Jump to content
IGNORERAD

Var Träffade Ni Era Fruar, Flickvänner


Nemo

Recommended Posts

Även om jag tycker att du verkar vara nyfiken, ha mycket frågor utan att bjuda på dig lite själv, så tror jag inte att det är speciellt många gubbar som har träffat frun/flickvännen i byn eller på risfältet i Isaan.

Det jag tycker är lite märkligt att väldigt många som har Isaantjejer ofta är i Pattaya, jag skulle mer tänka mig att dom skulle vilja vara i sin frus hemtrakter i Isaan, för där borde väl den tilltänkta trivas mycket mer än i Pattaya.

Tjejerna vill vara på landet,killarna i Pattaya tycker du att det är konstigt?

ps själv vill jag varken lr

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    7

  • Nemo

    7

  • Avregistrerad clion

    6

  • Stickan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

JAG !!!!!!!

Sågs första gg i Udon när jag va ute och slirade runt med ett par MPR:are, hon va och hälsa på en kompis från sitt gamla jobb i BKK och på den vägen är det!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjejerna vill vara på landet,killarna i Pattaya tycker du att det är konstigt?

ps själv vill jag varken lr

Ja det tycker jag är konstigt, varför vill killarna vara i Pattaya om dom har en älskling från Isaan, varför inte följa sin kärlek.

Själv kommer jag nog att vara 8,5 månader i Isaan av mina 9 månader här i Thailand Åker nog bara ifrån byn för att fira Måne´s födelsedag om det finns läge för det, eventuellt över julen för att få sig ett gott julbord

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok. Om vi tar bort alla förhållanden via internet/brev vänner. Hur många har träffat sin fru/flickvän i Isaan?

Med tanke på frågeställarens nick är frågan (vilse)ledande i dubbel bemärkelse.

Nemo (lat.) = ingen

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det tycker jag är konstigt, varför vill killarna vara i Pattaya om dom har en älskling från Isaan, varför inte följa sin kärlek.

Själv kommer jag nog att vara 8,5 månader i Isaan av mina 9 månader här i Thailand Åker nog bara ifrån byn för att fira Måne´s födelsedag om det finns läge för det, eventuellt över julen för att få sig ett gott julbord

Det är inte konstigt dom flesta står inte ut mer än 1v på landet,saknar mat som går att äta,saknar internet,saknar havet,saknar sena kvällar,saknar andra att snacka med,saknar puben,saknar toastol,saknar liv och rörelse.mm.Nu beror det på var i Issan det är och vad man gillar.

ps Står bara ut 1v i Pattaya också

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Pattaya :thumbsup::ahh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte konstigt dom flesta står inte ut mer än 1v på landet,saknar mat som går att äta,saknar internet,saknar havet,saknar sena kvällar,saknar andra att snacka med,saknar puben,saknar toastol,saknar liv och rörelse.mm.Nu beror det på var i Issan det är och vad man gillar.

ps Står bara ut 1v i Pattaya också

Det ända jag saknar är havet, Har kanonbra internet, skitstol och mat, massa snacksaliga människor som vet mycket saknar jag inte heller. Så ibland förstår jag att Thaitjejen inte står ut med gubben som hellre vill vara i Pattaya.

Sitter för tillfället och lyssnar på kanonfm en liten radiokanal från Kalmar och i kväll ska jag se på fotboll.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det ända jag saknar är havet, Har kanonbra internet, skitstol och mat, massa snacksaliga människor som vet mycket saknar jag inte heller. Så ibland förstår jag att Thaitjejen inte står ut med gubben som hellre vill vara i Pattaya.

Sitter för tillfället och lyssnar på kanonfm en liten radiokanal från Kalmar och i kväll ska jag se på fotboll.

