Jump to content
IGNORERAD

Miniträff i Göteborg - intresserad?


Magrood

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    15

  • Magrood

    10

  • Skibi

    6

  • Krögarn

    6

Mest aktiva i denna tråd

Jag får tacka alla för en mycket trevlig kväll! :party: Håller med Svarten om att det var lite synd att det var så dåligt med pauser så fanns inte mycket möjlighet att prata om man inte ville skrika. :crazy:

Ledningen för denna Thaifest ska ha stort berömm för utbudet av mat och dryck, fanns flera olika sorters Cola till min stora glädje. :great::yipi::yes:;)

Mvh Swippe

Ps: Hade Svartens dotter varit med i skönhetstävlingen så hade hon vunnit... :bag::glasses::yes:

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack så mycket för en mycket trevlig kväll.

Jag har sett fram emot mötet och festligheten så mycket.

Det var roligt att se medlemmarna live.

Lite synd att man inte hade möjlighet till pratstunder...

Men jag löste det bra genom att äta för att hålla munnen sysselsatt i alla fall.  :lol::lol::lol:

Mycket mat och mycket bra tillställningar var det.

Och mycket gott sällskap.

Vad mer kan man önska sig på en fest?

---

Tack så mycket för bilderna!

---

Kramar

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni verkar ha det väldigt trevligt där nere i Göteborg.

Tackar för bilderna

"Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om."

Fridde

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Med över 100 bilder att ladda ned var denna tråd min thailändska gprs uppkoppling övermäktig trots flera försök, lång väntan och många röda kryss på skärmen.

Nu, tillbaka vid min 100 mbits svenska uppkoppling öppnades tråden på en sekund. :)

Ser ut som en kulig tillställning och många fina pics togs det uppenbarligen.  :good:

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå Göteborg!  :yahoo:

Nu har jag hittat hit, från Thaitjejer till Maipenrai... och så till Göteborg!

Nu på torsdag 5/2 så är det Årets kock 2009 i Liseberghallen, jag tänker gå dit själv MEN om era tgf vill hänga på så maila mig! Eller om du och din tjej tänker gå tillsammans så kan jag ist joyna er. Tid: tävligen är mellan kl. 10-15.

Jo, det finns ingen thaiförening i Göteborg eller detta län... Har sett att några har efterlyst om detta. Så vad kan vi i Göteborg göra, bilda klubb? Jag har lite funderingar om olika aktiviteter, och alla som är intresserad att bolla lite idéer är välkomna att höra av sig till mig.

//Siranie

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Siranie,

Ingen thaiförening i Göteborg? Där misstar du dig... det finns åtminstone två:

http://www.buddhasd.se/

http://www.watbuddha.dinstudio.se

Dom brukar ordna fester vid Loy Khratong och Song Khran. Plus säkert ett antal mindre tillställningar. Båda samlar pengar för att bygga ett tempel i Göteborgsregionen, men kan tydligen tyvärr inte samarbeta om detta...

Men det är väl inget som hindrar att du arrangerar något också! I vart fall kul att du hittat till detta forum!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...