Jump to content
IGNORERAD

Hur stor åldersskillnad på swe/thai-par?


Farang

Vad är ålderskillnaden mellan er och er tjej/fru?  

267 röster

  1. 1. Vad är ålderskillnaden mellan er och er tjej/fru?

    • Hon är äldre
      24
    • Hon är jämngammal
      14
    • Hon är 1-5 år yngre
      48
    • Hon är 6-10 år yngre
      56
    • Hon är 11-15 år yngre
      49
    • Hon är 16-20 år yngre
      40
    • Hon är 21-25 år yngre
      21
    • Hon är 26-30 år yngre
      12
    • Hon är 31-35 år yngre
      2
    • Hon är 36-40 år yngre
      2
    • Hon är 41-45 år yngre
      0
    • Hon är 46-50 år yngre
      1
    • Hon är 51-55 år yngre
      1
    • Hon är 56-60+ år yngre
      6


Recommended Posts

Alla sätter vi ribban för vårt eget uppförande.

Avslutar nu denna trådför min egen del eftersom man aldrig kan lära gamla hundar och sitta.

Alla har sitt eget pris beror bara på hur desperat man är efter cash. Världens äldsta yrke är prostitution, har ju alltid funnits män som utnyttjar kvinnans situation och själva inte ser orsaken de just har för annars hade de inte ens överhuvudtaget slösat en blick på köparen om de inte var just desperata.

LÄNGE LEVE den äkta kärleken, och låt alla uppleva den!

peace out!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 120
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Farang

    14

  • broder tuk tuk

    12

  • Tommy

    11

  • Baa

    7

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Tommy:

Vart fick du luft ifrån?!?

Moraltant eller inte, jag bara hugger till när jag ser något som är oacceptabelt eller kränkande!

Luften är gratis, jag har den runt omkring mej!

Vad som är acceptabelt för dig, Flores, kanske inte är det samma som är acceptabelt för mig.

Du får gärna fortsätta försöka kränka män som älskar damer från andra länder än Sverige.

Men jag behöver inte ta skit från inskränkta moraltanter i Sverige, jag vet att dina gelikar i västvärlden, reser utomlands, för att få sex. ( kolla youtube länken ).

Jag var förresten i Karibien på jobb, hela förra vintern.

Hälsa pappa. och önska honom lycka till, från

Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

LÄNGE LEVE den äkta kärleken, och låt alla uppleva den!

peace out!

All kärlek är vacker, även den man betalar för ;D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

All kärlek är vacker, även den man betalar för ;D

"Köpt kärlek är också kärlek"?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

All kärlek är vacker??? :neutral:

Jo visst, kärlek ja men::

Är betald sex lika med kärlek plötsligt, tycker det är att missbruka ordet kärlek, att ligga med en barbrud är väl att betrakta som sex, kärlek är i alla fall i min del av Köping bra mycket mer, men alla är ju lyckliga i sin tro.

Kan väl möjligen kalla det en kär lek.

Hade

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skiljer 7 år mellan oss(jag är äldre) funkat sådär i alla år(15 år)men man slutar väl aldrig att va gubbsjuk,älskar vackra kvinnor,men men man vet vad man har...Önskar ibland att jag kunde leva som du Farang men vi har en grabb på snart 12 så man får stilla sig lite.Det enda som jag irreterat mig på i alla dessa år är detta eviga tjat om pengar,det tar aldrig slut.. :kort: . :diablo: ..Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Redan när jag såg blommans första inlägg anade jag ugglor i mossen.

Men varför gå in på en sajt som MPR och söka vänner?

Fattar hon inte att sajten till 99 procent består av horbockar och fd horbockar.

Hon får skylla sig själv.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

All kärlek är vacker, även den man betalar för ;D

Quote

"Köpt kärlek är också kärlek"?

MVH Tommy

Nu fattar jag inte, var väl precis det jag skrev?

PS

BTT, kan du inte lägga av med dina onödiga radbyten, du är ju språklärare med vad det innebär...

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Den största ålderskillnaden i ett förhållande jag har haft, var tjejen 26 år yngre än mig. Men hon var svensk. Vi levde tillsammans i fem år. När vi fräffades var jag jag 43 och hon sjutton. Visst är det chockerande?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Redan när jag såg blommans första inlägg anade jag ugglor i mossen.

Men varför gå in på en sajt som MPR och söka vänner?

Fattar hon inte att sajten till 99 procent består av horbockar och fd horbockar.

Hon får skylla sig själv.

BTT

BTT, jag tänkte först skriva nåt elakt, men jag ändrade mig.

Hoppas du har det fint!

Inget pluskarma denna gång.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

WTF är ni horbockar?

Finns en del vettiga här inne på forumet, där man kan snacka om annat än sex med. Gillar att diskutera och är väl en del av charmen att man inte tycker lika då.

Tyvärr är 80% utav trådarna härinne utspårade och det slutar med påhopp har jag märkt.

Fortsätt att leva era liv för jag har konstaterat att det finns ingen chans i helvetet att jag ska kunna få vissas tankesätt och kvinnosyn att ändras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

WTF är ni horbockar?

Finns en del vettiga här inne på forumet, där man kan snacka om annat än sex med. Gillar att diskutera och är väl en del av charmen att man inte tycker lika då.

Tyvärr är 80% utav trådarna härinne utspårade och det slutar med påhopp har jag märkt.

Fortsätt att leva era liv för jag har konstaterat att det finns ingen chans i helvetet att jag ska kunna få vissas tankesätt och kvinnosyn att ändras.

Ok Gudrun :drunk::drunk:

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Blomman!

