Jump to content
IGNORERAD

Hur stor åldersskillnad på swe/thai-par?


Farang

Vad är ålderskillnaden mellan er och er tjej/fru?  

267 röster

  1. 1. Vad är ålderskillnaden mellan er och er tjej/fru?

    • Hon är äldre
      24
    • Hon är jämngammal
      14
    • Hon är 1-5 år yngre
      48
    • Hon är 6-10 år yngre
      56
    • Hon är 11-15 år yngre
      49
    • Hon är 16-20 år yngre
      40
    • Hon är 21-25 år yngre
      21
    • Hon är 26-30 år yngre
      12
    • Hon är 31-35 år yngre
      2
    • Hon är 36-40 år yngre
      2
    • Hon är 41-45 år yngre
      0
    • Hon är 46-50 år yngre
      1
    • Hon är 51-55 år yngre
      1
    • Hon är 56-60+ år yngre
      6


Recommended Posts

  • Svar 120
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    14

  • broder tuk tuk

    12

  • Tommy

    11

  • Baa

    7

Mest aktiva i denna tråd

:morgon:

Jag trodde at jag hadde svarat innan om detta!

Jag ar fod i maj 69, Nong ar fod i december 67!

LOVE!!!!  :yes:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ålderskillnaden

mellan mig och Tgf är att jag är 21 år äldre.

Det som bekymrar henne är att hon tycker att HON är för gammal för mig. Hon är 34 år.

Många i hennes bekantskapskrets är yngre men med falang äldre än jag.

Det hjälper föga att förklara att hon ÄR ung jämfört med mig.

Har någon mött detta förut?

mvh /oldThaimer

Link to comment
Dela på andra sajter

Min är 20 yngre och är gää leo ( tror det stavas så ) gammal. Jag fattar ingenting. men hjälper såklart till att säga det. Man är så hjälpsam

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt problem är inte åldern utan när jag berättar vilken fin vacker kropp hon har, hon förnekar att hennes kropp är vacker, tycker att hon är fet, väger 51,2 kilo på en av dessa shoppingvågar som kostar 1 TBH, själv har jag en anorektiska vikten av 108 kilo. Jag är 183 cm hon 156 cm  :Drogar-Happy(LBG): Själv går jag bredvid henne på gatorna som en pilsk hanhund och vill nosa på henne mellan b, nä usch, lite får ni tänka själva.  :Drogar-BigGrin(LBG):

  :Drogar-Happy(LBG): gubben pilsk  :Drogar-Smile(LBG):

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju faktiskt en gyllene formel för att hitta lämplig ålder på sin fru (flickvän).

Mannens ålder delat med 2 och sen + 7 år. Stämmer på alla åldrar.

Är mannen 20 ska tjen vara 17

Är mannen 50 ska tjejen vara 32

Är mannen 80 ska tjen vara 47

:whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

          Mig och frugan är det 9 år och 51 veckors skillnad, frugan är den yngre

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ar 6 ar aldre an min fru. Nar vi traffades och jag var 26 och hon 20 sa tyckte jag ibland att det var

ett litet problem men nu 10 ar sedan tycker jag vara aldrar har jamnat ut sig (hoppas det ar jag som

ar yngre an min alder  ;) ).

Man ska nog inte stirra sig blind pa aldersskillnaden. Skillnader i utbildningsniva, erfarenheter mm kan

nog vara val sa svara att overbrygga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Quote

Eftersom ni verkar skämta kan jag ju skämta om vad jag tycker om den kommentaren.

1. Gubbsjuka

2. No f**k if you dont have cash?

3. Man söker partner efter egen intellektuell nivå. Hade ni då satsat på småbarn?

:neutral: hur gammal är din partner då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:neutral: hur gammal är din partner då?

Quote

Det finns ju faktiskt en gyllene formel för att hitta lämplig ålder på sin fru (flickvän).

Mannens ålder delat med 2 och sen + 7 år. Stämmer på alla åldrar.

Är mannen 20 ska tjen vara 17

Är mannen 50 ska tjejen vara 32

Är mannen 80 ska tjen vara 47

:whistle:

Örlogs Kaptenen!

Om Nu Flores e 28, så bör hennes partner vara (28-7) x 2= 42 år , om han existerar. :wai:

Om jag räknar på frugans ålder borde jag vara (37- 7) x 2 = 60 år... Jag får nog växa upp! :rofl:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Om den beräkningen stämmer så får jag skaffa ny dam kan ju inte ha en dam som är 20 år äldre än jag själv  :gasp: får nog åka ner på en sökarsemester snart(känner mig ung nu) :great: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Måne, jag antar att den beräknigen gäller när man träffas första gången, annars blir det jobbigt, att byta frug/flickvän varje år alltså :crazy:

Min kära var 31 när vi sågs första gången, redan då var hon för gammal... :surprised:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vännerna? undrar lite, va f-n, lämna kåk, social status, dubbelinkomst, har Du tänkt över det här?

Man hoppas på nåt bättre!

Va f-n, hon är ju i samma ålder som grabben Din!!

Jo men procentuellt så.inte himmelsvid skil----jo just det himmelsvid, fantastiskt.

Och Du som brukar kunna räkna, har Du tänkt på va det kostar att byta liv?

Samma som att byta bil, ska man ha en nyare mdell får man alltid lägga lite emellan. :lol:

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Quote

Örlogs Kaptenen!

Om Nu Flores e 28, så bör hennes partner vara (28-7) x 2= 42 år , om han existerar. :wai:

Om jag räknar på frugans ålder borde jag vara (37- 7) x 2 = 60 år... Jag får nog växa upp! :rofl:

MVH Tommy

Hehehe..växa upp låter trist.bättre se sin partner "växa upp"  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:kort: Tror nog Farangen har mer innanför pannbenet än många andra på detta forum  :great: Det tycker jag hans inlägg visar,att han sen oxå haft en bar eller två borde ju betyda att han har haft bättre insyn hos "barflickorna" än de flesta på detta forum  :wai: Mvh Måne  ;)

Tack för dom orden, men hade jag haft något innanför pannbenet skulle jag nog aldrig haft en bar i Pattaya :he:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...