Nypan Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Såg vid ett besök i en fotoaffär att det finns ett utbud på "vattentäta" kameror ner till 5 meter, klarar en regnskur, och kan ge fina bilder för er som snorklar. Några ex. Olympus : Tough 8010 6010 3000 Pris 12900 - 6900 Kodak : Easy Share ZX 3 4990 Fuji : Finepix XP 20 4990 Alla priser i Tbh. Vilka är era erfarenheter om dessa kameror, någon som äger en av dessa. "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Min kamera fanns inte med på listan.. Har en pentax optio W60 som kompliment till systemkameran. Helt okey kamera som tar helt okey bilder i bra ljus.. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Jag har en Sony TX10 nöjd men det e lite långsam i uppstart och lite jobbigt att trycka på skärmen imellanåt. Men bra bilder och grymt smidig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Kodaken är en pocketvideokamera. Perfekt om det är film du är ute efter, men inte stillbild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Såg vid ett besök i en fotoaffär att det finns ett utbud på "vattentäta" kameror ner till 5 meter, klarar en regnskur, och kan ge fina bilder för er som snorklar. Några ex. Olympus : Tough 8010 6010 3000 Pris 12900 - 6900 Kodak : Easy Share ZX 3 4990 Fuji : Finepix XP 20 4990 Alla priser i Tbh. Vilka är era erfarenheter om dessa kameror, någon som äger en av dessa. [size=6]Nikon Coolpix AW100[/size] [size=3]En riktig bra kamera för tuffa tag.[/size] [size=3]Vattentätt, GPS och inbyggda kartor.[/size] [size=3]16 Mgpix[/size] [size=3]pris ca 3000 sek och värd varje krona [/size] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Jag har en Olympus Tough3000 Funkar för mig, men är väl ingen proffskamera direkt. Lite slö vid uppstart samt några andra defekter(eller så är det jag som är defekt som inte lärt mig ordentligt...) Fast jag tyckte mer om min gamla Pentax optio wp. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Köp någon svindyr systemkamera med undervattenshus. Skicka räkningen till en grek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nypan Inlagd November 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2011 Såg vid ett besök i en fotoaffär att det finns ett utbud på "vattentäta" kameror ner till 5 meter, klarar en regnskur, och kan ge fina bilder för er som snorklar. Några ex. Olympus : Tough 8010 6010 3000 Pris 12900 - 6900 Kodak : Easy Share ZX 3 4990 Fuji : Finepix XP 20 4990 Alla priser i Tbh. Vilka är era erfarenheter om dessa kameror, någon som äger en av dessa. Skall kommentera mig själv. Min tanke var att få tips samt att ge lite tillbaka. Förstår att det finns flera på marknaden, då det verkar bli ett litet krig mellan alla tillverkare i detta ämne. Tacksam för tips och vad ni tycker om era "vattentäta" ni som redan har. Min förra Pocket var en kodak som jag haft i många år, men efter en tur på en flod för någon vecka sedan i en stor gummibåt, så har den tagit "ner skylten" "Nypan" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matte14 Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Hej ! Jag har en Olymus 850 sw och den funkar perfekt. Matte14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Jag var väldigt sugen på en Panasonic LUMIX DMC-FT2, när den kom, klart bäst i test av kameror som klarar 10meters djup och en massa andra tuffa tag. Antar att det kommit en nyare modell nu, skall kolla. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Den nya Panasonicen heter DMC FT3 och är lite bättre på allt plus att den har GPS, en kul grej. Vattentät till 12 meter nu och har fått högsta betyg i några tester. http://alatest.se/topbar/36568804/-1/?ref=http%3A%2F%2Falatest.se%2Fprodukttester%2Fdigitala-kompaktkameror%2Fpanasonic-lumix-dmc-ft3-dmc-ts3%2Fpo3-131609496%2C147%2F MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd November 5, 2011 Dela Inlagd November 5, 2011 Jag har haft flera modeller av Olympusen genom åren och har alltid vart nöjd och dom har fått leva hårt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.