Jump to content
IGNORERAD

Hur stor åldersskillnad på swe/thai-par?


Farang

Vad är ålderskillnaden mellan er och er tjej/fru?  

267 röster

  1. 1. Vad är ålderskillnaden mellan er och er tjej/fru?

    • Hon är äldre
      24
    • Hon är jämngammal
      14
    • Hon är 1-5 år yngre
      48
    • Hon är 6-10 år yngre
      56
    • Hon är 11-15 år yngre
      49
    • Hon är 16-20 år yngre
      40
    • Hon är 21-25 år yngre
      21
    • Hon är 26-30 år yngre
      12
    • Hon är 31-35 år yngre
      2
    • Hon är 36-40 år yngre
      2
    • Hon är 41-45 år yngre
      0
    • Hon är 46-50 år yngre
      1
    • Hon är 51-55 år yngre
      1
    • Hon är 56-60+ år yngre
      6


Recommended Posts

Quote

Eftersom Du betalar så uppträder dom som Du vill, vill Du ha sex får Du sex, vill Du gå på cirkus så får Du det. Hur f-n lär Du Dig något om en kvinna/medmänniskas vilja genom att "hyra" dom?

Det har ingenting med snedvriden kvinnosyn att göra utan om situationen dessa kvinnor hamnat i som ger oss möjlighet att utnyttja det faktum att dom är bartjejer som ger oss den kvinnosynen, alltså inte individen.

Jag vet, några säger sig respektera tjejerna som jobbar i barsvängen, BRA, men att tro att man lär sig om kvinnor för att man har några sköna timmar med dem ,njaaa, tillåt mig tvivla.

MVH

Baa

Sa BTT det så?? jag tolkade det som att han svarade på att Farang haft bar där och att man då jobbat nära och umgåtts med barbrudarna..så läs om gör rätt :kort:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 120
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    14

  • broder tuk tuk

    12

  • Tommy

    11

  • Baa

    7

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Amen!

Ingen bartjej måste "sälja sig". Det står dom helt fritt att jobba hemma i byn på risfälten. Men de har gjort ett medvetet val. Begriper man inte det, så förnedrar man dom ju verkligen.

Men satan i gatan vad bra skrivet, så är det.i dom flesta fall kan man väl säga. Även min tjej valde helt själv den vägen, hon var inte tvingad dit eller ett måste ekonomiskt. Hon jobbade på fabrik i Chon Buri ( tillverkade tennisskor åt ett mycket känt märke) även en fabrik som gjorde delar åt mobiltelefoner(mycket känt märke) men hon valde att åka till en kompis i Pattaya i hopp om att finna kärleken.och det får man väl hoppas att hon gjort nu  :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Flores!

Jag tar tillbaka mitt påstående om att du skulle vara en moralkärring. Du verkar ha en väl utvecklad insikt i bartjejers och horbockars värld.

Håller ju med dig om att bartjejer oftast går och gifter sig med gubben pga pengar och att tjejen i lampaffären gifter sig pga kärlek.

Kommer du till Pattaya någon gång ska jag gärna ge dig en guidning bland horor och bockar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Helt klart hänger man hellre i en bar i LOS än på O´learys i Sundsvall. Helvete om man tittar på en kvinna där. Snacka om blickar kunde döda. Skulle man råka le mot en tjej så får man frågan vad man fan glor på. Värst av allt är om man råkar stöta i någon. Då jävlar kan man få en smäll. Svenskar har mycket att lära av den servicekänsla som finns i Thailand.och då framförallt i barerna. Där är det åtminstone okej att man är lite social och trevlig mot främmande personer. Så jag tar nog hellre det "falska" leendet i baren. Men jag är nog ganska övertygad om att de är förmögna att välja vilka de vill vara trevlig mot.å för det mesta är de trevlig mot mig även fast jag nuförtiden inte gör annat än dricker i barerna. Småsummor spenderar jag också...trots detta är de trevliga o sociala. Knepigt.

Swedenfarang  :wai:

Vad är det för fel nu då på O`Learys i Sundsvall  :D:D:D jag trivdes bra.men jag förstår vinken av det hela :lol:

Olearys.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Axell!

Jag tycker man ska vara snäll mot tjejerna härinne.

Det är minsann modigt av ett kvinns att ge sig i lag med en bunt horbockar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag är 21 år äldre än frugan, det finns gott om folk som har bekymmer om det men inte vi.

Ja nog finns det många med beskymmer, tjejerna vill ut och roa sig och då inte med sin gamle man ( han är bra när pengarna ska skjutas till) utan ut och dejta mer spännande killar..tragiskt i många fall.trist att det ska vara så men det är verkligheten och kontentan i många fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sa BTT det så?? jag tolkade det som att han svarade på att Farang haft bar där och att man då jobbat nära och umgåtts med barbrudarna..så läs om gör rätt :kort:

??

Sorry men det här hajar jag inte, det handlade om att lära känna människan "barbruden", vadå läs om gör rätt?

Om Du menar att Farang har större möjlighet att lära känna brudarna på sin bar, självklart, jag kände också mina kollegor bättre än andra utomstående gjorde, men det handlade inte om det.

Kanske jag missuppfattat Ditt inlägg, i så fall tacksam för ett förtydligande.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja,ja.

