sudden Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 ser så många likt mig gå på lögner från thaidamer sen ser män backar för deras rädsla från ärliga Thaidamer. Vart går gränsen från er? pengar hos er själva? vad tror ni på hos era damer? Jobbar de på massage och tar hem pengar? är de ut på krogen och har kul ofta? Vet en del som ger Thaidamen 3000:-/mån fick peng något som jag ej tror personen skulle ge till Svensk tjej. Picken står ibland. I vårt land bör alla jobba efter förmåga om det inte är Thai tjej eller kille från Svedala som kan betala för tjejen. Jag vet sitcker ut hakan eller kan uppfattas som Moderat här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Ingen fara att sticka ut hakan - det värsta som kan hända är att man får en käftsmäll och sådant läker. Är det en återkommande lögn menar du som du ser hos (vissa?) Thaidamer i Sverige, en speciell lögn som man bör vara extra vaksam på? Vill du utveckla resonemanget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 ser så många likt mig gå på lögner från thaidamer sen ser män backar för deras rädsla från ärliga Thaidamer. Vart går gränsen från er? pengar hos er själva? vad tror ni på hos era damer? Jobbar de på massage och tar hem pengar? är de ut på krogen och har kul ofta? Vet en del som ger Thaidamen 3000:-/mån fick peng något som jag ej tror personen skulle ge till Svensk tjej. Picken står ibland. I vårt land bör alla jobba efter förmåga om det inte är Thai tjej eller kille från Svedala som kan betala för tjejen. Jag vet sitcker ut hakan eller kan uppfattas som Moderat här. Moderat?.Nja snarare trånsynt och försmådd troligen av dina egna tillkortakomanden. Nej ta en promenad och andas lite frisk luft,så ska du se att du mår snart lite bättre. Annars får du väl köpa dig en snuttefilt,men så långt ska det väl inte behöva gå. Kram du bittra hälsar jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Hmmm. Jag sitter i ett nytt förhållande, det första från utlandet. Damen i fråga åker hem i månadsskiftet för att söka UT och komma hit igen. Fickpengar??? Nää, vi lever på den ekonomi vi kan få ur en lön, djävligt fattigt vill säga. När hon kommer hit nästa gång så är hennes föräldrar lovade en sudd varje månad, helt riktigt egentligen eftersom hon ska ta hand om dom, och hus och marker är hennes så länge som inte hon ber någon av sina bröder att ta över hus och hem. Men När hon kommer hit så vet hon att hon måste lära sig svenska och få ett jobb så hon kan supporta sina föräldrar, jag kan inte det. Jag är en helt normalfattig svensk med ett hus, avbetalningar och en normal arbetarlön. Så 3000kr i månaden i fickpengar har jag inte ens själv. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Avser du i Sverige eller i Thailand? Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Frugan jobbar som massör och hon tjänar 3-4000/dag .Hon är så duktig på att massera så kunderna ringer både på kvällar o nätter. Hon går ut med sina vänner varje helg och det bästa är att hon alltid har ett par tusen mer med sej hem än när hon gick ut. Frugan är en jävel på blackjack och roulette så det är rena vinsten att låta henne gå ut på krogen. Jag får 5000/mån av henne i fickpengar för att jag sköter hemmet och hennes 2 barn Nästa månad skall hon åka till stockholm för o jobba, så bra är hon på att massera . Vilken härlig fru jag har . Har aldrig varit lyckligare Mvh Hn . Fattar inte vad du frågar efter riktigt. Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Vad är det för konstigt med det? Jag ger frugan 10k i månaden i fickpengar samtidigt som hon jobbar på massage och tjänar runt 3000:- om dagen. Skulle det vara nåt konstigt med det eller? Hon måste ju för fan överleva! Vet du hur jävla dyrt det är och handla thaimat i en thaishop? Och för att inte tala om alla shares hon är inblandad i och då ska vi inte snacka om när hon spelar kort med sina väninnor. Vafan, är det nåt fel i att frugan/sambon ska kunna leva lite när man nu väl importerat hit henne? Ähh, ett jävla gnäll.. det är ju bara pengar! Kärleken övervinner alt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Frugan jobbar som massör och hon tjänar 3-4000/dag .Hon är så duktig på att massera så kunderna ringer både på kvällar o nätter. Hon går ut med sina vänner varje helg och det bästa är att hon alltid har ett par tusen mer med sej hem än när hon gick ut. Frugan är en jävel på blackjack och roulette så det är rena vinsten att låta henne gå ut på krogen. Jag får 5000/mån av henne i fickpengar för att jag sköter hemmet och hennes 2 barn Nästa månad skall hon åka till stockholm för o jobba, så bra är hon på att massera . Vilken härlig fru jag har . Har aldrig varit lyckligare Mvh Hn . Fattar inte vad du frågar efter riktigt. Mvh Hn Det är bara en fredags full Bitter...a. Hon bryr vi oss inte om.Har vi tur så får hon huvudvärk och går och lägger sig. