Jump to content
IGNORERAD

Mat att ta ombord på Thaiair


Guest Forden34

Recommended Posts

Guest Forden34

Majonäs och tonfisk går fint

Ge fani folkölen eller så kommer jag upp å tar av dig dom, är dom homogena dina öl???

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 223
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    25

  • amja

    23

  • Soengsang

    15

  • Kenneth4618

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ett scenario jag funderat på.

Om man tar mogen surströmningsburk(minst 2 år) och lägger i bagaget.

Vid 10 000m skulle den kanske explodera av undertrycket i kabinen.

Skulle man vara terrorist då? :crazy:

Ja

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem?? Jag?? Nej

Inte,,då borde du funnit svaret långt tidigare,,men kanske bara flygit med thai en gång??..

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Inte,,då borde du funnit svaret långt tidigare,,men kanske bara flygit med thai en gång??..

Nope, flyger bara med thai, har tröttnat på deras mat, om du läst hela tråden så har du sett vad jag skrivit

Viket svar?? När då tidigare?? vad är det jag skulle ha funnit??? Hur långt??

Link to comment
Dela på andra sajter

Nope, flyger bara med thai, har tröttnat på deras mat, om du läst hela tråden så har du sett vad jag skrivit

Viket svar?? När då tidigare?? vad är det jag skulle ha funnit??? Hur långt??

Maten har väl in princip hållt samma klass i många år nu(rätt kass),,alltså borde du ha haft svaret tidigare eller är det inför nästa resa du tröttnat på maten?..

Och som många svarat redan går det bra o köpa med sig från flygplatsen,,brukar själv göra det...

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Stämmer att jag tröttnat på maten

Jag fick ett PM av en här på MPR och det ska jag följa Mc Donalds lutar det åt Plus nån macka eller nått annat

Vi får se vad det blir nu när jag vet att man kan ta käk med sig

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Njaaeee jag tänker inte ta med mig mat hemmifrån så det blir till å handla lite på plats

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken misär att hamna bredvid någon som plockar upp en svettig McD-påse som sprider sin äckliga lukt över planet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Då är det tur att du inte sitter bredvid mig då wille

Blir cheese burgare å dom är fan inte svettiga dom inte

Å det luktar inget jämfört med planmaten,

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

Annars har dom helt ok mat om du flyger Thai i första klass, Beluga kaviaren är inte helt fel och smaska i sig :wink: Dock finns inte första klass från Skandinavien, så ta en tur via Shanghai och byt till Thai första klass där.

PS! Rärr gott med massage stolarna..

Ha en bra dag!

:wai:

Ändrades av stjp8729
Link to comment
Dela på andra sajter

Mat i ekonomiklass är ju sällan särskilt gott men med över 500 flygningar med Thai så kan jag inte påminna mig att det någonsin varit vidrigt och jag är helt säker på att jag aldrig fått kväljningar. Att ta med sig mackor, en matlåda med sallad eller annan kall mat, eller bara godis är dock givetvis ett alternativ. Man ska dock vara lite försiktig med att ta med sig mat utifrån; för två veckor sedan blev jag stoppad på Arlanda och fick gå tillbaka och checka in min väska med Kalles Kaviar och inlagd sill som dottern beställt.

En två timmar gammal ostburgare räknas nog som biologiskt stridsmedel så där kan det absolut bli problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mat i ekonomiklass är ju sällan särskilt gott men med över 500 flygningar med Thai så kan jag inte påminna mig att det någonsin varit vidrigt och jag är helt säker på att jag aldrig fått kväljningar. Att ta med sig mackor, en matlåda med sallad eller annan kall mat, eller bara godis är dock givetvis ett alternativ. Man ska dock vara lite försiktig med att ta med sig mat utifrån; för två veckor sedan blev jag stoppad på Arlanda och fick gå tillbaka och checka in min väska med Kalles Kaviar och inlagd sill som dottern beställt.

En två timmar gammal ostburgare räknas nog som biologiskt stridsmedel så där kan det absolut bli problem.

Den var fin, biologiskt stridsmedel. Kalles Kaviar är vätska sa dom till mig på Arlanda för några år sedan.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett scenario jag funderat på.

Om man tar mogen surströmningsburk(minst 2 år) och lägger i bagaget.

Vid 10 000m skulle den kanske explodera av undertrycket i kabinen.

Skulle man vara terrorist då? :crazy:

Man kan nog bli ersättningsskylldig, har en kompis som fick lämna ifrån sig en surströmmingsburk han hade i sitt handbagage och det var länge sedan, innan dom hade vätskekontrollen.

Förövrigt tycker jag att alla som öppnar en surströmmingsburk skall betraktas som terrorister :wink::ironi:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mat i ekonomiklass är ju sällan särskilt gott men med över 500 flygningar med Thai så kan jag inte påminna mig att det någonsin varit vidrigt och jag är helt säker på att jag aldrig fått kväljningar. Att ta med sig mackor, en matlåda med sallad eller annan kall mat, eller bara godis är dock givetvis ett alternativ. Man ska dock vara lite försiktig med att ta med sig mat utifrån; för två veckor sedan blev jag stoppad på Arlanda och fick gå tillbaka och checka in min väska med Kalles Kaviar och inlagd sill som dottern beställt.

En två timmar gammal ostburgare räknas nog som biologiskt stridsmedel så där kan det absolut bli problem.

Det var tur att du fick checka in sillen så den fick åka svalt det är nämligen en kylvara likaså kaviaren men den klarar sig bättre pga den är rökt

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja cheese burgare från MC donads är ju verkligen en kulinarisk upplevelse :crazy:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja cheese burgare från MC donads är ju verkligen en kulinarisk upplevelse

Finns det vuxna människor som äter sådan skit och vuxna som lurar dit sina barn borde skjutas he he

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan nog bli ersättningsskylldig, har en kompis som fick lämna ifrån sig en surströmmingsburk han hade i sitt handbagage och det var länge sedan, innan dom hade vätskekontrollen.

Förövrigt tycker jag att alla som öppnar en surströmmingsburk skall betraktas som terrorister :wink::ironi:

Efter ett sådant uttalande överväger jag starkt att låta frugan förära dej ett besök,,,,,,,,,,medtagandes en burk pala, ett stekjärn och eventuellt en gasspis

Därefter ,,,,om du fortfarande är kontaktbar :spy: kan vi disskutera biologisk terrorism

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Alla äter vi olika typer av mat och det är tur det

Det vore ju en regelrätt avrättning av halva svenska befolkningen av dom som käkade på Donken

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla äter vi olika typer av mat och det är tur det

Det vore ju en regelrätt avrättning av halva svenska befolkningen av dom som käkade på Donken

Eller knäckebröd med rå köttfärs som du erbjuder på Majtans tråd :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Eller knäckebröd med rå köttfärs som du erbjuder på Majtans tråd :crazy:

Vilken sida har du vaknat på då, vad är det för fel på mackorna som jag gjort då??

Bara för att inte du äter det så blir man nästan i.d.i.o.t. förklarad

Det är mycket som du äter som inte jag äter å tvärsom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...