Jump to content
IGNORERAD

Stackars Yingluck - en loser


Guest jfk_68

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Det där är jag för dum för att fatta, du menat att man inte ska svara på personliga inlägg eller????????

Det vet väl inte jag, men du skrev ju ett inlägg tidigare där du klargjorde att man inte skulle klanka ner på andras inlägg för att sedan själv klanka ner på någon annans "skarpa" inlägg..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 173
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    13

  • Baa

    12

  • MaiChai

    10

  • Jive

    7

Mest aktiva i denna tråd

Det vet väl inte jag, men du skrev ju ett inlägg tidigare där du klargjorde att man inte skulle klanka ner på andras inlägg för att sedan själv klanka ner på någon annans "skarpa" inlägg..

Är fortfarande för dum för att fatta, men det kanske är lika bra...

Ofullständige Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som vanligt när katastrofer inträffar så har politiker en förmåga att inte ta det på fullaste allvar. Att politiker inte bör hantera svårare saker än möjligen försöka lägga en budget tycker jag visat sig vid upprepade tillfällen.Troligtvis så har experter varnat Yingluck för vad som ev kan komma att inträffa men som vanligt hoppas man inte på det värsta scenariot. Att Yingluck är en skylt docka för tyngre affärsmän/politiker torde väl vara utom diskussion och hennes möjligheter att påverka har troligtvis varit beroende av andra personer.Att såga henne som person är därför lite magstarkt.Det finns ett rykte(obekräftat förstås) som säger att den nya regeringen faller innan årsskiftet enligt Fortune Tellers som nu sprids bland Thailändska folket.är det möjligtvis någon annan som hört om det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Förvisso har du rätt i att söka bättre lösningar framöver, men det är ändock historien vi lär oss av och där tycker jag att Thailand har misslyckats ganska radikalt. Inte bara sittande regering utan även tidigare som inte brytt sig ett smack om eventualiteter och nu står man här inför fullbordat faktum och hela skulden läggs på regeringen Yingluck.

Hade hon och hennes vapendragare vetat blott en bråkdel om detta hade man förmodligen med glädje låtit föregående regering tagit smällen.

Att sedan Thailändare i genre alltid vet bättre än "korkade" faranger är ju inget nytt faktum, undrar bara hur dom tänker om omvärldens framtida bedömningar vid etableringar i landet, vi kan nog inte föreställa oss dessa nonchalanta, stundtals diskriminerande tankar som genomsyrar den Thailändska överheten.

Baa

Hej

Tycker också att snacket om att regeringen är ansvarig för översvämmningens skdeverkningar är lite märklig, vilken regering kan stoppa naturkatastrofer?

Sen tycker jag att själva katstrofen har hanterats efter bästa förmåga med dom förutsättningar som gällde och dom resurser som fanns, jag tycker också att det är noterbart att Thailändarna oavsett partitillhörighet verkar ha samarbetat bättre än på länge och att dom politiska utspelen har varit ganska få under denna tid, nästan lite tvärtom mot hur det har varit här på MPR.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Tycker också att snacket om att regeringen är ansvarig för översvämmningens skdeverkningar är lite märklig, vilken regering kan stoppa naturkatastrofer?

Sen tycker jag att själva katstrofen har hanterats efter bästa förmåga med dom förutsättningar som gällde och dom resurser som fanns, jag tycker också att det är noterbart att Thailändarna oavsett partitillhörighet verkar ha samarbetat bättre än på länge och att dom politiska utspelen har varit ganska få under denna tid, nästan lite tvärtom mot hur det har varit här på MPR.

Mvh Isan Lover

Har du redan förträngt de rödas ommärkningar av hjälp-sändningar till "skänkt av Thaksin" ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du redan förträngt de rödas ommärkningar av hjälp-sändningar till "skänkt av Thaksin" ?

