navion hispania Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Tja lite bilder av huset & 2st bungalow på 64m2 som byggs Khao lak ca 500 m ovanför Scandinavian Corner/Gotland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Ser bra ut detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Snygg kåk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tricky Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Vad ligger tomtpriserna på vid Khaolak? känns mer intressant att ha ett hus där än bland risfälten i Issan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Ser bra ut detta.Läget kan inte bli bättre för en soldyrkare som vill ha det lungt och skönt! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 såg att du hade en paviljong på sidan har du mera bilder på den ?flott hus . Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2011 Det är väl mer veranda än paviljong, där jag brukar dricka en eller två pilsner med Gotland(SC). Land priser är höga men sambon köpte land i Khao lak för 12 år sedan & då var det överkomligt, Denna land bit är på 2 Rai, men fynd dyker upp titt som tätt, när pengarna tryter för en del thailändare. Gotland har ganska bra kontakter vad det gäller förmedling av land. Bungalowerna skall hyras ut 2 & 1/2 rum med pentry + en liten trädgård runt bungalowen klart till dec/jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Härliga bilder! 500 m känns som ett lagtomt avstånd att bo till Gotland vid ett besök i KL. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 (ändrad) Nu börjar det ta form och dom har fått färg på bungalowerna sen jag var där sist, blir fint som fan Är det rabatt för sjöfolk ?? Ändrades September 10, 2011 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Nu börjar det ta form och dom har fått färg på bungalowerna sen jag var där sist, blir fint som fan Är det rabatt för sjöfolk ?? Hoppas det ! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 11, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2011 Nu börjar det ta form och dom har fått färg på bungalowerna sen jag var där sist, blir fint som fan Är det rabatt för sjöfolk ?? Klart det är sjömans/offshore rabatt, hur har du själv? Utsikten från pilsner verandan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 11, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2011 Bilder,ån som rinner för bi & morgon kaffe på verandan. Fan nästa gång tar jag köper jag kanot & paddlar ner till Scandinavian Corner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 500 meter från alla odregliga turister är rätt ok. Skönt omgivning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 Hoppas det ! 555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 Klart det är sjömans/offshore rabatt, hur har du själv? Utsikten från pilsner verandan Kanonställe och fin kåk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 11, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2011 Några bilder från mina morgon promenader, å vist fan är det lugnt på stränderna i Khao lak . + lite från ko-ko khao & Khao sok nationalpark & finansiären själv som är välsignad av självaste "Limhamns Jesus". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 Ser jättetrevligt ut. Ungefärlig kostnad för bygget (utom tomt) ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 Jag kommer också från Limhamn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 Ser riktigt nice ut trevlig natur runt hörnet glimten66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 11, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2011 Jag kommer också från Limhamn Men inte jag, utan för Sundsvall Statyn är gjord i cement från Cementa i stadsdelen Limhamn i Malmö. Därför blev den på 1930-talet känd bland svenska sjömän som "Limhamns-Jesus". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenta Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 Tjusigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 11, 2011 Dela Inlagd September 11, 2011 Fint hus, fina färger och najs miljö. Toppen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd September 13, 2011 Dela Inlagd September 13, 2011 Väldigt fint och ett kanonläge! glad för dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd September 15, 2011 Site office för senare bli budget alternativet bungalow Skärhamn/Sunnmøre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tompengpung Inlagd September 15, 2011 Dela Inlagd September 15, 2011 Hej, Hur är det med dykbåtar från Khao Lak? Gärna liveaboard till Similan/Merguio. Vi är ett sällskap som evt dyker upp i dec för lite dykning. TPP Stoppa veganerna, de äter djurens mat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu