Jump to content
IGNORERAD

Någon annans Thai-tjej


kdst

Recommended Posts

Ojojoj här hade jag långt kvar och mycke att lära.. Nåja det är aldrig försent...

Först måste jag inhandla några kameror.

Sedan verkar det som om vi måste skaffa en grabb för eventuella doktors besök.. Får sätta upp på todo listan.

Sen måste jag beställa tid hos doktorn för sömntabletter.

Beställa tid hos låssmeden för byte av lås.

och oskavliga bojor..

Var det allt måne?..

Måste bara fråga frugan om jag kan få en bidrag till inköpen..

Det finns fler saker man måste tänka på och fråga frugan om bidrag???Är du inte riktig,har hon egna pengar?Tänk vilka planer hon kan smida om hon har ekonomiska resurser.För bövelen inga telefoner så dom kan ringa in andra i sina konspirarioner(du blir av med henne på nolltid)Ett förslag är de nya jalusierna som är elmanövererade,då kan du bryta strömmen om du går ut,du slipper hennes flörtande med grannar och övrigt pack om du håller dessa stängda.Det finns många fler faror som jag ej kan nämna här men jag säger bara:ska man ha ett bra förhållande med en thaitjej så gäller det att vara på sin vakt.Mvh Måne som har varit med förut

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • falukorven

    7

  • Phuket18.5

    6

  • Rob

    6

  • kdst

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Det finns fler saker man måste tänka på och fråga frugan om bidrag???Är du inte riktig,har hon egna pengar?Tänk vilka planer hon kan smida om hon har ekonomiska resurser.För bövelen inga telefoner så dom kan ringa in andra i sina konspirarioner(du blir av med henne på nolltid)http://youtu.be/-c6msOx528IDet finns många fler faror som jag ej kan nämna här men jag säger bara:ska man ha ett bra förhållande med en thaitjej så gäller det att vara på sin vakt.Mvh Måne som har varit med förut

Va har hänt min vännew_russian.gif Du brukar komma me nån hasip hasip komentar på inläggennot_i.gifnyam.gif men nu blir du plötsligt väldigt frispråkig.Har du haft nån träff med Brodern ellerahh.gif

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Låten får du som bonus vännen.den hängde la kvar sen i gårdagens låtwub.pngslap.gif15.gifnono.gif15.gif15.gif

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Om tjejen inte är lycklig i sitt nuvarande förhållande då ska hon ju inte stanna kvar i det. Oavsett om det blir något med dig.

Om du är seriöst intresserad av en framtid med henne och hennes barn, då får du väl prata med henne. Hoppas du förstår vad jag menar med seriöst intresserad. Vid minsta tvekan är det bara att avstå.

Sen finns ändock frågan.. Är flickan opportunist ? Kan det dyka upp andra män i framtiden som framstår som ännu mer lockande än du ?

Sen kan man ju alltid tycka synd om den äldre mannen som kanske (?) tror att allt är frid och fröjd. Så enkelt är dock aldrig livet.

Du har en del att fundera på utan tvekan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag ska luncha där i morgon och beskåda skönheten

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Såg inte detta inlägg förrän nu... vilket fick mig att reagera. Även om det troligen är menat som ett skämt så känns det ju inte bra när någon med moderatorrättigheter skriver så. Man kan ju tänka sig att en moderator kan se mer personlig information, som tex mailadress eller IP adress från var inäggen gjorts, och utifrån detta faktiskt tar reda på vem man är och var man finns. Så enbart en antydan av en moderator på forumet att leta upp restaurangen känns ju riktigt otäckt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg inte detta inlägg förrän nu... vilket fick mig att reagera. Även om det troligen är menat som ett skämt så känns det ju inte bra när någon med moderatorrättigheter skriver så. Man kan ju tänka sig att en moderator kan se mer personlig information, som tex mailadress eller IP adress från var inäggen gjorts, och utifrån detta faktiskt tar reda på vem man är och var man finns. Så enbart en antydan av en moderator på forumet att leta upp restaurangen känns ju riktigt otäckt.

Är Sam sip sam moderator?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är Sam sip sam moderator?

Aha, eller är det en titel där man kan skriva vad som helst??? haha, i så fall får jag ju be om ursäkt, i så fall behöver jag nog inte oroa mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha, eller är det en titel där man kan skriva vad som helst??? haha, i så fall får jag ju be om ursäkt, i så fall behöver jag nog inte oroa mig.

Du citerar en person och påstår att han är moderator fast han inte är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du citerar en person och påstår att han är moderator fast han inte är det.

Vist är han Moderator, men på en annat forum!

Så här är han bara medlem.

Han sitter i en Lastbil på väg i Tyskland.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vist är han Moderator, men på en annat forum!

Så här är han bara medlem.

Han sitter i en Lastbil på väg i Tyskland.

Hälsar pigge01

Att han är moderator på ett annat forum har ingenting med MPR att göra tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att han är moderator på ett annat forum har ingenting med MPR att göra tycker jag.

Kolla hans profil så förstår du.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Vi men vi är duktiga vi. sitta å klanka på kvinnan när dom gör fel, vi men är felfria eller hur??

Horbockar är vi allihopa när det kommer till kritan, inte alla men många av oss men är det

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...