Jump to content
IGNORERAD

Bilderman gruppen

John Khonken

Recommended Posts

Är ni medvetna om att denna grupp finns och den försöker styra våra liv. Den sätter sig över nästan alla stater som finns. I denna grupp finns tre svenskar om jag är rätt informerad. Carl Bildt- En av Wallenbergarna och en dam. Senaste mötet var i juni. Har något hört vad som beslutades där. Ofta försöker man hålla dessa möten hemliga varför då och var finns evt mötesprotokoll. Efter mötet inkluderar runt 130 av dom mest inflytesrika i Europa och Usa.

Dela på andra sajter

Bilderberggruppen

Bilderberggruppen är ett årligt möte med 120-130 inbjudna deltagare, representerande makteliten inom affärs- och industrivärld, media och politisk verksamhet. Mötena organiseras av 18 personer i styrgruppen, och i övrigt finns inga medlemmar, enbart inbjudna talare/deltagare.

Det sker ingen rapportering från de årliga mötena officiellt, genom intervjuer med deltagare eller genom bevakande journalister, även om också företrädare för mediabranschen deltar. Hemlighetsfullheten kring gruppen har lett till att olika konspirationsteorier om gruppens inflytande på politik och näringsliv fått spridning.

Gruppens namn kommer från det hotell, Hotel de Bilderberg i Oosterbeek i Nederländerna, där gruppen hade sitt första möte 1954 under värdskap av prins Bernhard av Nederländerna. Kända medlemmar har varit Henry Kissinger, Romano Prodi, David Rockefeller och Bill Clinton.

När statsminister Fredrik Reinfeldt den 23 april 2010 besökte Tessinskolan i Nyköping svarade denne på frågan om varför han är medlem i Bilderberggruppen med: "Vi diskuterar det ekonomiska världsläget, jag har varit med några gånger bara." [1]

Mvh Hnjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

De groggar, snackar skit, kramas och tjafsar.

Ungefär som en lördagskväll på Mpr...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

hamnoi

Kissinger var med på mötet i juni. Tror även calle var med. vad jag frågade om varför berättar ingen i Europa. Vad dom talar om. Måste man kontrollera med Jim Tucker för att få reda på något. Varför talar inte Calle om vad dom talar om. Det borde beröra många människor i Sverige . När man hör Jim Tucker så undrar man var dom svenska står någonstans. Inte på människornas sida i alla fall. Det kan jag lova

Dela på andra sajter

Tror att det är ngt för mpr:s politikergrupp att ta tag ithumbsup.gif

Hamnade nobuss där eller kom han med i töntgruppen?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Hamnade nobuss där eller kom han med i töntgruppen?

Vänta ska googla får vi se vad vi hittar om den saken

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...