Jump to content
IGNORERAD

Hockeyallsvenskan 2011-12


husse

Recommended Posts

Inför Leksand - Almtuna

Det drar ihop sig till veckans andra hemmamatch. Elfteplacerade Almtuna står för motståndet och tre myckte viktiga poäng står på spel. Pucken släpps onsdag kväll 19:00 i Tegera Arena.

Vi får väl hoppas säger NO:1 ÖIK!!!!!! :crazy:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 226
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • husse

    79

  • flor

    19

  • svampen

    17

  • måne

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1-0 till Leksand

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

2-0 skål ta mej fan

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Almtuna har lånat nån målvakt från aik, inte undra på att det är som ett såll i målburen :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

4-0 nu i slutet på 2:a

http://www.youtube.com/watch?v=054c8nf9h2g&feature=related

Ändrades av husse

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fniss ösk???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Historielektion nr 1, återtåget nr 1-2-3-4-5 nu får det fan va slut på återtåg..

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

visst är det kul, å första vita veckan är ett minne blott

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

19:00 VIK Västerås HK - Rögle BK 5 - 1

19:00 Borås HC - IF Sundsvall Hockey 6 - 3

19:00 Södertälje SK - IK Oskarshamn 4 - 3

19:00 Mora IK - IF Troja/Ljungby 5 - 4

19:00 Tingsryd - BIK Karlskoga 0 - 3

5-1 nu efter 1,51 i 3:e perioden

6-1 slutade matchen, övriga resultat ikväll:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Inför Bofors - Leksand

Det återstår fyra omgångar av HockeyAllsvenskan 11/12 inför lördagens omgång. För Leksand väntar BIK Karlskoga på bortaplan och pucken släpps lördag 16:00. BIK ligger innan matchen på tredjeplats, en poäng efter Leksand och fem poäng före Västerås IK.

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då blev det stryk för Leksand mot Bik Karlskoga,inte lätt att komma till Värmland och hämta poäng.

Va ska man säga om Ööörebro då,stryk igen ,hehe :14:

Karlskoga kanske tar hem serien.

Ändrades av kenneth073
Link to comment
Dela på andra sajter

Leksand - Troja ljungby 3-0

så nu är kvalserien klar för LIF

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073

Härligt Karlskoga klara för kvalserin tillsammans med Leksand och ett Örebro i fritt fall (gött).

Bik Karlskoga mot Elitserien!!!!!!!

Håller tummarna i Karlstad

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Härligt Karlskoga klara för kvalserin tillsammans med Leksand och ett Örebro i fritt fall (gött).

Bik Karlskoga mot Elitserien!!!!!!!

Håller tummarna i Karlstad

Det var nog inte många som tippade att Karlskoga skulle gå till kvalserien,otroligt starkt att dom fixade det :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Får man fråga vad det där är för lag ni visar? ÖSK, SSK????:crazy::crazy:

Tacka vet jag Elitserien...enkel vinst idag!! Det blir ett mellanår i år.DIF for GOOOLLLLDDD 2013!!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

kenneth073

För min del tycker jag allsvenskan är mycket mer intressant än elitserien som ju är en enda lång transportsträcka till slutspelet(iallafall om man är FBK supporter)

Som värmlänning kan jag inte undgå att missa Karlskogas fantastiska framgångar.

andersbangkok;bäst du tar och kollar upp vad det är för lag som dif kan få möta nästa vecka.

Skulle inte va så stöddig när man ligger precis över strecket.

BIIIIIIIIIIIk Karlskoga

Link to comment
Dela på andra sajter

Nää djörgårn får möta dom bästa från allsvenskan, och jag tror alla är taggade till 150 % på att slå tokholmslagen :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

För min del tycker jag allsvenskan är mycket mer intressant än elitserien som ju är en enda lång transportsträcka till slutspelet(iallafall om man är FBK supporter)

Som värmlänning kan jag inte undgå att missa Karlskogas fantastiska framgångar.

andersbangkok;bäst du tar och kollar upp vad det är för lag som dif kan få möta nästa vecka.

Skulle inte va så stöddig när man ligger precis över strecket.

BIIIIIIIIIIIk Karlskoga

:rotfl::rotfl::rotfl:

Nästa vecka är det en match, sedan vila intill nästa säsong. Det blir väl som vanligt; gänget där nere blir kvar där nere och vi andra får sola oss i glansen.

Det är ju klart redan ([size=1]nästan i alla fall :-) )[/size]

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Tror att Timrå trillar ur,sen vilket allsvenskt lag som tar deras plats har jag ingen aning om,men jag hoppas ju på BIK :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelschema kvalserien 2012

# Dag Datum Kl. Hemmalag Bortalag Res 1 Tor 15-mar 19:00 Örebro HK - Leksands IF 2 Lör 17-mar 18:30 Leksands IF - Timrå IK 3 Mån 19-mar 19:00 Djurgårdens IF - Leksands IF 4 Tor 22-mar 19:00 Leksands IF - Bofors IK 5 Lör 24-mar 18:30 Leksands IF - Förkval 6 Tis 27-mar 19:00 Förkval - Leksands IF 7 Tor 29-mar 19:00 Bofors IK - Leksands IF 8 Lör 31-mar 16:00 Leksands IF - Djurgårdens IF 9 Tis 03-apr 19:00 Timrå IK - Leksands IF 10 Fre 06-apr 16:00 Leksands IF - Örebro HK

De olika biljettpaketen hittar du här. Lösbiljetterna släpps måndag 12/3 klockan 10:00

En tabell verkar omöjlig att lägga in här, vilken röra det blev

Ändrades av husse

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

mr chaweng

Ja usch, hur hamnade mitt kära Djurgården i den hemska kvalserien :not_i:

Även om jag tror att DIF klarar av kvalet så kommer det bli mycket nerver och har allt att förlora.

Detta blir en ny förteelse för mig, senast -82. Men man får väl lida sig genom en ovisst kval.

Tror det kan vara dags för Örebro att ta steget upp men knätoffsarna ska nog inte vara ett problem :_russian:

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

[size=5]Än värre är det att befinna sig i kvalet till kvalserien och inte veta om man kommer dit, men en vinst mot Rögle igår stärkte ju självförtroendet något![/size]

Link to comment
Dela på andra sajter

Från LIF:s Hemsida :crazy:

Superstars åker till Örebro

Leksand Superstars har redan fyllt två bussar till torsdagens kvalseriepremiär i Örebro. De jobbar nu stenhårt på att fylla en tredje. Att åka med kostar 295 kronor för dig som är Superstarsmedlem och 395 för dig som inte är det. Biljett

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...