Även om en viss del märktes om, hur stor vet jag inte, och egentligen spelar det ingen roll för den energin skulle man kunnat lägga på annat och bättre arbete, liksom den rent moraliska aspekten som ju rimmar illa i våra västerländska betraktelser, dock finner inte alla Thailändare detta så märkligt, propagandamaskinen mal på liksom "handpengen" när det är valdags.

Dock har väl vad i alla fall jag kunnat se på nyhetrna både röda, militärer, frivillga och regeringmotståndarna hjälpts åt så gott man förmått och något motstånd partierna emellan har jag inte sett, kanske för att jag kan så erbarmeligt lite Thai så om jag har missat det ber jag om ursäkt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

De vittnesmål, bilder, filmer som visar hur internationell och civil nödhjälp märks om så att den förefaller vara donerad av Thaksin och som postats i olika trådar här på MPR, det stämmer inte då?

Tjena!

Vågar man sticka in näsan i detta getinbo och få svar på några frågor?

1. Är det någon som har bekräftat eller vet med säkerhet att dessa ommärkningar är godkända eller sanktionerade av någon i regeringen eller dess närhet?

2. Kan det vara så att detta utförs av ett s.k gäng fanatiker som finns i alla länder och samhällen?

3. Har CNN,BBC eller någon annan större nyhetskanal visat något om detta?

(jag har inte sett något)

Utan att ta parti för någon!

Bara nyfiken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Vågar man sticka in näsan i detta getinbo och få svar på några frågor?

1. Är det någon som har bekräftat eller vet med säkerhet att dessa ommärkningar är godkända eller sanktionerade av någon i regeringen eller dess närhet?

2. Kan det vara så att detta utförs av ett s.k gäng fanatiker som finns i alla länder och samhällen?

3. Har CNN,BBC eller någon annan större nyhetskanal visat något om detta?

(jag har inte sett något)

Utan att ta parti för någon!

Bara nyfiken.

Hjalpen distribueras via FROC, som bestar bl.a. av ett gang ministrar. Ommarkning av nodhjalp utan deras kannedom/godkannade hade alltsa varit omojlig.

Kritiken i thailandska medier har trots allt varit ganska omfattande, bade gallande ommarkning och fordelningsprinciper, och ingen fran regeringssidan har fornekat ommarkningen. Snarare tvart om nar det har sagt att den ska upphora.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Vågar man sticka in näsan i detta getinbo och få svar på några frågor?

1. Är det någon som har bekräftat eller vet med säkerhet att dessa ommärkningar är godkända eller sanktionerade av någon i regeringen eller dess närhet?

2. Kan det vara så att detta utförs av ett s.k gäng fanatiker som finns i alla länder och samhällen?

3. Har CNN,BBC eller någon annan större nyhetskanal visat något om detta?

(jag har inte sett något)

Utan att ta parti för någon!

Bara nyfiken.

Visst är det ett jäkla oskick att inte låta den äras som äras bör, men jag undrar liksom du hur stort detta "märkningsjippo" är.

Är det ett begränsat parti, eller har man lagt sig till med 100 tals frivilligarbetare som istället för att distribuera förnödenheterna istället fördröjt detta genom den i sig omoraliska, men i Thailand knappast förvånande handlingen!

Kan man gjort en så grov misskalkylering och trott att gemene man skulle svälja Thaksingåvorna?

Ingenting förvånar mig men..?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det ett jäkla oskick att inte låta den äras som äras bör, men jag undrar liksom du hur stort detta "märkningsjippo" är.

Är det ett begränsat parti, eller har man lagt sig till med 100 tals frivilligarbetare som istället för att distribuera förnödenheterna istället fördröjt detta genom den i sig omoraliska, men i Thailand knappast förvånande handlingen!

Kan man gjort en så grov misskalkylering och trott att gemene man skulle svälja Thaksingåvorna?

Ingenting förvånar mig men..?

Ommärkningen tycks vara rätt omfattande när t.o.m. lokala bankkontor runt i Thailand via skylltar påpekar att de som skänker pengar till de drabbade via den banken, INTE behöver vara orolig för att någon skall hävda att pengarna kommer från Thaksin.

