bond1 Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 Trance - Bra rulle. "Trance är en ny spännande Thriller av regissören Danny Boyle, som tidigare gjort sig känd med filmer som Trainspotting, 28 dagar senare, samt Slumdog Millionare." http://youtu.be/976y9Xm6BkY Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2013 Dela Inlagd Juli 10, 2013 Det visste du nog innan du såg den. Men var den bra? Nej "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 19, 2013 Dela Inlagd Juli 19, 2013 Just plågat mig igenom Only god forgives, verkade lovande på pappret, utspelar sig i Bangkok, Ryan Gosling i huvudrollen, droger, prostitution, mord, lite gore men äääääh! Så detta är inte ett tips utan en varning. Fattade den inte riktigt, misslyckad tokpretantiös artyfartyrulle eller riktar den sig till Thai? Är den hypad i Thailand? På IMDB får den både ris och ros men tar gärna tillbaks min förlorade en och en halvtimme.. Se på egen risk! http://www.imdb.com/title/tt1602613/?ref_=sr_1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Just plågat mig igenom Only god forgives, verkade lovande på pappret, utspelar sig i Bangkok, Ryan Gosling i huvudrollen, droger, prostitution, mord, lite gore men äääääh! Så detta är inte ett tips utan en varning. Fattade den inte riktigt, misslyckad tokpretantiös artyfartyrulle eller riktar den sig till Thai? Är den hypad i Thailand? På IMDB får den både ris och ros men tar gärna tillbaks min förlorade en och en halvtimme.. Se på egen risk! http://www.imdb.com/title/tt1602613/?ref_=sr_1 Jag tror för mig själv att den kommer att vara bra. Drive var underbar Själv försökte jag se gi Joe 2. Sicket skit somnade och stängde sedan av när jag vaknade till liv Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Jag tror för mig själv att den kommer att vara bra. Drive var underbar Själv försökte jag se gi Joe 2. Sicket skit somnade och stängde sedan av när jag vaknade till liv Enis Gillade verkilgen Valhalla rising och Bronson av Dansken men detta var totalt misslyckat. Bajsnödigt.. Hoppas jag sänkt dina förväntningar till noll och du faktiskt uppskattar filmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Oblivion - Jack Harper är en av de sista robot-reparatörerna som är stationerad på Jorden. Jacks uppdrag, som är en del av en massiv operation för att utvinna viktiga resurser efter årtionden av krig mot ett skrämmande hot kallade "Scavs", är nästan fullbordat. En dag raseras Jacks tillvaro plötsligt när han räddar en vacker främling från ett nedskjutet rymdskepp. Hennes ankomst utlöser en kedja av händelser som tvingar honom att ifrågasätta allt han vet och som lägger mänsklighetens öde i hans händer. Bra rulle och Olga Kurylenko är vacker så att det gör ont http://youtu.be/vGpjlfCfe2Y Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Var på bio med frugan och såg World War Z i 3D. betyg 4 av 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 (ändrad) En annan film som jag verkligen rekommenderar att kolla är Hur många lingon finns det i världen. Det är den bästa och mest gripande svenska filmen jag har sett. Betyg 5+ av 5 Uppföljaren Hur många kramar finns det i världen är på gång Ändrades Augusti 2, 2013 av Swift 4X4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 En annan film som jag verkligen rekommenderar att kolla är Hur många lingon finns det i världen. Det är den bästa och mest gripande svenska filmen jag har sett. Betyg 5+ av 5 Uppföljaren Hur många kramar finns det i världen är på gång Den där är faktiskt skitbra konstigt nog. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Kolla inte A serbian Movie..Den sjukaste och vidrigaste film jag sett..Stängde ner efter typ en halvtimme,vart chockad. Sjuka producenter det finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Kolla inte A serbian Movie..Den sjukaste och vidrigaste film jag sett..Stängde ner efter typ en halvtimme,vart chockad. Sjuka producenter det finns. Slutet var ännu vidrigare Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Slutet var ännu vidrigare Enis Kunde den bli vidrigare okså,fyfan..klara inte av skiten alltså.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Oblivion - Jack Harper är en av de sista robot-reparatörerna som är stationerad på Jorden. Jacks uppdrag, som är en del av en massiv operation för att utvinna viktiga resurser efter årtionden av krig mot ett skrämmande hot kallade "Scavs", är nästan fullbordat. En dag raseras Jacks tillvaro plötsligt när han räddar en vacker främling från ett nedskjutet rymdskepp. Hennes ankomst utlöser en kedja av händelser som tvingar honom att ifrågasätta allt han vet och som lägger mänsklighetens öde i hans händer. Bra rulle och Olga Kurylenko är vacker så att det gör ont http://youtu.be/vGpjlfCfe2Y Jupp den var mycket bra. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 The Gangster, riktigt bra thaifilm! Bland dom bästa thaifilmer jag sett! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Franco Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 (ändrad) Kolla inte A serbian Movie..Den sjukaste och vidrigaste film jag sett..Stängde ner efter typ en halvtimme,vart chockad. Sjuka producenter det finns. Läste om den för några år sedan när den kom. Och bestämde mig direkt att det var inget att se. Jag gillar gore & splatter, skräck och psykolgisk thriller... men tortyr, slakt och våldtäkt på spädbarn sätter sig på näthinnan för evigt och gör ingen lycklig. Såg för flera år sedan den Franska filme Irreversible. http://www.imdb.com/title/tt0290673/?ref_=sr_1 Och den tror jag håller en bra mycket bättre kvalitét än den serbiska skiten, men även den har några grymma scener (bl.a. det mest verklighetstrogna dråpet jag sett på film) som sitter fast. Och fast den är riktigt riktigt bra, (innehåller mycket improviserad dialog, 15-minuters scener utan klipp etc) så vill jag inte se den igen. Man blir bara deprimerad. Jag kan verkligen rekommendera den, men samtidigt utfärda en varning, den är magstark och du blir inte glad av den. Regissören Gaspar Noe använder en teknik också, där han har lågfrekventa ljud i början av filmen som rent fysiskt påverkar en och man kan bli illamående och få huvudvärk av det. Ryktet säger att när den gick på bio, så var det mycket folk som lämnade salongen pga av det. Ändrades Augusti 8, 2013 av Franco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 The Gangster, riktigt bra thaifilm! Bland dom bästa thaifilmer jag sett! OK, jag ratade den i förrgår men man kanske skall ge den en chans iaf. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Augusti 12, 2013 Dela Inlagd Augusti 12, 2013 Gillade GangsterSquad . Tycker att Josh Brolin är en mycket duktig skådespelare och så är jag mycket svag för Emma Stone . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 13, 2013 Dela Inlagd Augusti 13, 2013 Gillade GangsterSquad . Tycker att Josh Brolin är en mycket duktig skådespelare och så är jag mycket svag för Emma Stone . http://www.youtube.com/watch?v=qilrVR0miPU Blev nyfiken när jag såg trailern och läste om filmen. Sean Penn är ju duktig han också. Nu står den på "att kika på" listan. Appropå sci-fi o action, någon som sett Pacific Rim eller Elysium? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 13, 2013 Dela Inlagd Augusti 13, 2013 Laddade ner The Great Gatsby.. Riktigt bra film,,,, häftig färgsättning och musik... Skådisar top ten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Augusti 13, 2013 Dela Inlagd Augusti 13, 2013 Otroligt rolig film ! https://www.youtube.com/watch?v=ST16k80bDYE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Det Stefan Jarl har gjort med sin mods triologi är något unikt i filmvärlden, en inblick i vårt samhälle genom flera generationer. Skrämmande. Fascinerande. och oerhört viktigt. Oerhört starkt. En vecka efter detta klipp var Stoffe död i en överdos. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 Now You See Me... ja nu har jag sett och det var inte mycket att hänga i Julgran. Ytlig, platt och greppade inte tag på något sätt. http://www.imdb.com/title/tt1670345/?ref_=sr_1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 Blev nyfiken när jag såg trailern och läste om filmen. Sean Penn är ju duktig han också. Nu står den på "att kika på" listan. Appropå sci-fi o action, någon som sett Pacific Rim eller Elysium? Hej Naam Kaeng! Jo, jag har sett Elysium. Gick vid lunch på bio till en salong som rymmer ca 350 pers. I salongen fanns jag och 6 andra "grabbar" i ungefär samma ålder. Kanske säger en del om till vilka filmen riktar sig... Trots att majoriteten av filmen var CGI (dataanimerat) så måste jag säga att det var välgjort. Om man som jag dessutom tycker om både Jodie Foster och framtidsrullar så var det klart sevärt. Oväntat slut för att vara Hollywoodproduktion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd September 3, 2013 Dela Inlagd September 3, 2013 The Iceman -I New Jerseys lugna förort bor Richard Kuklinski. En hängiven make, familjefar och vår tids mest ökända yrkesmördare. I denna verklighetsbaserade maffiathriller följer vi honom från hans laglydiga dagar med frun Deborah till upptäckten av den lokala gangstern Roy Demeo som introducerade honom till yrkeslinjen som under 30 års tid skulle komma att kräva mer än hundra liv. Bra rulle Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 World War Z - Den FN-anställde Gerry Lane (Brad Pitt) reser jorden runt i en kamp mot tiden för att förhindra en pandemi som har fått armér och regeringar på knä och som nu hotar att utrota hela mänskligheten. Nja ingen höjdare. Hade högre förväntningar på denna. Dussinaction. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu