Jump to content
IGNORERAD

Varför betala mer?


virgo

Recommended Posts

Surin P3

http://www.flygresor...php?id=10272227

Detta är "Runt 3200kr". Ska jag leta mer ifall du vill ha ner priset till 3200kr ?

Vad är det du fiskar om? ja gflög med Air China för 3400kr INKL Skatter

Ja, det var billigt... Men det finns resor ifrån Sverige tur och retur för 3200 kr.

De priserna du angivit är ju för enkelresa.

För övrigt så fiskar jag inte efter nåt utan bara tycker att turistpriser är helt OK. :)

Jag ser det som att thai får stor rabatt, istället för att faranger betalar överpris.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Surin P3

    4

  • chiangmai

    4

  • MaiChai

    2

Mest aktiva i denna tråd

Vilken trudelutt var det, finns den på Youtube? :crazy:

Ha ha ha..Några Loso sånger kan man delar av och en och annan Lukthung dänga. Brukar skapa skratt och glädje :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

ja jag vet att svensk vill ha lika behandling. helst skall alla ha lika dåligt, då är man trygg som svensk

var förra året med mina kompisar till doi Ithanion nationalpark ,Thailands högsta berg

Jag betalade mina 40 B , kompisarna sina 400B

Blev ett jävla liv och sura miner. Inte pga priset,utan att jag slapp undan billigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det var billigt... Men det finns resor ifrån Sverige tur och retur för 3200 kr.

De priserna du angivit är ju för enkelresa.

För övrigt så fiskar jag inte efter nåt utan bara tycker att turistpriser är helt OK. :)

Jag ser det som att thai får stor rabatt, istället för att faranger betalar överpris.

Jag lägger ner. Trodde du skrev att Thai betalar mer för samma biljetter som vi Faranger för samma sträcka. På tal om olika priser bara det att resan är omvänd har jag fått erfara från Thai per telefon. Skiljer tydligen var resan utgår ifrån (Sve/thai - Thai/Sve). Thai i Sverige kan inte svara för vad Thai i Thailand gör fick jag som svar.

MVH: BC

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha..Några Loso sånger kan man delar av och en och annan Lukthung dänga. Brukar skapa skratt och glädje :crazy:

Fasiken vad kul, finns det några inspelningar som vi kan få se :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Turistpriser finns väl även i svenska sammanhang, gotlänningar åker ju billigare Gotlandsfärja än turistande fastlänningar...

Link to comment
Dela på andra sajter

ja jag vet att svensk vill ha lika behandling. helst skall alla ha lika dåligt, då är man trygg som svensk

var förra året med mina kompisar till doi Ithanion nationalpark ,Thailands högsta berg

Jag betalade mina 40 B , kompisarna sina 400B

Blev ett jävla liv och sura miner. Inte pga priset,utan att jag slapp undan billigt.

Det är ju inte LITEN skillnad på 40/400. Och så är 400Bath för mycket på många ställen. Det var ju 20/200 ett tag och 200 bath kan man ju betala utan att tänka så mycket. men om man som jag tex besöker vissa ställen regelbundet så svider 400 bath för mycket. 200 bath och fler troligen skulle besöka ställena. Många på 2 veckors semester som vänder vid Entren så vi som stannar längre tänker inte ens tanken att gå in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det var billigt... Men det finns resor ifrån Sverige tur och retur för 3200 kr.

De priserna du angivit är ju för enkelresa.

För övrigt så fiskar jag inte efter nåt utan bara tycker att turistpriser är helt OK. :)

Jag ser det som att thai får stor rabatt, istället för att faranger betalar överpris.

Visst är det härligt med vinklade synsätt, så man kan trivas med livet som man valt. :)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

ja jag vet att svensk vill ha lika behandling. helst skall alla ha lika dåligt, då är man trygg som svensk

var förra året med mina kompisar till doi Ithanion nationalpark ,Thailands högsta berg

Jag betalade mina 40 B , kompisarna sina 400B

Blev ett jävla liv och sura miner. Inte pga priset,utan att jag slapp undan billigt.

Svenska avundsjukan kanske :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har gul husbok och då får man thai-priser i nationalparker etc. Klart smidigt

Det har jag också. Fixa den för en o halv månad sen, utan att smeta ner hela handen med bläck. :rotfl: Kan det vara för mitt ärliga utseende skull :ange: Den har visat sej vara till hjälp ett par gånger redan. Fick ett inträde till th pris och för ett par veckor sedan blev bussen stoppad strax innan NongKhai i en polis kontroll och en polis ville se passen, hade pass och gulaboken i samma ficka,tog upp dem la boken på knät medans jag rota fram start sidan i passet, polisen bara tittade på boken som låg på knät nickade och gick vidare till nästa farang

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...