären och herrklubben har fått så många okritiska "springpojkar" på forumet, man borde inse att man absolut inte stöttar en demokratisk och sund utveckling i Thailand genom att alltid ställa sig på landets odemokratiska krafters sida, försvara demokratin och dom som folk röstar på istället, dom är lätta att ersätta i val om folk inte vill ha dom, men hur blir man av med odemokratiska Generaler som inte står under dom folkvalda och hur bryter man herrklubbens makt?

Mvh Isan Lover

Att man får mothugg som du kallar det är väl normalt, det får väl alla som inte låter sig kuvas och som står upp för något mot flera, och är man så "dum" som jag att man stöder och gillar ett lands fattigaste landsdel och folk som lever på ett sätt och med en standard som dom flesta vita människor tycker är förfärlig så är det ju bäddat för konflikt men jag är van med att arbeta med människor och jag har hyfsad koll på hur dessa agerar och reagerar så jag förväntar mig inte några andra reaktioner så detta stör mig inte alls, jag är inte överraskad på något sätt.

Jag har full förståelse för att människor västerlandet och ifrån välbärgade hem och med höga utbildningar mer eller mindre med automatik söker sig till likasinnade i andra delar av världen och hellre frotterar sig med dessa i deras lilla fina värld, och jag kan t.o.m förstå att dom ibland tycker att dessa "vildar" utanför denna värld inte ens begriper sitt eget bästa och att dom kan uppleva dessa som både hotfulla och oansvariga invdivider, som det i princip är omöjligt att föra vettiga samtal med p.g.a deras låga utbildningsnivå som det ofta uttrycks här på forumet.

Och hur skulle man få till en debatt i något forum om folk inte hade någon personlig uppfattning, själv tycker jag att personliga uppfattningar ifrån andra är intresanta att få ta del av även om jag inte alltid delar den framförda uppfattningen, och det tror jag är nyckeln till en bra dialog.

Mvh Isan Lover

Nyckeln till en bra dialog kommer den dagen när du slutar att trycka etiketter på oss som inte beundrar och glorifierar han den där. Tills den dagen kommer får du tyvärr stå ut för både motiverad och omotiverad kritik. Du verkar trivas med att spela påhittad martyr och ensam leka språkrör för alla demokratiälskande och fattiga thailändare så det gör väl inte så mycket antar jag. Men jag tycker det är synd att vi inte kan ha en vettigare debatt utan att hela tiden kasta skit på varandra (IL är absolut inte ensam där).

Å andra sidan kanske det är just det som håller i gång politiktrådarna. Men speciellt intressant är det sällan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du att det INTE passar om man byter ut röd till gul?

Och stämpeln på dig den har du satt själv :wink:

Visst passar det, men det passar inte mina åsikter. Som är varken gula eller röda vilket jag förstår är konfunderande för dig och några till, men de flesta andra har förstått att man faktiskt kan kritisera både de gula och röda utan att liera sig med den ena eller andra sidan.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nyckeln till en bra dialog kommer den dagen när du slutar att trycka etiketter på oss som inte beundrar och glorifierar han den där. Tills den dagen kommer får du tyvärr stå ut för både motiverad och omotiverad kritik. Du verkar trivas med att spela påhittad martyr och ensam leka språkrör för alla demokratiälskande och fattiga thailändare så det gör väl inte så mycket antar jag. Men jag tycker det är synd att vi inte kan ha en vettigare debatt utan att hela tiden kasta skit på varandra (IL är absolut inte ensam där).

Å andra sidan kanske det är just det som håller i gång politiktrådarna. Men speciellt intressant är det sällan.

Skulle IL sluta skriva om sin syn på politiken så skulle politktrådarna hamna i samma koma som Nightlife gjort sedan bäste bror förklarats persona non grata. Hur intressant är Nightlife nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Leifen

Mannen som hade inbrott i sitt hus är inte folkvald och inte politiker.

Han var hog tjänsteman på transport ministeriet, en befattning han fick 2009 av dåvarande regeringen Abhisit.

Nu var jag som många andra, och gled utanför TS tråd.

Du har helt rätt i det du skriver, jag håller med dig till 100%.

Min kommentar var om politiker i allmänhet och inte denne tjänsteman.

Jag borde inte glidit utanför, men ibland blir det så.

Solly.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst passar det, men det passar inte mina åsikter. Som är varken gula eller röda vilket jag förstår är konfunderande för dig och några till, men de flesta andra har förstått att man faktiskt kan kritisera både de gula och röda utan att liera sig med den ena eller andra sidan.

