Jump to content
IGNORERAD

Antal dagar kvar innan Thailandsresan.


HajKaj

Recommended Posts

Va chockad han blev nu när han hittade sej själv i busfiltret. hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 301
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • HajKaj

    12

  • måne

    10

  • Bibben

    7

  • mooton

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu går dagarna sakta tycker jag...5 veckor till avresa :crazy: läste på nätet om att folk bunkrar upp med vatten o mat i Thailand pga översvämningarna,börjar bli tomt på hyllorna..hoppas dom inte har köpta alla Chang öl bara :not_i:

Link to comment
Dela på andra sajter

42 dagar :beach:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

93 lååååånga kvar

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker den 7 december så det är 40 dagar kvar om jag nu får min Double entry VISA godkänd.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

38 dagar tills ja sitter på flyget ner för att då vara nere 1 månad suckar tungt den 4 Januari när ja landar här igen men va gör de bokade o betalade häromdagen 7000;.- me thai

Link to comment
Dela på andra sajter

Från: Stockholm, Arlanda 2011-12-06 19:35, Flight: LX1255 te_out_flights_notext.gif Till: Zurich, Zurich Airport 2011-12-06 22:00 Från: Zurich, Zurich Airport 2011-12-06 22:45, Flight: LX180 Till: Bangkok, Bangkok International 2011-12-07 15:30

Från: Bangkok, Bangkok International 2012-04-17 23:55, Flight: OS26 te_home_flights_notext.gif Till: Wien, Vienna International 2012-04-18 05:35 Från: Wien, Vienna International 2012-04-18 06:45, Flight: OS311 Till: Stockholm, Arlanda 2012-04-18 09:00

39 lr 38 dagar kvar

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

43dagar kvar.Många av dom blir på jobbet och där finns mycket att göra just nu så tiden går fort :im_happy:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

26:e november drar jag. Så om 4 veckor så hoppas jag på att landa med eller utan pontoner i BKK

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Sista veckorna går så olidiligt sakta,hehe... 27 dar kvar innan avfärd! 12 december blir man gift också,har nog hittat kvinnan i mitt liv..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

8 februari huga som tur är blir det en usa resa innan 12/12

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...