Guest Forden34 Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 Jag behöver en migsvets här i Thailand å då undrar jag om det är någon som sett eller vet var det finns att köpa Om det finns vill säga men jag tycker att det borde finnas någonstans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IngeVidare Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 Det finns på verktygs handeln precis som hemma, likadant med kompressor och högtryckstvätt och liknande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 Hej Forden34 Till och med dom större HomePro har Mig/Tag och gas svets att köpa. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 Jag har inte sett någon migsvets, men högtryckstvätt har jag köpt, kompressor ska köpas men det är inget vidare med minutlitrar på dom som jag tittat på Jag får titta lite nu när jag drar in på Changfestivalen i Surin Men hur är det med gas till migsvetsarna?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 Skulle kolla på IQ Moderntrade i utkanten av Surin. De har säkert nåt. Eller nyöppnade Thai Watsadu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
in-ka Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 har också letat efrer migsvets men fick till svar att det är nog bara större fabriker och möjligen större verkstäder har migsvetsar, de flesta använder ju pinnsvets, får nog bli en sån vid nästa resa,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 Har sett på Tool Pro i Udon Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 En Dansk här i byn köpte en sådan här svets i Sakon Nakhon, har för mig att han betalade 42000 Baht. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 www.kempi.th eller www.esab.th kanske? Annars kan du köpa min besin drivna 13,5hp Honda elsvets med Migatronic pinsvets! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Jag behöver en migsvets här i Thailand å då undrar jag om det är någon som sett eller vet var det finns att köpa Om det finns vill säga men jag tycker att det borde finnas någonstans Skall det bli ny Hoj nu? Var håller du till ? Skulle vara kul och kanske hälsa på om det inte är för långt. Nypan "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd November 13, 2011 Dela Inlagd November 13, 2011 Utanför Surin 3,5 mil i Muaeng Ling häller jag till, ja det ska bli ett hojbyge framöver nör jag fått ihop delar å vet att det går att regga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.