Jodå vi har märkt att du inte har valt någon sida utan att du kritiserar alla sidor lika mycket och i övrigt är helt neutral när det gäller politik :crazy:

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå vi har märkt att du inte har valt någon sida utan att du kritiserar alla sidor lika mycket och i övrigt är helt neutral när det gäller politik :crazy:

Som jag skrev...men de flesta andra har förstått att man faktiskt kan kritisera både de gula och röda utan att liera sig med den ena eller andra sidan.

De flesta förstår det-inte alla. Men ett visst svinn får man tydligen räkna med.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag skrev...men de flesta andra har förstått att man faktiskt kan kritisera både de gula och röda utan att liera sig med den ena eller andra sidan.

De flesta förstår det-inte alla. Men ett visst svinn får man tydligen räkna med.

Klart man kan kritisera alla. Men när det gäller kritik angående om thaipolitik på MPR. Så är det väl en promille kritik mot dom gula. All fokus är ju bara på Thaksin. Han ska kritiseras, det är det inget snack om. Men kritiken blir ju inte seriös när man bara fokusera på en enda person i varenda tråd som handlar om thailändsk politik. Så om andra upplever er som förespråkare för dom gula är väl inte så konstigt? Det jag saknar och som jag inte är så insatt i som många av er som hatar Thaksin, är just kritiken mot dom gula och dom andra partierna. Det skulle vara intressant och läsa och höra om deras brister också. För Thaksin är ju inte roten till allt ont i Thailand, oavsett hur gärna en del vill få det till det. Lite mer objektiv och inte så statisk och hatisk kritik mot en enda person hade ju varit på sin plats och kanske hade hela diskussionen om thailändsk politik tagit en intressantare väg?

Efter 10000000 inlägg är nog alla införstådda att Thaksin inte är bra för Thailand. Det är nog alla överens om!? Men lite jävla perspektiv och ödmjukhet skulle ju vara intressant.

Tjåck dii! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Isaan Butterfly

Visst passar det, men det passar inte mina åsikter. Som är varken gula eller röda vilket jag förstår är konfunderande för dig och några till, men de flesta andra har förstått att man faktiskt kan kritisera både de gula och röda utan att liera sig med den ena eller andra sidan.

Hej Mai Chai Har du någonsin skrivit något kritiskt riktat mot de makthavande gula Generalerna?

Enligt min mening är de en av de starkaste krafterna inom den gula rorelsen, som vill behålla det gamla privilegiesamhället i Thailand,

och motarbetar landets demokratisering.

Har uppfattat det som att du är snabb att forsvara dessa generaler i aktuella diskussioner här på forumet.

Ändrades av Bossej
Link to comment
Dela på andra sajter

Att PAD inte kritiseras kan ju möjligen bero på att det inte finns någon tomte som hårdnackat försvarar och generaliserar deras agerande så till den milda grad att de framställs som världsförbättrare. Forumets julegubbar verkar istället ha samlat sig på den andra sidan vilket man kanske borde fundera lite över. På något sätt verkar ju visa medlemmar ha en inbyggd switch som stänger av hjärnan när hjärtat går i gång etc.

Samtidigt så är det inte heller lika lätt att ofta kritisera gulingarna eftersom de inte är i närheten av att vara så våldsbenägna som en del UDD-anhängare. Och då återstår att bara skriva saker när deras offentliga ledare gör några grodor. Vilket ju inte uppmärksammas så mycket eftersom de får ganska lite mediautrymme.

Vidare så vill i alla fall inte jag kritisera de gula för mycket. Helt enkelt av rädsla för att förknippas med de radikala tomburkar som stödjer de röda på forumet.

Och av samma skäl ser man inte heller speciellt mycket positiv kritik, eller information, om vad som försigår inom UDD-led - från min sida. Trots att en del sådan finns.

Trist? Javisst. Iaf för forumdebatten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter 10000000 inlägg är nog alla införstådda att Thaksin inte är bra för Thailand. Det är nog alla överens om!?

Hmm... njae... :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå vi har märkt att du inte har valt någon sida utan att du kritiserar alla sidor lika mycket och i övrigt är helt neutral när det gäller politik :crazy:

Hehe bara man inte super sig full och spyr galla över medlemmar, så är det ok!

Eller?

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter 10000000 inlägg är nog alla införstådda att Thaksin inte är bra för Thailand. Det är nog alla överens om!?

Vafalls, vilket jävla påhopp!

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Mai Chai Har du någonsin skrivit något kritiskt riktat mot de makthavande gula Generalerna?

Enligt min mening är de en av de starkaste krafterna inom den gula rorelsen, som vill behålla det gamla privilegiesamhället i Thailand,

och motarbetar landets demokratisering.

Har uppfattat det som att du är snabb att forsvara dessa generaler i aktuella diskussioner här på forumet.

Det har jag gjort ofta-du är bara inte uppmärksam när du läser.

