aroom2let Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Någon ide' om var jag kan köpa köpa en "billig" gummibåt i Sverige detta års tid? Det behövs bara för denna översvämning. Jag kommer att köpa en aluminium båt till nästa år. I have never wished to cater to the crowd; for what I know they do not approve, and what they approve I do not know. Epicurus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tricky Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Någon ide' om var jag kan köpa köpa en "billig" gummibåt i Sverige detta års tid? Det behövs bara för denna översvämning. Jag kommer att köpa en aluminium båt till nästa år. http://www.blocket.se/goteborg/Zodiac_C_260S_36518118.htm?ca=15&w=3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Beror på vad "billigt" är. Finns gummibåtar på Biltema, men de kostar några tusenlappar. http://www.biltema.se/sv/Bat/Ovrigt/Gummijolle1/ /Marlon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Har sett en massa plastgummibåtar för 2 pers som säkert duger för en säsong för några hundralappar på stormarknader och affärer typ ÖB.EKO och så. Leta i det lokala utbudet så hittar du säkert. Skall du frakta släkten i en båt så blir det ju en annan prisbild. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aroom2let Inlagd Oktober 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Tricky + Marion tack för tips! Båda ser fint ut och priset är bra, men dem är tunga. Tjejen åker ner ensam och helst åker med bara ett väska. I have never wished to cater to the crowd; for what I know they do not approve, and what they approve I do not know. Epicurus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aroom2let Inlagd Oktober 8, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Galten tack, vi ska ut och leta i morgon. I have never wished to cater to the crowd; for what I know they do not approve, and what they approve I do not know. Epicurus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Harald Nyborg hade åtminstone förut bra gummibåtar till bra priser. Är ju ingen ide att köpa nån skit som är för barn för dom går sönder om man sätter sig med skor i dom osv. It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Måste väl vara bättre att köpa en sån i Thailand för ska ni ha en ordentlig gummibåt så väger den ju lite.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tricky Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Aha var det en leksaks gummibåt du ville ha... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aroom2let Inlagd Oktober 9, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Tack för alla tips. En båt som den här, är vad jag ville hitta här i Sverige. 7.5 kg och minst 3 luftkammare. http://www.globetrot...4ff97725c2e0a32 I have never wished to cater to the crowd; for what I know they do not approve, and what they approve I do not know. Epicurus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.