Jump to content
IGNORERAD

Samsung Galaxy Nexus (Prime)


Rob

Recommended Posts

Gör det för jag kommer bry mig lika mycket som du gör.Gäsp.. :y2:

Nej, jag tror att det kommer att svida i din Iphone själ ! God natt !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 119
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kung Otto

    10

  • MrChana

    10

  • Rob

    8

  • noBuzz

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Bra köp när det lyckas. Jag lägger dock gärna till 1500 spänn för köp i affär på så pass dyra saker för att veta att telefonen inte är stulen eller att det är något annat knas.

Jo, det är ju förståeligt. Fast det svider för mycket i min anti-pryl-överköpar-tarm för att jag ska kunna lägga 4-5000 på en lurjävel utan att må dåligt. Bättre supa upp samma pengar. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en galaxy mini inköpt för 1000kr, det enda dåliga är batteriet och avsluta ett samtal kan vara krångligt ibland.

Förutom batteriets dåliga kapacitet så tycker jag man klarar sig väldigt bra med den.

Vad är det som är bättre på de nyare och dyrare? Antar bättre kamera, bättre batteri what else?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, jag tror att det kommer att svida i din Iphone själ ! God natt !

Absolut inte för det är inte jag som poppar upp som gubben i lådan plötsligt och svingar.

Så vi båda vet vem som det svider mest för :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer live-streamen finnas kl. 04:00 svensk tid den 19/10 från presentationen av Ice Cream Sandwich (ICS) och med stor sannolikhet Nexus Prime från Samsung/Google.

http://www.youtube.com/android

Ändrades av Merlins

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer live-streamen finnas kl. 04:00 svensk tid den 19/10 från presentationen av Ice Cream Sandwich (ICS) och med stor sannolikhet Nexus Prime från Samsung/Google.

http://www.youtube.com/android

Tror inte den blir lika hypad eller nått "alla" måste se som när Apple lanserar något... De är unika, finns inget att jämföra med dem i någon bransch vad det gäller att presentera nya produkter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte den blir lika hypad eller nått "alla" måste se som när Apple lanserar något... De är unika, finns inget att jämföra med dem i någon bransch vad det gäller att presentera nya produkter.

Jag bryr mig inte om varken hype eller Apple. Denna tråd handlar inte om Apple utan Nexus Prime så det var därför jag lade in länk om live streamen för Nexus Prime här. Hade jag varit intresserad av Apple hade jag skrivit i annan tråd.

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Jag bryr mig inte om varken hype eller Apple. Denna tråd handlar inte om Apple utan Nexus Prime så det var därför jag lade in länk om live streamen för Nexus Prime här. Hade jag varit intresserad av Apple hade jag skrivit i annan tråd.

Exakt, lämna apple utanför denna tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser fin fin ut, dock är jag glad att SGSII håller prestanda/hårdvarumässigt jämförelsevis. Köpte ju SGSII c.a två veckor sedan och SGSII kommer nog inte att vara "hotad" hårdvarumässigt förrens SGSIII kommer och det lär dröja 6-12 månader imo.

Ändrades av Rob
Link to comment
Dela på andra sajter

Ser kanon ut och med det dom stoppat i lär den garanterat inte vara seg och detta till ett hyfsat pris, bör glädja dom som gillar android

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Nu har äntligen Galaxy Nexus börjar släppas, så det är bara att vänta tills den kommer till Sverige...

Här är en bra recension av telefonen gjord av The Verge.

/ elephant

nexus_80020_gallery_post.jpg

[size=6]Galaxy Nexus review[/size]

We review the Samsung Galaxy Nexus and Google Android Ice Cream Sandwich... finally!

To say I've been eagerly awaiting a chance to review the Galaxy Nexus would be an understatement. As I mentioned last week, I've been thinking pretty seriously that this device would be the next phone I lay out cold cash for. And really, is that so crazy?

The Galaxy Nexus is a beast of a device. The phone — which was built by Samsung in conjunction with Google — is the same thickness as the iPhone 4S, but sports a massive, 4.65-inch, 720p display, and a speedy dual-core CPU. In the US, it will come equipped with LTE on Verizon's network, and will also be available internationally as a pentaband HSPA+ device (I tested the HSPA+ device). ...

http://www.theverge.xy-nexus-review

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har äntligen Galaxy Nexus börjar släppas, så det är bara att vänta tills den kommer till Sverige...

Här är en bra recension av telefonen gjord av The Verge.

/ elephant

nexus_80020_gallery_post.jpg

[size=6]Galaxy Nexus review[/size]

We review the Samsung Galaxy Nexus and Google Android Ice Cream Sandwich... finally!

To say I've been eagerly awaiting a chance to review the Galaxy Nexus would be an understatement. As I mentioned last week, I've been thinking pretty seriously that this device would be the next phone I lay out cold cash for. And really, is that so crazy?

The Galaxy Nexus is a beast of a device. The phone — which was built by Samsung in conjunction with Google — is the same thickness as the iPhone 4S, but sports a massive, 4.65-inch, 720p display, and a speedy dual-core CPU. In the US, it will come equipped with LTE on Verizon's network, and will also be available internationally as a pentaband HSPA+ device (I tested the HSPA+ device). ...

http://www.theverge.xy-nexus-review

Den ser verkligen lovande ut! Blir rätt sugen på att skaffa mig en nu! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...