Jump to content
IGNORERAD

Vilka Thai-forum är bra, nuförtiden?


Tommy

Recommended Posts

Förbannade skitsnack har försökt att läsa men går fan inte så håll inte på och ljug

Tror du missuppfattar.

Först fanns det valmöjligheter för den som startade ett intresseforum att välja ett privat forum där ägaren valde vilka som skulle få se innehållet.

Det är borta. Alla intresseforum är fria för vem som helst att välja att se innehållet och det är det jag menar med att det inte behövs nån ansökan.

Om du följer instruktionerna är det snabbt gjort att se innehållet i valfritt intresseforum.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    9

  • Soengsang

    4

  • Tommy

    4

  • IngeVidare

    4

Mest aktiva i denna tråd

Thaisex.se

Finns den kvar!?

Var medlem där för länge sedan, tyckte det var lite dåligt när det lades ut scener från andra websidor (av kategorin thai6) pirat kopierat porr som man kunde betala för att se...

Annars var det väl som Nightlife fast lite mer rakt på sak, helt OK utan hymlande :nyam:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag registrerade mig nyss på Thailandsforum.se det verkar ju rätt skapligt. Var och tittade på Nonkis först men det var mest en massa trådar med BTT, så det fick vara. ChaiMai verkar vara ett skapligt forum också, tack för tipset. Ska titta på det lite närmare sedan.

Det är ett bra forum och på väg att bli trevligare sedan en viss "sambo" inte är i varenda tråd längre och kommenterar med kilometer långa inlägg...

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

www.thailandsforum . Skulle logga in där men har glömt mitt lösen och användarnamn. Brukar ju bara vara att fylla i email så skickas det. Men ICKE då! De ska ha både användarnamn och email. Så där kan jag inte logga in igen utan att byta ut email adress vilket jag inte kommer göra. Har haft samma sedan internet startade.

Eller så får jag vänta någon månad att de skickar reklam då jag kan länkas in.

H: BC

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ett bra forum och på väg att bli trevligare sedan en viss "sambo" inte är i varenda tråd längre och kommenterar med kilometer långa inlägg...

Ja det där forumet brukade jag vara inne och läsa på mycket för.Men som du säger så var där en sambo som hade väldigt långa åsikter i varje tråd och ämne utan att egentligen komma till skott med nått vettigt svar på trådstartens fråga eller ämne,Sen blev det även lite rörigt när admin där klistra och klippte ihop nya trådar lite hursomhelst av inlägg bara för att antagligen försöka få mer trådar på forumet?Nåja alla forum har väll sina för och nackdelar och det är ju inte direkt troligt att man lyckas skapa ett forum som alla är nöjda med.Allt är ju fritt och man behöver ju bara läsa det man vill,egentligen ganska enkelt. Men en grej man märkt med forum som växer sig förstora är att dom brukar spåra ur.Tex Förr va jag mycket på F-back,numera är det mest bara trams där enligt mig.Mvh Jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...