Jump to content
IGNORERAD

Hockeyallsvenskan 2011-12


husse

Recommended Posts

husse .med en sån härlig målvakt i DIf så är det ju upplagt för Leksand eller?...återtåget är igång för vilken i ordningen kommer jag inte ihåg...men hoppas i vanlig ordning att dom tar elitserieplatsen tillbaka.där ska dom vara helt enkelt.ha de bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • Svar 226
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • husse

    79

  • flor

    19

  • svampen

    17

  • måne

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Så, nu har äntligen VM slutat, men den här gången utan svenskt slutspel. Så nu ser vi framåt med en ny allsvensk serie med många roliga matcher, men vad nu? har ösk börjar rea ut sina spelare?

[size=3]Ett av Leksands två nyförvärv har nu anslutit till truppen. Det handlar om centerforwarden Pär Edblom som värvades från Örebro där han på två säsonger, och 121 matcher stått för 72 poäng, fördelat på 30 mål och 42 assist.

- När jag tänker på nästa säsong förväntar jag mig att vi ska vinna många matcher, ha riktig rolig och vara med i striden om elitserieplatserna när det drar ihop sig till kvalserie, säger Per till leksandsif.se[/size]

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...