Jump to content
IGNORERAD

Heja Willys


Enis

Recommended Posts

foreverbubbles8

Det här med att äta med händerna är ett jäkla påhitt.

Nu har grabben på snart 5 bast börjat att äta korv och potatis med händerna. Varje gång jag säger til han att inte äta maten med fingrarna så svarar han bara att - men mamma äter ju med händerna :wacko:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 132
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    8

  • Sam sip sam

    8

  • Soengsang

    6

  • Enis

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Idag körde jag en crossover på pasta och köttbullar, fy fan va undert! Italiensk pasta och svenska köttbullar, allt inköpt på ICA maxi och uppätet med bestick!

Skickat från en halvfet helgalkis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag körde jag en crossover på pasta och köttbullar, fy fan va undert! Italiensk pasta och svenska köttbullar, allt inköpt på ICA maxi och uppätet med bestick!

Skickat från en halvfet helgalkis.

Hoppas du åt med rätt bestick!?!? Annars tar det hus i helvete! :)

Själv bjöd frugan på trerätters idag! Förrätt, Toast skagen. Huvudrätt, potatisgratäng med fläkfilé och grönpepparsås med stekta champinjoner. Efterrätt, glass med chockladsås och några smarriga kexstänger. Och allt detta tillagat av en äkta Isaansk kvinna! Vi satt alla tills bords och åt med rätt bestick.. bara så vi slipper bli påhoppade hur man ska inta maten på rätt sätt. :mdr:

Skål ta mig fan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som gammal agronomkleptoman har jag en liten

fundering,va fan är fläkfile`? Hadde inga sådana

på mina slaktsvin i allafall! hehe

Mvh

Highlander

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Synd att du tror att jag är ett mystifiserat Troll, när jag i själva verket är en vanlig jordnära människa som inte nöjer sig med att läsa om livet i böcker eller se det på TV, men för dom som känner mig är sånt här inte det minsta oväntat utan snarare helt väntat och ganska typiskt när det gäller mig.

Mvh Isan Lover

Jag tror att du är extremt kär i dig själv. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att du är extremt kär i dig själv.

På sej själv känner man andra

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att du är extremt kär i dig själv. :)

Och jag tror att du är lite kär i IL, du kan ju inte låta han vara var han än skriver. Men det är inget du behöver skämmas över. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Köp någon svindyr systemkamera med undervattenshus.

Skicka räkningen till en grek

Link to comment
Dela på andra sajter

Köp någon svindyr systemkamera med undervattenshus.

Skicka räkningen till en grek

På Willys? :crazy:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan det e väl bara käka och va glad, pom rak Isaan

Nej för Faan,

Så kan man inte göra!

Det begriper du väl??

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan det e väl bara käka och va glad, pom rak Isaan

Gör det nu inte för enkelt :wink:....

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Så länge som de inte har färska thailändska grönsaker så lär man få åka till Thaibutiken i vart fall. Willys i övrigt är inte mycket till affär, ett tråkigare sortiment får man leta efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge som de inte har färska thailändska grönsaker så lär man få åka till Thaibutiken i vart fall. Willys i övrigt är inte mycket till affär, ett tråkigare sortiment får man leta efter.

Utbudet på Willys i Falun är inte alls dåligt för det är Hemköps gamla butiker dom tagit över och dom har behållit i stort sett utbudet.

Det enda dom tagit bort är köttdisken så nu är det färdig packat kött som levereras till Willys.

Men annars så är det en affär som man hittar det man behöver för att överlev.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Utbudet på Willys i Falun är inte alls dåligt för det är Hemköps gamla butiker dom tagit över och dom har behållit i stort sett utbudet.

Det enda dom tagit bort är köttdisken så nu är det färdig packat kött som levereras till Willys.

Men annars så är det en affär som man hittar det man behöver för att överlev.

Grattis då har du tur och sedan är det en skillnad på att överleva och få vad man vill ha. De har tex inte Rydbergs rödbetssallad som är både godast (subjektivt) och marknadsledande men gott om det skiten som de kallar Elderado ("eget varumärke). Lika stor chans att vinna på lotto som att hitta en räka i räksalladen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis då har du tur och sedan är det en skillnad på att överleva och få vad man vill ha. De har tex inte Rydbergs rödbetssallad som är både godast (subjektivt) och marknadsledande men gott om det skiten som de kallar Elderado ("eget varumärke). Lika stor chans att vinna på lotto som att hitta en räka i räksalladen.

Nu stämmer det inte riktigt.

Rydbergs utlovade 20% räkor men hade bara 11,5% i ett oberoende test.

Eldorado i sin tur utlovade 10% men hade bara 6,5%.

Så enligt mitt sätt att se på det så luras Rydbergs mer än Eldorado.

Pga att Rydbergs är bra mycket dyrare.

Men du har rätt om smaken. Eldorado smakar sopa jämfört med Rydbergs. :crazy:

Testet: http://www.ciao.se/Rydbergs_Raksallad__Recension_60050

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Nu stämmer det inte riktigt.

Rydbergs utlovade 20% räkor men hade bara 11,5% i ett oberoende test.

Eldorado i sin tur utlovade 10% men hade bara 6,5%.

Så enligt mitt sätt att se på det så luras Rydbergs mer än Eldorado.

Pga att Rydbergs är bra mycket dyrare.

Men du har rätt om smaken. Eldorado smakar sopa jämfört med Rydbergs. :crazy:

Testet: http://www.ciao.se/R...Recension_60050

Jag antar att man gör stora batchar och att båda märkena har i den mängd som står på förpackningen sedan är det naturligt att det skiljer sig från ask till ask.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wiilys köttdisk är ett sorgligt kapitel :(

Tack o lov så har vi City Gross för deras kött, fisk och delikatessdiskar är super :good: :good: :good: + eget bageri :good:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

eldorado_134669645.jpg

Får mig att ta omvägar runt Willys, sämre skit får man leta efter!.

Men det med genuina thai-matvaror får kollas upp, fast med skygglappar så man inte får kväljningar...så tack för tippset Enis!

Tacka vet jag

22216_Blåvitt-varor.jpg

Det är kvalitet det :thumbsup:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis då har du tur och sedan är det en skillnad på att överleva och få vad man vill ha. De har tex inte Rydbergs rödbetssallad som är både godast (subjektivt) och marknadsledande men gott om det skiten som de kallar Elderado ("eget varumärke). Lika stor chans att vinna på lotto som att hitta en räka i räksalladen.

Det finns ingen affär som har ett komplett sortiment som uppfyller allas krav.

Vi "måste" åka till 3 affärer för att hitta det vi vill ha och det är City Gross,Willy's och den lokala thaiaffären.

Willy's för dom har kycklingmage som frugan är galen i tex och jag föredrar Eldorados kyckling.

Wiilys köttdisk är ett sorgligt kapitel :(

Tack o lov så har vi City Gross för deras kött, fisk och delikatessdiskar är super :good: :good: :good: + eget bageri :good:

Och CG för deras överlägsna köttdisk.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Wiilys köttdisk är ett sorgligt kapitel

Tack o lov så har vi City Gross för deras kött, fisk och delikatessdiskar är super + eget bageri

Amen

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...