Jag sätter-till skillnad från dig och några andra-inte likhetstecken mellan PAD och Demokraterna. Du verkar använda dig av referensramen att allt som inte är rött är gult. Då blir det ju fel i debatten från början.

Anledningen är att de helt enkelt inte hör ihop, PAD har en egen politisk gren som heter NPP där de kan sprida sina förvirrade idéer till de få som lyssnar på dem. Jag har kritiserat både PAD och NPP många gånger men de är en så obetydlig kraft så att de kan inte påverka politiken just nu iallafall.

Jag väljer att se till politiken från hela Thailands synvinkel, inte bara vad som är/var bra för Issan.

Har ställt de här frågorna till IL men aldrig lyckats få något svar på dem, det är intressanta frågor som man bör ställa sig-kanse du kan svara?

TRT/PPP/PT sägs vara de fattigas val, varför är de inte de fattiga i södra Thailands val?

Demokraterna påstås vara "Elitens, de rika och militärens val" hur kan det då komma sig att över 11,4 miljoner röstade på dem i förra valet, för inte är väl den minoriteten så stor?

Ifall nu PT är de fattigas val, varför röstade inte mer än 15,7 miljoner på dem, det är en minoritet av de fattiga i Thailand?

Kan du svara på de frågorna?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart man kan kritisera alla. Men när det gäller kritik angående om thaipolitik på MPR. Så är det väl en promille kritik mot dom gula. All fokus är ju bara på Thaksin. Han ska kritiseras, det är det inget snack om. Men kritiken blir ju inte seriös när man bara fokusera på en enda person i varenda tråd som handlar om thailändsk politik. Så om andra upplever er som förespråkare för dom gula är väl inte så konstigt? Det jag saknar och som jag inte är så insatt i som många av er som hatar Thaksin, är just kritiken mot dom gula och dom andra partierna. Det skulle vara intressant och läsa och höra om deras brister också. För Thaksin är ju inte roten till allt ont i Thailand, oavsett hur gärna en del vill få det till det. Lite mer objektiv och inte så statisk och hatisk kritik mot en enda person hade ju varit på sin plats och kanske hade hela diskussionen om thailändsk politik tagit en intressantare väg?

Efter 10000000 inlägg är nog alla införstådda att Thaksin inte är bra för Thailand. Det är nog alla överens om!? Men lite jävla perspektiv och ödmjukhet skulle ju vara intressant.

Tjåck dii! :)

De gula har just nu inte speciellt mycket att säga till om och de flesta hoppas nog att de spelat ut sin roll för evigt. Kritisera demokraterna kan man ju göra men de är utan makt för tillfället. För övrigt ser jag ingen skillnad alls mellan de flesta politiker. De har alla i stort sett samma bakgrund och samma motiv, eller samma brist på motiv kanske man ska säga, oavsett vilken partifärg de bär för dagen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Thaksin är den mest korrumperade PM Thailand haft och det är inte konstigt att han har blivit en symbol för korruptionen. Det lär han få leva med. Därför är det bra att han är i landsflykt,som ett statuerande exempel, på att även i Thailand kan man gå för långt, även om toleransen är stor.

Ska man få bort korruptionen får man börja från toppen. T.ex förra PM, Abhisit, har inte figurerat i korruptionhärvor. Hoppas Yingluck kan hålla sig lika fri från korruption som han, då har Thailand kanske tagit sina första stapplande steg mot att göra sig fri från det gissel som korruptionen är.

Hej

Det vore roligt att få se några siffror som du grundar ditt påstående på, mig veterligen är det bara han som har granskats på detta sätt, hur kan du då vara säker på att han är värst?

Vem är tvåa och trea på din lista och hur mycket skiljer det mellan dom och ettan på listan?

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Ja det är tragiskt att de som hävdar sig vara för demokrati och allas lika värde inte noterat hur korrupt vissa politiker i Thailand är, som bländas av deras stora ord, röda färg, våldsamma sätt kryddat med fagra ouppnåeliga löften om allmosor till de fattigaste.

Det är tragiskt att en förhoppningsvis välutbildad svensk med iallafall 9 årig grundskola i botten inte kan peka ut en av Thailand genom historien största tjuvar och mördare trots den fakta som föreligger. Det är mycket tragiskt.

Hej

Det är varken vi eller militären som ska avgöra vem Thailändarna ska ha som PM, det ska dom själva bestämma i fria demokratiska val, stöd demokratin och folkets val, och ta avstånd ifrån odemokratiska metoder att avsätta och tillsätta regeringar på.

Och det är tragiskt att se hur folk ifrån demokratiska länder frivilligt ställer sig på militärens, kuppmakare och andra odemokratiska krafters sida mot folks rätt att själva välja PM och forma sin framtid utan militär och kungliga rådgivares inblandning i sina länder.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...