Men Farangen är ju inte den

smartaste av oss ...

nä, hade jag varit smart hade jag bott i Thailand och inte hängt på forum...

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

ReplicaOfTheMirror

Jag är 25år och tjejen 26år, och det finns en hel del som har problem med det, dock blir dom färre och färre inom familjen nu 2,5år senare iaf.

Det lustiga min far sa till mig för ett och ett halvt år sedan eller så var varför jag inte kunde vänta tills jag va typ 35 och då skaffa mig en thai tjej på typ 25, så att jag kunde leva lite mer före, så det skulle betyda att min framtida fru då var ca 13år gammal, snyggt sagt av min moraliskt korrekta far.

Kan ju påpeka att jag alltid fått höra under min uppväxt att man inte bara ska se den yttre skönheten då den inre skönheten är viktigare, men jag har ju förstått nu att det gäller bara fula eller tjocka svenska tjejer och inte thailändare för dom far och säljer deras kroppar till utlänska män och försöker lura av dom pengar eller försöker hitta nån att gifta sig med som kan försörja dom för det har dom sett på en dokumentär på tv så det måste ju va sant.

Jag är den ingen trodde att jag skulle bli då jag var den du trodde att jag skulle bli innan jag blev den ingen trodde att jag skulle bli trots att ingen vet vem jag är :confused:

Link to comment
Dela på andra sajter

:kort: Tror nog Farangen har mer innanför pannbenet än många andra på detta forum  :great: Det tycker jag hans inlägg visar,att han sen oxå haft en bar eller två borde ju betyda att han har haft bättre insyn hos "barflickorna" än de flesta på detta forum  :wai: Mvh Måne  ;)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ser att 6 personer nu angett att ålderskillnaden är närmare 60 år.

Hmmm!!

Finns tydligen en del gubbar i 80 års åldern härinne.

Annars är det väl nästan pedofilstämpel på gubbsen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ser att 6 personer nu angett att ålderskillnaden är närmare 60 år.

Hmmm!!

Finns tydligen en del gubbar i 80 års åldern härinne.

Annars är det väl nästan pedofilstämpel på gubbsen.

BTT

Men det fattar du väl att det är några som inte är seriösa med sina svar

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Men det fattar du väl att det är några som inte är seriösa med sina svar

Sant, jag dummade mig faktiskt. Klickade på det alternativ med störst åldersskillnad. Fånigt av mig. :kort:

I själva verket är jag 28 år och frugan är hela 32 år. :great:

Swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, jag är 49 och fru Chang 37. 12 års skillnad alltså, och inga större problem med det hittills.

Några smärre dock, typ att fru Chang gillar att gå på disko, något jag växt ifrån för länge sedan ;-) OK, i Thailand går det väl an, men i Sverige... nej tack!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lappen!

Jaså fattar du att vissa bara dummar sig?

Trodde du var den godtrogna typen.

Ack vad man kan bedra sig ibland.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang:

Själv älskar jag hänga på uteställen o discon. Medans min fru avskyr det helt o hållet. Jag tror vi har varit på galej 3-4 ggr totalt. Nykterist är hon också. Vilket jag långt ifrån är. Tur att man har en förstående fru som låter en hålla på. Givetvis under ansvar.  :yes: Nu när vi bor i Stockholm så får jag allt gå ensam då jag inte har någon bekantskapskrets här. Så viss oro har hon nu visat...särskilt när jag somnar ensam i tunnelbanan och diverse parker. Men ärligt talat är jag glad att hon inte är en som gillar att gå ut. Det är en uppenbar risk för konflikter om vi båda är på lyset tillsammans.  :drunk:

Mitt ex. var dock en partyprinsessa som gärna drog ut med de andra thaitjejerna. Fördelen var att vi alltid strålade samman på uteställena. Fast ilsken som hon var ibland så fick man både askfat och öl-glas i huvudet om man tittade på fel tjej.

Swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv pallar jag inte med Disco. Men jag hänger gärna med tjejens vänner, och vi spånka på rätt så bra. Jag sitter hellre och dricker till nåt bra live-band. Tjejen, är inte så värst glad för och kröka men hon får anpassa sig lite hon med.  :he:

Klart hon tycker man kröka för mycket ibland. Men vafan, man är ju där nere på semester.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Lappen!

Jaså fattar du att vissa bara dummar sig?

Trodde du var den godtrogna typen.

Ack vad man kan bedra sig ibland.

BTT

Haha...så det är jag som är den godtrogna  :D

Men det va tydligen du som trodde att svaren var ärliga  :rofl:

Du påminner mycket om en lärare jag hade högstadiet.

Han levde i sin egen lilla värld och kunde aldrig förstå att andra kunde ha rätt.

Verklighetsfrämmande och generaliserade mycket.

Tjejen fick några kommentarer om min ålder när hennes väninnor på SFI fick se mig när jag lämnade av henne på skolan.

Tydligen så var visst 10år skillnad väldigt liten och det kan jag förstå när dom flesta hade 15-30år äldre pojkvänner.

Men min tjejs syster har gått åt andra hållet...hennes pojkvän är faktiskt yngre.

Och det hade visst väckt lite uppmärksamhet hemma hos familjen.

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Det skiljer 10 år mellan mig och frugan.

Jag är 38 och hon är då?

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...