Jump to content
IGNORERAD

Heja Willys


Enis

Recommended Posts

Det finns ingen affär som har ett komplett sortiment som uppfyller allas krav.

Vi "måste" åka till 3 affärer för att hitta det vi vill ha och det är City Gross,Willy's och den lokala thaiaffären.

Willy's för dom har kycklingmage som frugan är galen i tex och jag föredrar Eldorados kyckling.

Och CG för deras överlägsna köttdisk.

I stort sett samma upplägg här, men vad ser jag ELDORADO..det är avskyvärt, deras produkter får det att vända sig i magen för mig samt att de till större delen innehåller vatten, och det är jag också för snål att köpa.

Men som sagt CG:s köttdisk är överlägsen bland varuhusen!.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 132
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    8

  • Sam sip sam

    8

  • Soengsang

    6

  • Enis

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Inte så konstigt att dom säljer lite Thaiprodukter med tanke på hur uppskattad Thaimaten är. Många lagar ju Thaimat hemma inte bara Thai. :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

I stort sett samma upplägg här, men vad ser jag ELDORADO..det är avskyvärt, deras produkter får det att vända sig i magen för mig samt att de till större delen innehåller vatten, och det är jag också för snål att köpa.

Men som sagt CG:s köttdisk är överlägsen bland varuhusen!.

Är totalt enig med dig fy fan för ELDORADO

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Är totalt enig med dig fy fan för ELDORADO

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Cadillacen är fin tycker jag. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Cadillacen är fin tycker jag.

Absolut he he enig där också

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Är totalt enig med dig fy fan för ELDORADO

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Eldorado har mkt skitgrejer, men de skräller till med vissa produkter. Annars är det nof samma här. Han mkt torrfoder å skit på Willy´s, lite mer färska grejer på ICA Maxi.. Sedan va kärringen handlar på thaishopen har jag ingen arning om. Säger åt henne att köpa baykapraow ibland så man kan käka patkapraow. En av få thairätter jag uppskattar nu för tiden...

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste igenom lite sanvbt va jag skrev ovan, ser ju förjävligt ut. Ursäkta jag är nog lite dragen bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

I stort sett samma upplägg här, men vad ser jag ELDORADO..det är avskyvärt, deras produkter får det att vända sig i magen för mig samt att de till större delen innehåller vatten, och det är jag också för snål att köpa.

Men som sagt CG:s köttdisk är överlägsen bland varuhusen!.

Ja Eldorados kyckling tycker jag är bra för andra märken är så torra.

Men det är det enda i Eldorados sortiment vi köper.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Eldorados kyckling tycker jag är bra för andra märken är så torra.

Men det är det enda i Eldorados sortiment vi köper.

Så kan det säkert vara, jag har inte prövat den..men skulle tro att den är manipulerad med vätska(vatten).

Personligen så föredrar jag numera färsk kylling, och då gärna från CG, den är inte torr.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste igenom lite sanvbt va jag skrev ovan, ser ju förjävligt ut. Ursäkta jag är nog lite dragen bara.

Inget att be om ursäkt för! Skål btw!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så kan det säkert vara, jag har inte prövat den..men skulle tro att den är manipulerad med vätska(vatten).

Personligen så föredrar jag numera färsk kylling, och då gärna från CG, den är inte torr.

Visst är det vatten insprutat i den men jag vet det och har accepterat det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wiilys köttdisk är ett sorgligt kapitel :(

Tack o lov så har vi City Gross för deras kött, fisk och delikatessdiskar är super :good: :good: :good: + eget bageri :good:

Helt rätt med citygross köttdisk, den är suverän, men hittar du någon personal på deras fisk och delikatessbutik, så köp en lott, maken till slö personal får man leta efter, i varje fall i Uppsala.

Sen är det ju så med varje storbutiks lågprismärken, det är billigt. och man får vad man betalar för. Citygross har ju "favorit" som sitt lågprismärke, skinkskivor t pålägg som är tunnare än perssons tunna. Spagetti som kladdar ihop. ja listan kan göras lång.

Nu skiter vi i de, skål på er

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

På Willys i Örebro fanns det f-n ingen ostronsås(vad jag såg)men jag fick tag i gurka iaf.

Inte i Malmö heller.

Asien shop var ochså stängd kl 13.30

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Cg:s köttdisk suverän??? Ere inte dom ljushuvuna som gör reklam för sitt färska kött?? Alla vet väl att bra kött är välhängt, ja jo inte alla tydligen

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Cg:s köttdisk suverän??? Ere inte dom ljushuvuna som gör reklam för sitt färska kött?? Alla vet väl att bra kött är välhängt, ja jo inte alla tydligen

Du har en poäng där,

men när det gäller fiskkött så föredrar jag nog att tillaga det så färskt som möjligt ;)

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har en poäng där,

men när det gäller fiskkött så föredrar jag nog att tillaga det så färskt som möjligt

SN

Filea en nyfångad torsk inte så lätt

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Cg:s köttdisk suverän??? Ere inte dom ljushuvuna som gör reklam för sitt färska kött?? Alla vet väl att bra kött är välhängt, ja jo inte alla tydligen

Färskt ja inte fruset he he

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Färskt ja inte fruset he he

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Eller saltat,

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Filea en nyfångad torsk inte så lätt

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Det är bara att dra alla toskar över samma kam.

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja allt behöver inte vara välhängt men vill man ha det så går man till den manuella disken :thumbsup:

Annars är Berit i kassa 4 ganska välhängd :wink:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars är Berit i kassa 4 ganska välhängd

Är Berit en Ladyboy? Har aldrig hört talas om välhängda kvinnor! :crazy:

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...