Jump to content
IGNORERAD

Folkets gåvor presenteras som Thaksins gåvor.


Juha

Recommended Posts

Kan just undra hur rödskjortorna reagerat om någon klistrat donerad av Abhisit ? Antar att det då hade blivit frågan om misshandel mm.

Mvh.flor

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    9

  • Juha

    9

  • Vaxet

    5

  • andersbangkok

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andersbangkok

Kopierar ni era inlägg från Bankok upproret?

:bore::zzz: säger allt..om dig

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

OT; Jag tycker också att det är intressant att IL, Bossej och några supporters inte alls skriver något i denna tråd eller tråden om hårdare pressregler... Kan det vara så att dom skäms eller börjar dom komma till insikt om att kanske NoBuzz, MaiChai, Knasen, Måne mfl inte hade helt fel? Det är svårt att svälja stoltheten eller...?

Njae jag tror ingen har rätt eller fel he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Vidrigt! Kan säga att frun levererar ändlösa haranger av invektiv när den blatanta korruptionen och totala avsaknade av samvete hos vissa gång på gång gör sig påmind.

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Jag fick samma video som Juha publicerade. Man blir ju galen på dessa samvetslösa klåpare som håller i detta. Berg av vatten medan folk törstar ihjäl. Fy fan! Jag finner inte ord för denna inkompetens och djävulska beteende!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Kanske FROC behöll den skänkta nödhjälpen från "utlandet" eftersom eventuella

hjälpmottagare kan ha tappat sitt Thailändska ID-kort i vattnet - hur skulle

det se ut om någon översvämmad och hittills oidentifierad utländsk gästarbetare

skulle få en flaska vatten, skita på torrdass eller beredas färdhjälp med en livbåt?

-Nej kan de inte till hundra procent garantera att det bara är identifierade Thailändare som får hjälp så

tycker nog FROC att man lika gärna kan behålla grejerna, och i framtiden sälja dem med god förtjänst :ahh::crazy::not_i:

SN - (som också gnissnar tänder åt de hjärtlösa korrupta svinen)

Vid sådana här avslöjanden är det ju "tråkigt" för regeringen att den nya och hårdare censurlagen ännu inte har godkänts i Parlamentet. Då hade man ju lättare kunnat "täppt till" nyhetsflödet i alla fall . . .

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Här är svaret från Kajsa Anka, angående Juhas länk. :)

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan mer eller mindre bara leta fel på Yingluck nu.. jag skratta som fan här nu.. "hon är ju som en femåring.. hon kan ju för fan inte prata!! Stackars Thailand! kwai "¤!¤!"¤#¤#" kwai"!"#!"¤ lär dig thailändska"

Hon uttalar iaf Oktober rätt men med November har hon det lite svårare med. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är svaret från Kajsa Anka, angående Juhas länk. :)

Vänligen, är det nån som kan översätta i korta ordalag?

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänligen, är det nån som kan översätta i korta ordalag?

mvh

Reportern fråga varför dom inte delat ut allt.. hon svara att hon inte vet nåt om det och att hon ska undersöka varför.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Thaksin var på Nacka Forum idag.

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaksin var på Nacka Forum idag.

Jag trodde de lagt av med Stockholm Water festival och Stockholm Water Prize. :rolleyes:

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med risk att bli bannad skriver jag detta ändå.

Kära IL, du är så DJÄVLA oartig i debattteknik att man bara dånar.

Det är ok att du älskar Isaan, Thaksin och risoldlingen, men du, att debatera genom att ljuga, det är skitdåligt.

Lite vita lögner är ok, men som du ljuger hittar på och skiter i andras inlägg här, det är rent av löjligt, och samtidigt som du tror dig själv vara en människorättskämpe så visar du att du bara är en egoistisk skithög, men jag börjar tro att du verkligen inte fattar vad andra skriver.

Och om du fattar, så svara på de frågor som du får, i denna tråden, i andra trådart, eller svara inte och bekräfta det många redan tror sig veta, du är lika korkad som BTT,.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Va fan gjorde den skitstöveln i Nacka?

Synd att man inte visste, då hade jag åkt dit och kastat ägg på f.nskapet.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad bra.. nu kan hans anhängare säga att alla insamlade gåvor från Sverige kommer från Thaksin med... :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan gjorde den skitstöveln i Nacka?

Synd att man inte visste, då hade jag åkt dit och kastat ägg på f.nskapet.

Det är väl just därför han aldrig annonserar ut att han ska dyka upp. :)

Och jag hade hängt på! Var dessutom inte så långt därifrån!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Khun Lung Pung

Va fan gjorde den skitstöveln i Nacka?

Synd att man inte visste, då hade jag åkt dit och kastat ägg på f.nskapet.

Min tirak vill också kasta ägg på honom. Han borde sitta i fängelse istället. Skriver detta med hennes tillåtelse. :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjejen sa samma när hon fick reda på att tasksvinet varit i stan idag ...

Tydligen, enligt henne, var en av de andra bakom honom på bilderna också en "skön typ" som också väntar ett fängelsestraff om han återvänder till Thailand. vet inte hans namn och vad det var han straffats för dock.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kör några till från Nacka med "landsfadern", och en annan "kändis".

Tydligen är han populär i vissa kretsar.

Mvh. borje222

post-7126-0-36144000-1320006047.jpg

post-7126-0-49725200-1320006080.jpg

post-7126-0-14476500-1320006145.jpg

post-7126-0-56630300-1320006226.jpg

post-7126-0-36144000-1320006047.jpg

post-7126-0-49725200-1320006080.jpg

post-7126-0-14476500-1320006145.jpg

post-7126-0-56630300-1320006226.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Med risk att bli bannad skriver jag detta ändå.

Kära IL, du är så DJÄVLA oartig i debattteknik att man bara dånar.

Det är ok att du älskar Isaan, Thaksin och risoldlingen, men du, att debatera genom att ljuga, det är skitdåligt.

Lite vita lögner är ok, men som du ljuger hittar på och skiter i andras inlägg här, det är rent av löjligt, och samtidigt som du tror dig själv vara en människorättskämpe så visar du att du bara är en egoistisk skithög, men jag börjar tro att du verkligen inte fattar vad andra skriver.

Och om du fattar, så svara på de frågor som du får, i denna tråden, i andra trådart, eller svara inte och bekräfta det många redan tror sig veta, du är lika korkad som BTT,.

Hej

Det står dig fritt att tycka vad du vill och mår du bättre av att använda mig som spottkopp så bjuder jag på det, men blir du allt för upphetsad kan du ju alltid söka för det och få lite medicin, själv kommer jag aldrig att använda din debattteknik, jag föredrar lite mer civiliserade och behärskade tongångar.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det står dig fritt att tycka vad du vill och mår du bättre av att använda mig som spottkopp så bjuder jag på det, men blir du allt för upphetsad kan du ju alltid söka för det och få lite medicin, själv kommer jag aldrig att använda din debattteknik, jag föredrar lite mer civiliserade och behärskade tongångar.

Mvh Isan Lover

Kallar du att ljuga för civiliserat ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Kallar du att ljuga för civiliserat ?

Ändamålet helgar medlen...

[size=6]"Make the lie big, keep repeating it over and over again and eventually they will belivie it"[/size]

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...