Det som är extra tråkigt är ju att många väljare i Thailand inte är det minsta källkritiska, säger överheten att pengarna, maten eller annat kommer från Thaksin, ja då är det så att Thaksin själv betalt detta.

Ett effektivt och ytters bra fungerande sätt att odla myten om den gode som tänker på folket, och när de sedan läser om, eller ser på TV att gåvorna är feläktigt ommärkta, ja då tror de inte på detta, i deras ögon är ju Thaksin den goda och de där som säger något annat, de onda.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Hjalpen distribueras via FROC, som bestar bl.a. av ett gang ministrar. Ommarkning av nodhjalp utan deras kannedom/godkannade hade alltsa varit omojlig.

Kritiken i thailandska medier har trots allt varit ganska omfattande, bade gallande ommarkning och fordelningsprinciper, och ingen fran regeringssidan har fornekat ommarkningen. Snarare tvart om nar det har sagt att den ska upphora.

Tjena!

Om denna ommärkning är sanktionerad och godkänd av FROC:

Då måste det ju betyda att även regerings-makten indirekt har godkänt detta?

Jag är bara förvånad och undrande varför inte BBC eller CNN inte nämner något om detta i sina många reportage från katastrofen här i Thailand?

Även dom måste ju läsa,se på ytube m.m

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja i Phangna tror i alla fall inte folket att Thaksin är den goda..Förutom gästarbetarna från Isaan

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Har du redan förträngt de rödas ommärkningar av hjälp-sändningar till "skänkt av Thaksin" ?

Hej

Jag har inte missat det som har skrivits bl.a här på forumet och länkarna till Youtube klipp, men ännu så länge framgår det inte om det är något som enskilda individer eller organisationer har hittat på, och jag vet precis lika lite som övriga om Thaksin själv är medveten om detta och är inblandad på något sätt.

Ännu så länge kan jag tänka mig flera olika förklaringar på detta osmakliga agerande, allt ifrån att personer eller org. som sympatiserar med honom har tagit egna initiativ, till att det kan vara politiska motståndare som ligger bakom det här för att smutskasta honom, till att det faktiskt kan vara så att man agerar på detta osmakliga sätt på hans initiativ, det som talar emot att Thaksin ligger bakom detta är att det faktum att det är alldeles uppenbart att det skulle komma fram, en sån här sak är omöjlig att smyga med.

Och jag ser fram emot att få fakta i detta osmakliga ärende.

Mvh isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Tycker också att snacket om att regeringen är ansvarig för översvämmningens skdeverkningar är lite märklig, vilken regering kan stoppa naturkatastrofer?

Sen tycker jag att själva katstrofen har hanterats efter bästa förmåga med dom förutsättningar som gällde och dom resurser som fanns, jag tycker också att det är noterbart att Thailändarna oavsett partitillhörighet verkar ha samarbetat bättre än på länge och att dom politiska utspelen har varit ganska få under denna tid, nästan lite tvärtom mot hur det har varit här på MPR.

Mvh Isan Lover

Ja, igår var det ett reportage på TV där väldigt många thailändare samarbetade med att gå loss med släggor på en vattenfylld damm i Bangkoks utkant.

Polisen var åskådare.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Ja, igår var det ett reportage på TV där väldigt många thailändare samarbetade med att gå loss med släggor på en vattenfylld damm i Bangkoks utkant.

Polisen var åskådare.

Hej

Ja man kan ju välja att fokusera på en enskild negativ incident och låta den företräda hela den gemensamma insatsen men frågan är om det blir en korrekt beskrivning, själv tycker jag att det har varit förvånansvärt lugnt under dessa svåra förhållanden och att dom båda sidornas politiker har visat gott omdömme genom att till stor del lägga dom politiska meningsskiljaktigheterna på is under översvämmningen och ägna sig åt katastrofen, men visst har det funnits tillfällen när man har varit oense, men det har absolut inte varit värre än under vanliga förhållanden utan snarare tvärtom.

