Baxarn Inlagd Oktober 2, 2011 Dela Inlagd Oktober 2, 2011 [size=5]Saknar ni svensk tv när ni bor i Thailand? Kan tänka mig att efter några månader med thai-tv så skulle det vara roligt med lite svensk underhållning. [/size] [size=5]Fungerar svensk play-tv (svt, tv3, tv4, 5:an osv) där nere. Jag har för mig att jag inte kunde se svt-play förutom nyheterna på någon semesterresa men jag kan minnas fel. [/size] [size=5]Svensk radio ska fungera har jag läst någonstans. Stämmer det?[/size] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Sing Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 [size=5]Saknar ni svensk tv när ni bor i Thailand? Kan tänka mig att efter några månader med thai-tv så skulle det vara roligt med lite svensk underhållning. [/size] [size=5]Fungerar svensk play-tv (svt, tv3, tv4, 5:an osv) där nere. Jag har för mig att jag inte kunde se svt-play förutom nyheterna på någon semesterresa men jag kan minnas fel. [/size] [size=5]Svensk radio ska fungera har jag läst någonstans. Stämmer det?[/size] Du kan köra över en svensk proxy så fungerar det, jag brukar köpa in mig på Anonine när jag åker ner för att kunna se svt play, eurosport player mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 De flesta program går att kolla. Det är dock vissa som bara kan ses med svensk IP. Sport och inköpta program brukar inte gå att se. Sen är det lite si och så med hur bra streamningen fungerar. För mig brukar det fungera bäst på morgonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Oktober 6, 2011 Dela Inlagd Oktober 6, 2011 Hej Radion gick bra till Vinter Os sedan sämre Morgonen är hyfssad ABC funkade bra närsomhelst Rapport o Aktuellt någosånär Dr, Tv bättre såg Eurovison tävlingen nästan utan avbrott ( Dansk tv) Har prövat både i V Thalan o Pattis Direkt sämre än inspelat Vänta ung 1 timme Dettas var i Nov. 2010 och Pattis vid vinter Os Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Man kan ju skaffa en slingbox jag kör det själv funkar kanonbra För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.