Tommy Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 (ändrad) Hej jag söker tips om alternativ till ett forum jag hängt mycket på, det börjar bli för irriterande med alla ändringar. När man väl vant sig, så ändras det och forumet blir mer och mer rörigt, synd för jag har lagt ned mycket tid på forumet, men nu är det svårt att hänga med. Jag saknar gamla MNS-forumet Thaitjejer och önskar tips om forum som påminner om det i sina upplägg, helst utan "grupper" (eller vad det nu kallas IDAG). Det enda andra Thaiforum jag använt de senaste åren är Nonkis Thailandshörna, tror de får tillbaka en gammal medlem snart. MVH Tommy Ändrades November 17, 2011 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Förutom MPR så är jag medlem på: www.thailandforum.se www.thailandsforum.se http://nonkisthaihorna.forum24.se/ www.soisixten.se /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Hmmm...Är inte detta ett flagrant "lese majestätsbrott"? Eller majonäsbrott kanske bättre att skriva så man inte utsätts för repressalier? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Själv föredrar jag MPR, mest gött folk här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Arne-hibblings forum var bra. Synd att det inte existerar längre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Tyvärr ser det mörkt ut på avbytarbänken. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2011 Tackar Enis! Skall kolla på dina länkar, är Soi Sixten på bättringsvägen? MVh Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 17, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 17, 2011 Själv föredrar jag MPR, mest gött folk här. Visst finns det en massa goa gubbar, och ett par goa gummor, här på MPR, Det är inte de som är problemet. Blev lite lack i morse när jag inte kunde komma in på Nightlife längre, det har blivit ett "Intressefora" nu (det hette grupp tills igår tror jag), och jag bollades mellan olika länkar för att komma in, ingen länk ledde till "forat". MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Ha ha ha...Underbart! Jag skrev om detta med Grupper i annan tråd då jag minst sagt börjat tröttna. En hel avdelning specifikt för "Visum" finns på MPR och så skapar någon idi*t en grupp med samma ämne! Ämnet är viktigt tycker jag och ska INTE hackas sönder av ytterligare ett ställe genom en Grupp. Är det ingen som vaknar och städar upp så drar jag vidare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Ha ha ha...Underbart! Jag skrev om detta med Grupper i annan tråd då jag minst sagt börjat tröttna. En hel avdelning specifikt för "Visum" finns på MPR och så skapar någon idi*t en grupp med samma ämne! Ämnet är viktigt tycker jag och ska INTE hackas sönder av ytterligare ett ställe genom en Grupp. Är det ingen som vaknar och städar upp så drar jag vidare! Nu ska vi ta det lite lugnt suren testar bara om vi gillar sånt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Ja, om man inte har tid att hela tiden sitta vid datorn och följa med vad som händer här på mpr så är det inte lätt att följa med i svängarna. Iallafall inte för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Nej att sitta och bläddra hit och dit när man sitter ombord på en båtjävel i syd - atlanten med dåligt nät då är det heller inge vidare när man inte kommer in på mer än hälften av sidorna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 (ändrad) Nej att sitta och bläddra hit och dit när man sitter ombord på en båtjävel i syd - atlanten med dåligt nät då är det heller inge vidare när man inte kommer in på mer än hälften av sidorna Du får promota för forumet som finns här: http://scandinaviancorner.tk/ Ändrades November 17, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Ja jävlar annamma det skulle bara ha uppdaterats ett par år , så kanske det kan bli nått av det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Hmmm...Är inte detta ett flagrant "lese majestätsbrott"? Eller majonäsbrott kanske bättre att skriva så man inte utsätts för repressalier? Det börjar likna Hovmästarsås av det mesta här. Snälla gör om gör rätt. Hej då Grupperna. Med en alldeles vanlig hälsnig jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neil Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Jag ser inga alternativ som i dagsläget kan mäta sig med MPR. De andra forumen känns helt döda i jämförelse. Dock lite irriterande att MPR blivit lite grötigt. Trådarna försvinner lätt i myllret av kategorier. Får hoppas att forumet kan gå starkare och förbättrat ur den senaste tidens kritik. Det fixar säkert Surin P3 och Kim. Neil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Thai visa och teak door är bra forum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Hej jag söker tips om alternativ till ett forum jag hängt mycket på, det börjar bli för irriterande med alla ändringar. När man väl vant sig, så ändras det och forumet blir mer och mer rörigt, synd för jag har lagt ned mycket tid på forumet, men nu är det svårt att hänga med. Jag saknar gamla MNS-forumet Thaitjejer och önskar tips om forum som påminner om det i sina upplägg, helst utan "grupper" (eller vad det nu kallas IDAG). Det enda andra Thaiforum jag använt de senaste åren är Nonkis Thailandshörna, tror de får tillbaka en gammal medlem snart. MVH Tommy ' Hejsan Tommy Du är hjärtligt välkommen till Hörnan. Jag har inte själva varit så aktiv där men tänker öka min aktivitet nu. Gillar inte heller detta med grupper hit och dit och en massa avdelngar överallt som det har blivit här på MPR. På Hörnan kör vi en anslagstavla kort och gott och man kan följa trådarna hela tiden. Hoppas på bättre aktivitett där nu. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Bra då garanterar du att det inte blir samma gröt forum som här då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Bra då garanterar du att det inte blir samma gröt forum som här då. Hejsan Ja, det garanterar jag till 100 %. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 (ändrad) Som svar på TS fråga, tycker jag att MPR är absolut outstanding som Thaiforum, jag har hämtat mycket värdefull info genom åren från både MPR och TT. Tycker ärligt talat att det är bra att forumet inte står stilla och trampar, det är bra att admin försöker utveckla forumet. Men ok ibland kanske det inte blir så lyckat, som tex detta med grupper, men va fan ge det en chans och pip inte så mycket!. Tror med all säkerhet att Suren kommer att avveckla detta trams med grupper om han ser att det totalt floppar. De flesta verkar ju vara överens om att projektet med grupper kan ses som aaaaningen överarbetat som någon utryckte det, vilket jag kan hålla med om. Ändrades November 17, 2011 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Ha ha ha...Underbart! Jag skrev om detta med Grupper i annan tråd då jag minst sagt börjat tröttna. En hel avdelning specifikt för "Visum" finns på MPR och så skapar någon idi*t en grupp med samma ämne! Ämnet är viktigt tycker jag och ska INTE hackas sönder av ytterligare ett ställe genom en Grupp. Är det ingen som vaknar och städar upp så drar jag vidare! För att inte tala om Samui-gruppen som skapades trotts att det finns en forumdel för Samui redan..blir ju liksom lite pannkaka av det hela på det viset. Mvh T som funderar på att skapa en offtopic grupp. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Det kan ju bli så att någon startar ett intresseforum som liknar ett redan befintligt forum. Som fallet är med Koh Samui, nu. Men om det visar sig att det nystartade intresseforumet får flera trådar och större aktivitet, så är det så det ska vara. Kanske Koh Samui forumet, i det offentliga forumet, inte passade de som kanske skriver i "gruppen" Koh Samui. Det finns 38 trådar i Koh Samui forumet, som funnits sedan vi startade Juni 2008. Om en grupp gör att det skrivs mera om Koh Samui, vad är problemet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Om en grupp gör att det skrivs mera om Koh Samui, vad är problemet? Pannkaka på pannkaka, inget stort problem ig...pannkakor är gott! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Det börjar likna Hovmästarsås av det mesta här. Snälla gör om gör rätt. Hej då Grupperna. Med en alldeles vanlig hälsnig jrk Får nog hålla med.inget fel av p3 att försöka med nått nytt men detta gillar jag inte När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu