Jump to content
IGNORERAD

Filmtips


Oregistrerad

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Enis

    179

  • kitungmakmak

    45

  • Bibben

    43

  • bond1

    33

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

den heter "A Serbian film" :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/A_Serbian_Film

 

OK, ska tänka på det när nån säger att de sett en fransk film om nåt, funkar det för alla länder eller?

 

"A Swedish film" hittar jag dock inte.  

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, ska tänka på det när nån säger att de sett en fransk film om nåt, funkar det för alla länder eller?

 

"A Swedish film" hittar jag dock inte.  

Frågan är snarare hur du tänkte nu? Filmen heter "En Serbisk film". :crazy:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är snarare hur du tänkte nu? Filmen heter "En Serbisk film". :crazy:

 

OK, du har rätt men jag tycker ändå att titeln var luddig och tvetydig.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, du har rätt men jag tycker ändå att titeln var luddig och tvetydig.

Ja det kan jag verkligen hålla med om. Kanske en av de sämre filmtitlarna på mycket länge. Sen om filmen tycker jag inget då jag inte sett den och pga titeln kommer jag med all säkerhet inte att se den :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Till er som gillar Franska polisfilmer. Jag tyckte den var klart sevärd.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Har ni inte sett denna så tycker jag ni ska se den. Man riktigt häpnar att filmen är byggd på en verklig historia. Den är från 2000.. men den är superbra imo.

 

http://www.imdb.com/title/tt0221073/

 

På väg ner i burken, tack för tipset :thumbsup: //Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Skall nog slänga på den om en stund, hoppas den är bra.

Trevlig kväll bibben//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall nog slänga på den om en stund, hoppas den är bra.

Trevlig kväll bibben//Lp

 

Jag önskar dig detsamma Hamnoi :)

 

Hoppas också på att Tom levererar, han brukar ju göra det i actionrullar.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag önskar dig detsamma Hamnoi :)

 

Hoppas också på att Tom levererar, han brukar ju göra det i actionrullar.

 

Tom... is da shit, frågan är om jag klarar o hålla mig vaken i +2 timmar??

Nåja annars får jag se den imorgon och då ligger det väl en utförlig recension här ifrån dig :wink: //Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tom... is da shit, frågan är om jag klarar o hålla mig vaken i +2 timmar?? Nåja annars får jag se den imorgon och då ligger det väl en utförlig recension här ifrån dig :wink: //Lp
Om man har läst böckerna blir man lite frågande när det gäller Cruise . Efter som karaktären över 1.90 , i 110 Kg klassen och har långt hår .
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Tror den hette Dårfinkarna? Richard Pryor och Gene Wilder i sitt esse, man rullar runt och skrattar sig halvt fördärvad...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tom... is da shit, frågan är om jag klarar o hålla mig vaken i +2 timmar??

Nåja annars får jag se den imorgon och då ligger det väl en utförlig recension här ifrån dig :wink: //Lp

 

Nja, var sådär. Inte dålig men hade hoppats på lite mer action, inte alls som i MI-filmerna. Mer polisfilm egentligen. Var en schysst story och lite spännande. 

3 scientologikyrkor av 5.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, var sådär. Inte dålig men hade hoppats på lite mer action, inte alls som i MI-filmerna. Mer polisfilm egentligen. Var en schysst story och lite spännande. 

3 scientologikyrkor av 5.

Har du läst böckerna och kan jämföra nåt där?      Har personligen väldigt svårt att se Tompa som Jack Reacher.

 

Det känns lite som att Adam Sandler skall spela i en komedi, det passar liksom inte riktigt...

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ombytta roller är ju annars en höjdare, med Eddie Murphy, Dan Aykrod och en topless Jamie Lee Curtis...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Olympus Has Fallen. :thumbsup:

 

Den föredetta säkerhetsvakten räddar presidenten och världen från elaka terrorister.(känner ni igen storyn)

 

 

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...