Problemet med dig och dina medsystrar är att ni drar alla gubbar i Thailand över en kam. Du inledde din förfrågan om vänner på Koh Samui med att avböja alla skamliga förslag, och därmed tar du för givet att alla män som befinner sig i Thailand är snuskgubbar.

Men behöver man vara snuskgubbe och komma med skamliga förslag bara för att man ibland vill betala några baht för att ha lite roligt och förlusta sig?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

WTF är ni horbockar?

Finns en del vettiga här inne på forumet, där man kan snacka om annat än sex med. Gillar att diskutera och är väl en del av charmen att man inte tycker lika då.

Tyvärr är 80% utav trådarna härinne utspårade och det slutar med påhopp har jag märkt.

Fortsätt att leva era liv för jag har konstaterat att det finns ingen chans i helvetet att jag ska kunna få vissas tankesätt och kvinnosyn att ändras.

Och. ?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr är 80% utav trådarna härinne utspårade och det slutar med påhopp har jag märkt.

Det har inte jag märkt.

Fortsätt att leva era liv för jag har konstaterat att det finns ingen chans i helvetet att jag ska kunna få vissas tankesätt och kvinnosyn att ändras.

Ge inte upp redan. Tänk att om du bara lyckas omvända en bock så är det mödan värt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

WTF är ni horbockar?

Finns en del vettiga här inne på forumet, där man kan snacka om annat än sex med. Gillar att diskutera och är väl en del av charmen att man inte tycker lika då.

Tyvärr är 80% utav trådarna härinne utspårade och det slutar med påhopp har jag märkt.

Fortsätt att leva era liv för jag har konstaterat att det finns ingen chans i helvetet att jag ska kunna få vissas tankesätt och kvinnosyn att ändras.

Flores. nu skall jag lägga mig och har därigenom inga möjligheter att svara på eventuella påhopp angående mina åsikter aka en horbock förrän imorgon någon gång.

Men jag vill ändå att du skall vara medveten om detta...

Den dagen jag äntrar Thailand igen, så flyger mina svenska moralanpassningar åt fanders ungefär samtidigt som jag får stämplarna för inresa i passet. Och mina baht nerstoppade i vilken trosa som helst i Thailand är värda mer än din människosyn!!!

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Vi har en åldersskillnad på 27 år, dvs hon är 27 år yngre än mig.

Det slutade med skilsmässa efter 7  fina år. De åren är det ingen som kan ta ifrån oss och jag ångrar ingenting.

Vi är de bästa vänner nu och hon ser mig nu mera som sin pappa och bryr sig faktiskt om mig minst lika mycket nu som tidigare fast på ett annat sätt.

Hon kommer till mig och Jennifer och städar och tvättar en gång i veckan och kommer ofta hem och fikar på förmiddagarna, då hon slutat ett av sina jobb och har ett par timmars uppehåll till nästa.

Jag älskar henne fortfarande men på ett annat sätt...hon är mamma till Jennifer och jag ser till att hon har det bra och hjälper henne hela tiden bland alla fallgropar som lurar för en ung och ganska oerfaren flicka som inte riktigt till fullo behärskar det svenska språket.

Åldern har ingen betydelse, hävdar många och så gjorde även jag. Men numera så inser jag att i de flesta fall så betyder det en hel del. Om man som jag, 44 år gammal. träffar en 17 årig flicka och blir kär så ligger det nära till hands att hävda att åldern saknar betydelse..Men efter hand så kommer man inte ifrån att man är på helt olika nivåer, både erfarenhetsmässigt och tankemässigt. Det vore onaturligt om det inte vore så...jag, en vuxen och medelålders man med ganska mycket i bagaget och hon, en ung flicka, 17 år.det säger sig självt.

Men när man är upp över öronen kär så tänker man inte i de banorna.

Numera ser vi båda på ett klart och tydligt sätt att vi är långt ifrån varandra på många sätt, precis som det skall vara. Men vi har ändock våra 7 fina år tillsammans och de binder oss till varandra på ett fint och naturligt sätt som är till gang för både hennes son och vår gemensamma dotter.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur stor åldersskillnad på swe/thai-par?

Var inte frågan se ovan inklippet.

Mellan min tjej och mig ärskillnaden att hon är 23 år yngre än jag.

Har berättat för min dotter om mitt förhållande. Den enda kommentar jag fick var, "Bara du är lycklig pappa så är det OK för mig". Har ännu inte vågat berätta för hennes mamma men det har ju inte hon heller med att göra. Ska kanske berätta att min dotter är nyligen fyllda 35.

Det jag tycker är konstigt i sammanhangen är att det är acceptabelt att ha en 25 till 35 årig tjej om du heter Sven Wolter eller Persbrandt i efternamn. Är det bara OK för att de är kändisar och vi "bara" är vanliga knegare? Jag ger många  :kort:   :kort:   :kort:   :kort:   :kort:   :kort: för de så kallade moraltanterna, sen kan jag väl hålla med om att synen på kvinnor på vissa trådar här på Mai Pen Rai är väldigt kränkande. Av vissa personer måste jag tillägga.

  :morgon: gubben  :morgon:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jösses. som kvinna kanske jag ser en annan bild än du. Tyckte att din kommentar var nedsättande.

Om du hade en dotter på 15 år, skulle du då gilla att en man med dina motiv "såg" henne?

Dy har erkänt att du inte kan få sex utan att betala. Funderat på att ha ett förhållande där man både kan få fysisk och psykisk stimulation utan att betala?

Anyways så önskar jag dig lycka till och glöm aldrig att ha en värdig syn på kvinnor!  :kort:

Bra! skrivet Flores  :great:

Farang du har konstig  :kort: kvinnosyn tycker nästan lite synd om dig det kanske blir så när tillbringar för många år i baren.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...