Flores Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 Hola Ngn som har färska uppgifter om priset på converse skor. Gärna äkta som oäkta. Finns det mkt av dom? Mvh Flores aka Lill Gudrun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 Äkta kostar ca 800-1000 bath på paragon och övriga varuhus, inte värt att köpa kopior när orginalen är så billiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 Jag köpte två par Converse skor för 1400 baht i en affär längs Phetchaburi Road vid Pratunam Center. Om det är äkta eller inte kan jag inte svara på men jag ser ingen skillnad. De låg i en Converse låda med ett plastbandtag i skosnöre hålet med tillverknings år, typ av Converse sko osv. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 Jag köpte två par Converse skor för 1400 baht i en affär längs Phetchaburi Road vid Pratunam Center. Om det är äkta eller inte kan jag inte svara på men jag ser ingen skillnad. De låg i en Converse låda med ett plastbandtag i skosnöre hålet med tillverknings år, typ av Converse sko osv. På lappen som sitter på något som liknar en kedja står även priset om jag inte minns fel. Så priset är samma i alla affärer med undantag för de som har rea... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Flores Inlagd September 11, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2011 Converse butiken i MBK äkta eller oäkta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Flores Inlagd September 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2011 En ny begäran Var kan man köpa uggs i Bangan? Pris? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 12, 2011 Dela Inlagd September 12, 2011 Om du syftar på Bangkok med Bangan så tippar jag på att du kan hitta Uggskopior av dålig kvalitet på Maboonkrong. Finns en del vinterkläder. Men i övrigt kan det nog bli svårt att hitta. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Flores Inlagd September 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2011 Då är det ff Converse som gäller. Googlade på converse och Bkk. Det är en forum medlem som skriver mkt om det på ett annat forum... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 12, 2011 Dela Inlagd September 12, 2011 Converse butiken i MBK äkta eller oäkta? Finns Converse, Lacoste mm på Tokyo (stavning?) som ligger ihop med MBK, äkta prylar, har handlat där flera gånger. Men det är större utbud på tex Paragon eller Central. Finns även många modeller som jag inte sett här hemma. Många snygga Converse Jack Purcell, kostar iofs en hel del mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Flores Inlagd September 12, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2011 Finns Converse, Lacoste mm på Tokyo (stavning?) som ligger ihop med MBK, äkta prylar, har handlat där flera gånger. Men det är större utbud på tex Paragon eller Central. Finns även många modeller som jag inte sett här hemma. Många snygga Converse Jack Purcell, kostar iofs en hel del mer. Ett rimligt pris på en Lacoste? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 Ett rimligt pris på en Lacoste? 100 bath i Laos! Äkta, njaaää, kanske, vem vet, har t.o.m. tvättråd på 5 språk isydda! !50-300 på Sukhomwhit, utan tvättråd! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Flores Inlagd September 13, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2011 Var kan jag hitta Rayban Wayfares? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 Är du verkligen säker på att du skall ge dig ut på ett äventyr så långt borta som Thailand? En guidad bussresa till Flen är nog att rekommendera. Kaffe och smörgås ingår... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 Detta är en bra sida http://chatuchak.org/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Flores Inlagd September 13, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2011 Är du verkligen säker på att du skall ge dig ut på ett äventyr så långt borta som Thailand? En guidad bussresa till Flen är nog att rekommendera. Kaffe och smörgås ingår... Ngt spydigt inlägg var ju tvunget att komma. Just nu måste jag se fram emot shopping för att motivera mig att se framåt. Jag går sedan en månad med rullator efter ett skov. Att jag försöker blicka framåt med hjälp av shopping tips är väl upp till mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 Till rullator rekomenderas fotriktiga eco-pjucks. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 Ngt spydigt inlägg var ju tvunget att komma. Just nu måste jag se fram emot shopping för att motivera mig att se framåt. Jag går sedan en månad med rullator efter ett skov. Att jag försöker blicka framåt med hjälp av shopping tips är väl upp till mig! Detta gör det väl ännu mer motiverat med en guidad busstur till Ullared exempelvis. Bankan är väl inte så handikappanpassad direkt, eller? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 Ngt spydigt inlägg var ju tvunget att komma. Just nu måste jag se fram emot shopping för att motivera mig att se framåt. Jag går sedan en månad med rullator efter ett skov. Att jag försöker blicka framåt med hjälp av shopping tips är väl upp till mig! Mbk & Chatuchak känns kanske sådär med en rullator, inte funderat på nätshopping? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Flores Inlagd September 13, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2011 Läs på vad ett skov innebär! Självklart åker jag inte om jag behöver rullator vid den tidpunkten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 På detta forum är det inte tillåtet att googla eller använda wikipedia. Icke tillförlitliga källor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 Läs på vad ett skov innebär! Självklart åker jag inte om jag behöver rullator vid den tidpunkten. OK, det var ju bra. Men varför nämna rullatorn överhuvudtaget? Hur länge är du där? Skulle det inte vara roligt att själv uppleva och upptäcka stan och dess shopping istället för att ha allt planerat i minsta detalj? Nå, happy shopping. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Flores Inlagd September 14, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2011 OK, det var ju bra. Men varför nämna rullatorn överhuvudtaget? Hur länge är du där? Skulle det inte vara roligt att själv uppleva och upptäcka stan och dess shopping istället för att ha allt planerat i minsta detalj? Nå, happy shopping. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Jag är där i en månad. Allt är absolut INTE planerat in i minsta detalj. Är mest för att jag har tagit in beställningar från väninnor och man vill inte lägga ner onödig tid på detta. Tänkte göra det enkelt för mig. Jag ska njuta utav Bangan är andra gången jag är där och jag kände sist att shoppingen spårade ur när man inte hade ngn lista, man bara köpte och köpte för att det var billigt. My mistake att jag nämnde rullisen ville bara betona att man ska inte slänga ur sig onödiga gliringar. Mvh Flores Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 14, 2011 Dela Inlagd September 14, 2011 Ngt spydigt inlägg var ju tvunget att komma. Just nu måste jag se fram emot shopping för att motivera mig att se framåt. Jag går sedan en månad med rullator efter ett skov. Att jag försöker blicka framåt med hjälp av shopping tips är väl upp till mig! Ska du åka till Thailand för att shoppa http://www.gekas.se/ Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 14, 2011 Dela Inlagd September 14, 2011 Flores, staden heter Bangkok och inte Bangan... Förresten så är det ganska lustigt att du nu helt plötsligt vill ha och litar på våra tips här på MPR. Det var ju inte alltför länge sedan du dömde ut oss medlemmar och thailändskor rejält bara för ett antal stödde din far i sin sak. Men du är väl nöjd hur det slutade där, antar jag. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 14, 2011 Dela Inlagd September 14, 2011 Flores, staden heter Bangkok och inte Bangan... Förresten så är det ganska lustigt att du nu helt plötsligt vill ha och litar på våra tips här på MPR. Det var ju inte alltför länge sedan du dömde ut oss medlemmar och thailändskor rejält bara för ett antal stödde din far i sin sak. Men du är väl nöjd hur det slutade där, antar jag. Egentligen heter den väl "Krung Thep" men kallas av oss faranger för "Bangkok" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu