Jump to content
IGNORERAD

Följer Din Fru Thai Såper På Tv


Nemo

Recommended Posts

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nemo

    4

  • Neil

    3

  • Kenneth4618

    2

  • Offe1609

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest Isan Lover

Hej

Nej absolut inte, det är studier som gäller och hon klagar alltid på att släktingarna låter barnen se på såpor istället för att läsa läxor i Thailand.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Min sambo kollar också en massa Thaiserier, div lekprogram med ljudeffekter samt Koreanska såpor som är textade på Thai. Och jag säger väl inte så mycket om det så länge hon anpassar volymen för jag tror jag är allergisk mot detta fanatiska gapande, skrikande och lipande som det är i dessa såpor. Min migrän blir ju inte direkt bättre av att lyssna på detta om man säger så. :ahh::crazy:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst gör hon det, på sin egen lilla dator

Och varför skulle hon inte få göra det ? Konstig inställning vissa verkar ha

Tittar ni själva på TV?

Frugan har varit här i Sverige i snart 4 månader och hon har inte kollat på nån Thai-TV, hon har fullt upp med barn och SFI (och mej, när jag är hemma).

Det är inte så att hon är datorlös eller saknar internet, hon tittade en del på såpor när vi bodde i Thailand och vet att det finns Thai-TV på Nätet, hon verkar inte tycka att hon har tid.

Jag skall påminna henne, hon har lite hemlängtan ibland, TV kanske hjälper?

Om nån har tips om några Thaisåpor som kan följas utan att behöva passa TV-tider, så tar jag/vi tacksamt emot dessa! (det behöver inte vara olagig nedladdning från nätet, alla tips är välkomna!), PM funkar om det känns fel att lägga ut länkar på forumet.

Själv kollar jag rätt lite på TV, lite Simpsons på 6:an bara...

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan har varit här i Sverige i snart 4 månader och hon har inte kollat på nån Thai-TV, hon har fullt upp med barn och SFI (och mej, när jag är hemma).

Det är inte så att hon är datorlös eller saknar internet, hon tittade en del på såpor när vi bodde i Thailand och vet att det finns Thai-TV på Nätet, hon verkar inte tycka att hon har tid.

Jag skall påminna henne, hon har lite hemlängtan ibland, TV kanske hjälper?

Om nån har tips om några Thaisåpor som kan följas utan att behöva passa TV-tider, så tar jag/vi tacksamt emot dessa! (det behöver inte vara olagig nedladdning från nätet, alla tips är välkomna!), PM funkar om det känns fel att lägga ut länkar på forumet.

Själv kollar jag rätt lite på TV, lite Simpsons på 6:an bara...

MVH Tommy

Frugan tittar här numera

http://www.mydootv.com/Home

Kostar 25 till 35 dollar för 90 dagar men har bra kvalitet

Alla såpor mm är inspelade så allt går att se i efterhand

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga thaisåpor för min dam. Däremot spelar hon dataspel flera timmar per dag. Något urtråkigt Warcraft liknande spel. Ja ja det får mig tid att själv hänga och kolla in MPR.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...