Fint att du har det bra Stefan.Bor du i den däinga Husvagnen när du är i svedala

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Fint att du har det bra Stefan.Bor du i den däinga Husvagnen när du är i svedala

Jajamen Clirre, i Svedala har jag en gammal Golf en nästan upprutten husvagn ,fyra flyttkartonger, morsan, syrran och brossan.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ända jag saknar är havet, Har kanonbra internet, skitstol och mat, massa snacksaliga människor som vet mycket saknar jag inte heller. Så ibland förstår jag att Thaitjejen inte står ut med gubben som hellre vill vara i Pattaya.

Sitter för tillfället och lyssnar på kanonfm en liten radiokanal från Kalmar och i kväll ska jag se på fotboll.

Då bor du på ett bra ställe U-T?.Många gör inte det utan tjejens hemby med "hus"är sämre än din husvagn utan väggar.Jag förstår också tjejen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jajamen Clirre, i Svedala har jag en gammal Golf en nästan upprutten husvagn ,fyra flyttkartonger, morsan, syrran och brossan.

555555 å bara väntar på september

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kommer ner den 10februari är det inget som behöver köpas i Chonburi???????

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Då bor du på ett bra ställe U-T?.Många gör inte det utan tjejens hemby med "hus"är sämre än din husvagn utan väggar.Jag förstår också tjejen.

Bra ställe vet jag inte men om U-T är Udon Thani så bor jag inte där,långt ifrån cirka 25-30 mil österut från Udon, du kan ju kolla på medlemskartan. Sedan om mitt hus är sämre än min husvagn får väl andra bedömma.

Det finns bilder både på huset, mig och familjen här på forumet om du orkar att leta.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det måste ha varit i lampaffären!

För vad jag kommer ihåg så var det massor av kulörta lampor där :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det måste ha varit i lampaffären!

För vad jag kommer ihåg så var det massor av kulörta lampor där :crazy:

Den va bra 555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bra ställe vet jag inte men om U-T är Udon Thani så bor jag inte där,långt ifrån cirka 25-30 mil österut från Udon, du kan ju kolla på medlemskartan. Sedan om mitt hus är sämre än min husvagn får väl andra bedömma.

Det finns bilder både på huset, mig och familjen här på forumet om du orkar att leta.

Har sett slottet Stefan och det är bara till å gratta .Sen att du har lite roliga hantverkare i byn gör ju situachonen extra rolig.

Ds ursäkta stavningen har inte stavkontrolen på +att några järn innaför gör sitt.men ja mår :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ny på det här forumet, men har noterat att en stor del av medlemmarna har sina respektive från Isaan. Så jag undrar var träffade ni dem första gången? Jag har svårt att tänka mig att ni åkte från Sverige direkt till Isaan.

Ja, svaren var väl vad man kunde ha väntat sig. Nästan ingen fattade kopplingen mellan Isaan och övriga Thailand. Eller vågade inte svara hur det verkligen förhöll sig.

Ok. Om vi tar bort alla förhållanden via internet/brev vänner. Hur många har träffat sin fru/flickvän i Isaan?

Jo nu börjar det klarna för mig! Vi skall alltså räkna bort alla som träffats genom internet/brev eller vänner. Genom att då fråga hur många som faktist träffas i Isaan kan du räkna ut ungefär vad du egentligen vill veta.

Varför frågar du inte hur många som träffats i baren i stället eftersom det är det du undrar?

Jag tycker det är ofint att vara så näsvis utan att faktist berätta något om sig själv.

Ändrades av Stickan

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nemo är en nyutexaminerad "journalist" som vill åt det stora scoopet direkt. Dvs. ett erkännande av någon på ett internetforum att vederbörande löst ut en tjej från en bar...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt så träffade jag frugan i en katoy-bar. Hon löste ut mig...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade min fru på en bar eller krog, men hon jobbade på glödlampsfabriken.

Lovar allt som jag har skrivit är sant, som bevis kommer en bild

post-5021-0-06493100-1318008295_thumb.jp

FF

post-5021-0-06493100-1318008295_thumb.jp

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...