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja man kan ju välja att fokusera på en enskild negativ incident och låta den företräda hela den gemensamma insatsen men frågan är om det blir en korrekt beskrivning, själv tycker jag att det har varit förvånansvärt lugnt under dessa svåra förhållanden och att dom båda sidornas politiker har visat gott omdömme genom att till stor del lägga dom politiska meningsskiljaktigheterna på is under översvämmningen och ägna sig åt katastrofen, men visst har det funnits tillfällen när man har varit oense, men det har absolut inte varit värre än under vanliga förhållanden utan snarare tvärtom.

Mvh Isan lover

Var får du alla dina "sanningar" ifrån?

Den här katastrofen har verkligen avslöjat bristen på samsyn och samarbete vad beträffar problemlösningar.

Jag kan inte påstå att jag har ett seriöst underlag som stödjer min känsla, men jag - och många med mej (inte minst thailändare) - upplever att regeringen med Yingluck i spetsen har tappat thailändarnas förtroende.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Var får du alla dina "sanningar" ifrån?

Den här katastrofen har verkligen avslöjat bristen på samsyn och samarbete vad beträffar problemlösningar.

Jag kan inte påstå att jag har ett seriöst underlag som stödjer min känsla, men jag - och många med mej (inte minst thailändare) - upplever att regeringen med Yingluck i spetsen har tappat thailändarnas förtroende.

Hej

Om man har följt med i Thailändsk och internationell press under översvämmningarna så har tonläget snarare varit lägre än vanligt mellan kombatanterna, och flera artiklar har presenterats i media där viss samsyn och möten mellan dom båda sidornas representanter har förekommit, och man har påstått att både gula och röda har jobbat sida vid sida med att bygga vallar, och flera skribenter har t.o.m hoppats att denna katastrof ska kunna få en bestående positiv påverkan på den politiska konflikten i landet, så ljus i mörkret har funnits.

Men visst har det funnits negativa inslag som t.ex när General Prayuth Chan-ocha besökte dom drabbade och buades ut på plats efter plats och fick lämna med svansen mellan benen, men detta kanske blev ett nyttigt uppvaknande för honom.

Bråket mellan Yingluck och den påstridige borgmästaren i Bangkok som försökte köra sitt eget race tillhör väl också det negativa.

Och inte minst anklagelserna mot att Thaksin eller hans anhängare märkte om gåvor till dom drabbade.

Försöket med att öka vattnets fart med mängder av båtars propellrar var väl heller inte så lyckat.

Det här hade inte varit en lätt uppgift för någon PM manlig, kvinnlig, röd, gul eller general så vad hade egentligen kunnat göras så mycket bättre?

Det värsta och absolut svåraste måste ha varit att bestämma vilka områden man har måst offra för att rädda centrala Bangkok genom att höja vattnet på vissa platser och förvärra situationen där.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att en majoritet thailändare tycker att Yingluck och regeringen har hanterat översvämningen relativt dåligt men de flesta anser nog också att det inte skulle hanterats direkt bättre av någon annan regering. Med tanke på att det, normalt sett, är minst 3 år till nästa val så tror jag inte att det som inträffat kommer ha någon direkt inverkan på nästa valresultat. Det kan kanske ha en indirekt inverkan då kostander för återuppbyggnaden minskar möjligheterna för mer direkta, populistiska, åtgärder men det är så lång tid kvar att det kan slå åt båda håll.