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neil Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 ser så många likt mig gå på lögner från thaidamer sen ser män backar för deras rädsla från ärliga Thaidamer. Vart går gränsen från er? pengar hos er själva? vad tror ni på hos era damer? Jobbar de på massage och tar hem pengar? är de ut på krogen och har kul ofta? Vet en del som ger Thaidamen 3000:-/mån fick peng något som jag ej tror personen skulle ge till Svensk tjej. Picken står ibland. I vårt land bör alla jobba efter förmåga om det inte är Thai tjej eller kille från Svedala som kan betala för tjejen. Jag vet sitcker ut hakan eller kan uppfattas som Moderat här. 3000 kr per månad låter väl rimligt om hon köper sitt smink, kläder. har till thairesturangbesök med kompisar osv. Visst skulle jag inte ge detta till en svensk flickvän men de har inkomst och behöver inga pengar från mig och befinner sig inte heller ett halvt jordklot från hemmet i ett land där de från början inte förstår ett ord. Nej nog får min flickvän en fickpeng på 3000 per månad så hon åtminstone kan köpa något under tiden hon lär sig svenska. när hon kan det får hon dra in pengar på arbete eller genom studier och bidraga till den gemensama ekonomin efter förmåga. För övrigt håller jag med dig. Det finns många ljugande thaitjejer i sverige som bedrar på många sätt bedrar sina män. om ens thaitjej börjar jobba massage eller ofta går på krogen och dricker med sina polare kan man oftast lika gärna dumpa henne. Neil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 3000 kr per månad låter väl rimligt om hon köper sitt smink, kläder. har till thairesturangbesök med kompisar osv. Visst skulle jag inte ge detta till en svensk flickvän men de har inkomst och behöver inga pengar från mig och befinner sig inte heller ett halvt jordklot från hemmet i ett land där de från början inte förstår ett ord. Nej nog får min flickvän en fickpeng på 3000 per månad så hon åtminstone kan köpa något under tiden hon lär sig svenska. när hon kan det får hon dra in pengar på arbete eller genom studier och bidraga till den gemensama ekonomin efter förmåga. För övrigt håller jag med dig. Det finns många ljugande thaitjejer i sverige som bedrar på många sätt bedrar sina män. om ens thaitjej börjar jobba massage eller ofta går på krogen och dricker med sina polare kan man oftast lika gärna dumpa henne. Neil Gäller det bara thai eller tjejer i allmänhet? Tjejerna som gärna går på krogen kanske är 20-35 år yngre än sina fantastiska svenska herrar ,och fortfarande tycker krogliv med sus och dus är roligt. Passa upp sin äldre gentleman i hemmet var kanske inte det livet hon drömde/blev lovad om i Thailand. Korven har två ändar.Kanske värt o tänka på ? Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neil Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Det skulle kännas bättre att en svensk flickvän arbetade med massage på ett svenskt friskvårdsföretag än att en thai flckvän jobbade på ett thaimassage ställe. t.ex. Göteborg. Hade i och för sig inte gillat om en svensk flickvän hängt på krogen och druckit alkohol var och varanna helg men jag hade tyckt det var värre om en thai flickvän gjorde samma sak. Min och goda vänners erfarenhet av de thai som hänger på krogen i Sverige är inte alls god och det förekommer en hel del fuffens i dessa kretsar. Om nu thaitjejer söker sig till krogen för att kärlekslivet inte blev som de trodde i Sverige så får de väl dumpa gubben och åka hem eller om de har PUT så får de väl vara kvar och leva singelliv eller hitta en ny man. Neil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Mja, att ge sig i lag med fruntimmer är alltid ett gyckel och vågspel. Celibatisten Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Det skulle kännas bättre att en svensk flickvän arbetade med