chiangmai Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 En gång i tidernas begynnelse var jag med min dåvarande familj på den Kanariska ön Fuerteventura. Vi hyrde en liten jeep, en suzuki caribian. Underbar liten bil då man körde runt i vulkanlandskapet på ön. Hopplös på motorväg.. Nu min fråga. Många gånger när vi är på utflykt i tassemarkerna, får vi vända pga av att våran lågsniffade Yaris fastnar direkt i leran... Tänkt att denne lille krabat skulle vara perfekt i bergen. Men jag ser aldrig någon till salu,,, Verkar ha blivit kult att ha en Caribian i Thailand.. av Thai... Så vad skall man betala om man råkar hitta någon till salu. och var finns dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Hej.Bilen ar en Suzuki 413,finns att kopa i hela Thailand. Denna bil ar lite ombyggt,Bladfjaderna ligger over axlarna dar av hojningen. Original sa ligger Bladfjaderna under axlarna, 413 ar den basta skogsbilen pga att den ar sa kort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd November 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2011 Hej.Bilen ar en Suzuki 413,finns att kopa i hela Thailand. Denna bil ar lite ombyggt,Bladfjaderna ligger over axlarna dar av hojningen. Original sa ligger Bladfjaderna under axlarna, 413 ar den basta skogsbilen pga att den ar sa kort denna 413, är den nyproducerad. ? här i Chiang Mai ser jag bara nya Suzuki stadsjeepar.. helt ointressant för mig... vill ha en som man kan köra i bergen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 413 slutade dom att salja 2006/2007,nybilspris var da 380,000bath En fin 413 original kostar fran 70,000bath,men km mataren gar upp till 100,000 sen gar den tillbaka till 0km. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.