Det relativt misslyckade hanterandet minskar dock manöverutrymmet om regeringen råkar ut för andra problem och det blir stora demonstrationer som utmynnar i nyval, det är dock inget jag tror kommer hända men i Thailand är inget omöjligt och det som verkar osannolikt idag kan vara högst sannolikt imorgon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att en majoritet thailändare tycker att Yingluck och regeringen har hanterat översvämningen relativt dåligt men de flesta anser nog också att det inte skulle hanterats direkt bättre av någon annan regering. Med tanke på att det, normalt sett, är minst 3 år till nästa val så tror jag inte att det som inträffat kommer ha någon direkt inverkan på nästa valresultat. Det kan kanske ha en indirekt inverkan då kostander för återuppbyggnaden minskar möjligheterna för mer direkta, populistiska, åtgärder men det är så lång tid kvar att det kan slå åt båda håll.

Det relativt misslyckade hanterandet minskar dock manöverutrymmet om regeringen råkar ut för andra problem och det blir stora demonstrationer som utmynnar i nyval, det är dock inget jag tror kommer hända men i Thailand är inget omöjligt och det som verkar osannolikt idag kan vara högst sannolikt imorgon.

Vid ett tidigt skede såg det ut så här:

http://thainews.prd.go.th/en/news.php?id=255409180003&tb=NEWS&return=ok

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Om man har följt med i Thailändsk och internationell press under översvämmningarna så har tonläget snarare varit lägre än vanligt mellan kombatanterna, och flera artiklar har presenterats i media där viss samsyn och möten mellan dom båda sidornas representanter har förekommit, och man har påstått att både gula och röda har jobbat sida vid sida med att bygga vallar, och flera skribenter har t.o.m hoppats att denna katastrof ska kunna få en bestående positiv påverkan på den politiska konflikten i landet, så ljus i mörkret har funnits.

Men visst har det funnits negativa inslag som t.ex när General Prayuth Chan-ocha besökte dom drabbade och buades ut på plats efter plats och fick lämna med svansen mellan benen, men detta kanske blev ett nyttigt uppvaknande för honom.

Bråket mellan Yingluck och den påstridige borgmästaren i Bangkok som försökte köra sitt eget race tillhör väl också det negativa.

Och inte minst anklagelserna mot att Thaksin eller hans anhängare märkte om gåvor till dom drabbade.

Försöket med att öka vattnets fart med mängder av båtars propellrar var väl heller inte så lyckat.

Det här hade inte varit en lätt uppgift för någon PM manlig, kvinnlig, röd, gul eller general så vad hade egentligen kunnat göras så mycket bättre?

Det värsta och absolut svåraste måste ha varit att bestämma vilka områden man har måst offra för att rädda centrala Bangkok genom att höja vattnet på vissa platser och förvärra situationen där.

Mvh Isan Lover

Jag vill av olika skäl inte gå in på specifika händelser och företeelser, men

jag ser vad jag ser och jag hör vad jag hör här nere och det hjälper nog inte mycket vad du vill och tycker.

Särskilt Y har hamnat i en rejäl förtroendekris både "här" och "där" och har en kraftigt lutande uppförsbacke framför sej.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vid ett tidigt skede såg det ut så här:

http://thainews.prd.=NEWS&return=ok

Jag skulle tro att siffrorna ser något sämre ut nu men ändå ingen katastrof med tanke på hur långt det är till nästa ordinarie val. Det som förmodligen oroar regeringen lite är att det är "fel" områden som drabbats; Centrala Thailand och Bangkoks förorter var de osäkra väljare de vann över vid senaste valet. Hade de dränkt Udon Thani under 12 meter vatten i 2.5 år så hade de fortfarande fått 116% av rösterna i provinsen men i de nu drabbade områdena har de nog inte lika mycket traditionell good-will att ta av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Tycker också att snacket om att regeringen är ansvarig för översvämmningens skdeverkningar är lite märklig, vilken regering kan stoppa naturkatastrofer?

Sen tycker jag att själva katstrofen har hanterats efter bästa förmåga med dom förutsättningar som gällde och dom resurser som fanns, jag tycker också att det är noterbart att Thailändarna oavsett partitillhörighet verkar ha samarbetat bättre än på länge och att dom politiska utspelen har varit ganska få under denna tid, nästan lite tvärtom mot hur det har varit här på MPR.

Mvh Isan Lover

Även om Yingluck är ny i regeringen är hon thailändare och har upplevt många översvämningar tidigare. Det är väl inte någon nyhet för någon thailändare att de har problem med översvämningar. Ingen regering kan stoppa naturkatastrofer, tror inte någon krävt eller ansett det heller!

Analysera din första mening, kanske du ser hur absurd den verkligen är. Vad som kan göras är väl att begränsa skadeverkningarna, det tycker man till och med du borde förstå. Regeringen kan ge resurser, samla experter och ge dom förutsättningar att minska följderna av naturkatastrofer. Istället för att göra detta verkar de delvis ha stuckit huvudet i sanden och hoppats att det ska gå bra. När det då börjar gå käpprätt fel, börjar de desperat låta vansinnes åtgärder komma fram, som expertis med inblick i problematiken snabbt skulle avfärda.

Man måste nog påstå att inkompetens samt brist på initiativ och samordning kännetecknar vad som regeringen lyckats komma fram med. Att sedan försöka tysta ner informationsflödet och införa censur mot kritik av detta handlande talar för sig självt. Tittar man på vilka möjligheter de borde haft till förfogande och vad de har åstadkommit borde de verkeligen lyckats bättre enligt mitt högst personliga tyckande.

Själv tror jag att mycket av detta beror på att många i regeringen och en del andra samhällsfunktioner vill visa sig på styva linan och utan att ha riktigt med kunnande och samordning inte lyckats få till vettiga åtgärder. Att dämma upp och lägga stora arealer uppströmms under vatten har knappats varit en lyckad taktik. Förmodligen har denna taktik förvärrat situationen. Förmodligen får vi aldrig reda på hur det verkligen förhåller sig utan operation nedtystning kommer nog att ta över när krisen är löst.

Att så många har jobbat tillsammans med att göra det lilla vanligt folk kan göra är väl inte så konstigt. När man ser att en katastrof kommer försöker det thailändska folket att hjälpa till så gott det går. De förstår nog att det inte är så smart att förlita sig på regeringen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle tro att siffrorna ser något sämre ut nu men ändå ingen katastrof med tanke på hur långt det är till nästa ordinarie val. Det som förmodligen oroar regeringen lite är att det är "fel" områden som drabbats; Centrala Thailand och Bangkoks förorter var de osäkra väljare de vann över vid senaste valet. Hade de dränkt Udon Thani under 12 meter vatten i 2.5 år så hade de fortfarande fått 116% av rösterna i provinsen men i de nu drabbade områdena har de nog inte lika mycket traditionell good-will att ta av.

Nu tycker jag du är oseriös, så mycket vatten finns det inte i Udon eller i hela Kina heller för här är det PLATT i många, många många mil! Du får nog ta ett annat mål om jag ska tro dig, dessutom för att svara lite "seriösare"så blir det nog inte mer än 85% för det finns andra partier här med, och även om dom inte visar det öppet på gator o torg så syns det i valresultatet!

Seriös...fick just en assosiation...dialektal möjligen...till dagsläget i de drabbade regionerna.

"Ser i ös(karet)" ???

Udonaren Baa

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Om denna ommärkning är sanktionerad och godkänd av FROC:

Då måste det ju betyda att även regerings-makten indirekt har godkänt detta?

Jag är bara förvånad och undrande varför inte BBC eller CNN inte nämner något om detta i sina många reportage från katastrofen här i Thailand?

Även dom måste ju läsa,se på ytube m.m

Tjena!

Har fortfarande inte fått något svar eller någon teori på varför inte internationell press eller tv har tagit upp detta med om-märkning m.m

Här på MPR har det ju verkat som i princip hela regeringen har vetat om detta.

Det skulle ju vara en jätteskandal...om det visar sej vara sant.

Personligen tror jag att detta är granskat av många reportrar världen över.

Hade en enda lyckats hitta en koppling till den sittande regeringen...så visst hade det visats i tv m.m

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...