massage på ett svenskt friskvårdsföretag än att en thai flckvän jobbade på ett thaimassage ställe. t.ex. Göteborg. Hade i och för sig inte gillat om en svensk flickvän hängt på krogen och druckit alkohol var och varanna helg men jag hade tyckt det var värre om en thai flickvän gjorde samma sak. Min och goda vänners erfarenhet av de thai som hänger på krogen i Sverige är inte alls god och det förekommer en hel del fuffens i dessa kretsar. Om nu thaitjejer söker sig till krogen för att kärlekslivet inte blev som de trodde i Sverige så får de väl dumpa gubben och åka hem eller om de har PUT så får de väl vara kvar och leva singelliv eller hitta en ny man. Neil Kanske det dom försöker hitta på krogen. Dom vill väl ha något nytt innan dom lämnar det gamla(i dubbel bemärkelse). Och det gäller väl i högsta grad både svenska tjejer och män med. Och hur beter sej gubbarna i Los om dom får ett friläge? Har flera polare som resonerar likadant, och dom är svenska killar. Skämt åsido fattar vad du menar men håller inte med dig riktigt. Tycker synd om dom som drabbas men i vissa fall kan det vara lite som nam naa. Man vet ju sällan hela historien bakom utan ser bara den elaka giriga thaitjejen som bedrar sin underbara svenska man. Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neil Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Visst det blir lätt att man bara ser en sida och visst finns det en del gubbar som inte alltid är snälla mot sin thaitjej. Jag tycker dock att bilden av män med thaitjejer är kraftigt överdriven. De flesta har en tjej i ungefär samma ålder eller om mannen är t.ex 60 så är kvinnan 45, de flesta är genuint intresserad av andra kulturer och hjälper sin tjej på alla sätt och vis. Likadant är bilden av thaitjejer i Sverige också överdriven. De flesta sköter sig säkert, och andelen tjejer som inte arbetat i bar ökar hela tiden liksom tjejer med högskoleutbilning. Bilden av thaitjejer som hänger på krogen eller arbetar på massageställen i sverige är dock inte alls överdriven. Där försigår en jävla massa skit. Neil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Exactemente, trist att det skall vara så. När vi män går på krogen förekommer ju ingen skit. Rekorderlige Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 (ändrad) Tror att en partner oavsett kön som inte går med partnern på krogen är ute på hal is. Mina äventyr är typ företagsfest en gång om året och hennes likaså. Skillnaden är att jag blir kanonfull och knappt hittar hem och hon dricker inte. Ändrades November 18, 2011 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Man måste väl som vuxen människa själv kunna avgöra om man ska avvara 2k eller 25k på sin kärlek? Självklart tycker jag att om man nu har ett jobb som ger ok pengar kan man hjälpa familjen.Tycker man att det känns som att känslor är det som styr när man jobbar som en tok för att kunna tillgodose den summa hon behöver varje månad för att kunna "överleva"överstiger ens inkomst ska man kanske tänka till?.Och om man börjar misstänka att hon har dig som en inkomstkälla ska man kanske överväga saker och ting? Men vad vet jag?Alla har vi olika behov och värderingar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 (ändrad) Varför tjötas det om Thailänskor som luringar.Fan Di svenska eller vilket land som helst är ju lika dana .Så det så det nog ingen roll varifrån damerna kommer i från.Jag tror nog att di flesta som gifter sig med en Thaidam vet om seden med sinsod mm Var och besökte svågern i dag. Och fick reda på hur han behandlades av socialen.Han vart gift med en svensk kvinna.Det blev strul hon tog inte hand om sonen han gick till familjerådgivningen mm socialen kom fram till att HAN var bäst vårdnadshavare för barnet Vad gjorde modern.jo hon drog til US med barnet (kidnappning) detta hände för 15år sen Och vad hände jo Fkassan börja kräva honom på underhål fastän han var bäst lämpad för å ta hand om pojken.så vi gubbar ligger dåligt till vid en ev separation Kan ju ta en storry till när ja är på G .Jo jag hade en flamma innan frugan Hon hade 2 barn med en man från iran hon levde på sos pappan drog till Thailand .jag ringde till Fkassan och frågade om underhållsbidraget (har man gjort nån på smällen så får man ställa upp) Iraniern hade nån sjukpension jag sa till handläggaren att ni får väl dra från hans pension då.nä det vart för krångligt Nu i dag kom flamman till svågerns restaurang Iraniern (pappan) har kommit till baka till sverige Han är sjuk så då ska vi betala med våra skattepengar Och bor på nåt fint Hotel som sos betalar Here jäklar ja e nog rasist Ändrades November 19, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Jag med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Avslöja behövs ej de kör med lögner hela tiden. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 ser så många likt mig gå på lögner från thaidamer sen ser män backar för deras rädsla från ärliga Thaidamer. Vart går gränsen från er? pengar hos er själva? vad tror ni på hos era damer? Jobbar de på massage och tar hem pengar? är de ut på krogen och har kul ofta? Vet en del som ger Thaidamen 3000:-/mån fick peng något som jag ej tror personen skulle ge till Svensk tjej. Picken står ibland. I vårt land bör alla jobba efter förmåga om det inte är Thai tjej eller kille från Svedala som kan betala för tjejen. Jag vet sitcker ut hakan eller kan uppfattas som Moderat här. Hej Jag har nästan bara beröm att komma med angående min fru, hon är arbetsam (nästan för mycket eftersom hon tidvis har haft tre anställningar samtidigt), hon är ekonomisk och sparar i fonder, aktier och pensionsförsäkringar, hon är intelligent, hon går inte på krogen, hon är omtänksam, hon hjälper sin släkt, hon gillar att studera, och jag litar på henne till 100% i alla avseenden, vi har gemensam ekonomi och vi har inga hemligheter för varandra. Hon har skickat lite pengar hem tidsvis, eftersom hon delar detta med en syster i Danmark så brukar dom betala t.ex ett år var och det rör sig om rimliga belopp ca 1000 kr, varav det mesta förmodligen går till underhåll och bränsle till svärfars bil, men samtidigt hjälper ju svärfar oss med att se till mark och hus så det är ju egentligen ingen kostnad. Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Säger bara som jag alltid sagt! I ett land där det ofta ( i alla fall inte sällan) är mer felaktigt att avslöja och kritisera någon som ljuger än att ljuga så förvånar ingenrting mig längre, låt vara att de allra flesta lögnerna är av så kallad vit karaktär men inte fasen skäms dom speciellt mycket om dom blir påkomna! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Hej Ett av problemen är väl att dom nästan inte behöver luras eftersom en del vägrar att se sanningen och begår för omgivningen uppenbara misstag helt frivilligt, och sedan när allt kollapsar så beskriver dom tjejen som en berdragerska och förbannar henne, men ibland borde man nog rannsaka sin egen del i det hela. Jag har nu en bekant som har en Thaitjej här, hon har varit uppriktig och talat om att hon inte älskar eller är intreserad av den svenske man som är förälskad i henne, efersom han är lika gammal som hennes föräldrar, flintskallig och tjock, detta har hon även gjort i vårt sällskap i mannens närvaro, men mannen vägrar inse fakta, och mannen åker och hälsar på henne i Thailand och bjuder hit henne gång på gång, han presenterar henne som sin tjej och skryter med hur ung och snygg hon är, men tjejen är helt likgiltig för honom och vill bara ha pengar, prylar och ett hus, vid detta besök har hon skaffat en ny yngre svensk pojkvän och hon tillbringar inte mycket tid hos den man som fortfarande betalar henne och beskriver henne som sin tjej, hon säger att hon sover över hos Thai kompisar, jag har försökt prata med mannen men utan framgång, han blir bara ilsken och vägrar inse fakta, så nu får det gå som det går. Men jag är nästan säker på att även denne man kommer att se sig själv som ett offer när allt är över, men är han det? Mvh Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Nu kommer jag nog få en del minus-karma. Jag har varit på en o annan thaifest här i sverige. En stor del av svenska män med thaifru är ju enna riktiga tråkmånsar Jag kan tippa på att ca 50% av de svenska männen som har thai-fru aldrig nånsin tidigare har fått lite "fett på sylen" När de då i 50års-åldern för första gången får lite kärlek, då är det nog lätt att de blir en aning blåögda. Men va fan!!!! Det kan det väl vara värt? mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 dandic så rätt. När man får kärlek och en härlig uppmärksamhet. Då njuter jag. Vad är bättre. Finns inte för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu