Jump to content
IGNORERAD

Någon annans Thai-tjej


kdst

Recommended Posts

Jag läser det så att TS inte stöter på henne utan det är hon som stöter på honom

så han är ingen skitstövel än...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • falukorven

    7

  • Phuket18.5

    6

  • Rob

    6

  • kdst

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag läser det så att TS inte stöter på henne utan det är hon som stöter på honom

så han är ingen skitstövel än...

Om det är så att trådskaparen inte stöter tillbaka så är det helt ok, om det är så att i detta skede uppmuntrar henne till att fortsätta så är det fel. Det är bara säga "i dont mess with merried women", med lite vänligare ord kanske, sen är det upp till henne att lämna sin nuvarande man eller inte.

En tjej som inte kan lämna sin nuvarande man, utan att ha en ersättare redo att ta över på avbytarbänken, är inget att ha i min personliga uppfattning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta inlägg kanske inte är helt populärt i alla läger? Men det är en historia jag vill dela med mig av, både för att skriva av mig lite och höra er åsikt, men också för att det ger ett annat perspektiv på Thaitjejernas liv här i Sverige (de flesta som skriver här är ju i sitsen av den gifte mannen i denna historia). Så det är intressant att höra era råd och kommentarer.

- Och vad skulle ni säga till hennes man där hemma, där förhållandet inte verkar vara helt på topp?

Du vet ju egentligen inte något annat än att hon flirtar med dig.

Vi ska väl inte säga något till hennes man där hemma. Är det någon som ska göra det är det väl du eller hon. Vore det din fru vad skulle du tycka då? Endera tar du reda på fakta eller lägger ner helt.

Att anta att det är si eller så där hemma är lika kvalificerat som att tro att guldpriset går ner imorgon. Hon kanske är ute efter extrainkomster eller lite omväxling eller är seriös vem vet? Hon kan ha ett bra förhållande där hemma men säga att det inte är bra för att få medlidande eller uppmärksamhet, men hon kan ha ett rent helvete, vem vet? Allt är trots allt bara spekulationer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas att hennes snubbe eller någon vän till honom, eller båda två nitar dig hårt. Om jag var mannen och hade investerat den tiden, pengar, huvudvärk på att få ett förhållande med en Thailändska att fungera, giftemål, flytt till Sverige, Immigrationsbesök, bara att få det förstört av någon dagdrömmare så hade jag tagit fram stridsyxan.

Låt henne lämna sitt förhållande på eget bevåg om det är det hon nu vill. Jag skulle inte röra henne förens hon lämnade sin nuvarande man självmant.

Ser du ett förhållande som en investering så har du inter att göra i ett sådant överhuvudtaget!

Med detta svar ifrågasätter jag om du har att göra utantör istitution !

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Endast en stor skitstövel stöter på en kvinna som han vet är gift

eller i förhållande med en man och har barn.

Thai svensk eller vad spelar ingen roll

Vad är problemet? Vet inte kvinnor var de vill? Är de aningslösa mähän som faller för minsta invit? Tror du på största allvar att det är upp till mannen att välja kvinna?

Tillåt mig informera: Thai kvinnor i synnerhet är mycket målmedvetna och självsäkra i sin kvinnlighet, vilket ofta leder till att den snälle och något mesige västerländska/svenska mannen faller som en fura och lovar kärlek och omtanke tills döden skiljer dem åt.

När det sen visar sig att den fallna furan egentligen är en asocial öldrickande hösäck vars idé om att umgås är att sitta framför tv:n och titta på sportnytt i träningsoverall pillande ludd ur naveln, då kan det hända att kvinnan känner sig något olycklig. Till detta tillkommer brist på socialt nätverk, språkproblem, ingen kunskap om hur svenska samhället fungerar osv. Ingen kul sits med andra ord.

Känner för närvarande två Thai kvinnor som bor ihop med hopplösa män och inget annat vill än att komma ifrån det fängelse de upplever. Men de har i praktiken inte något annat val än att stanna kvar eller hitta en annan man, om de vill bo kvar i Sverige, vilket de vill.

Om jag nu vore singel skulle jag inte ha något som helst problem med att låta en sådan kvinna flytta in, för kortare eller längre tid, vilket har hänt förr.

/Siamkap

Ändrades av Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är problemet? Vet inte kvinnor var de vill? Är de aningslösa mähän som faller för minsta invit? Tror du på största allvar att det är upp till mannen att välja kvinna?

Tillåt mig informera: Thai kvinnor i synnerhet är mycket målmedvetna och självsäkra i sin kvinnlighet, vilket ofta leder till att den snälle och något mesige västerländska/svenska mannen faller som en fura och lovar kärlek och omtanke tills döden skiljer dem åt.

När det sen visar sig att den fallna furan egentligen är en asocial öldrickande hösäck vars idé om att umgås är att sitta framför tv:n och titta på sportnytt i träningsoverall pillande ludd ur naveln, då kan det hända att kvinnan känner sig något olycklig. Till detta tillkommer brist på socialt nätverk, språkproblem, ingen kunskap om hur svenska samhället fungerar osv. Ingen kul sits med andra ord.

Känner för närvarande två Thai kvinnor som bor ihop med hopplösa män och inget annat vill än att komma ifrån det fängelse de upplever. Men de har i praktiken inte har något annat val än att stanna kvar eller hitta en annan man, om de vill bo kvar i Sverige, vilket de vill.

Om jag nu vore singel skulle jag inte ha något som helst problem med att låta en sådan kvinna flytta in, för kortare eller längre tid, vilket har hänt förr.

/Siamkap

En klockren MPR-klassiker ! 14.gif

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

När det sen visar sig att den fallna furan egentligen är en asocial öldrickande hösäck vars idé om att umgås är att sitta framför tv:n och titta på sportnytt i träningsoverall pillande ludd ur naveln, då kan det hända att kvinnan känner sig något olycklig. Till detta tillkommer brist på socialt nätverk, språkproblem, ingen kunskap om hur svenska samhället fungerar osv. Ingen kul sits med andra ord.

Känner för närvarande två Thai kvinnor som bor ihop med hopplösa män och inget annat vill än att komma ifrån det fängelse de upplever. Men de har i praktiken inte har något annat val än att stanna kvar eller hitta en annan man, om de vill bo kvar i Sverige, vilket de vill.

Om jag nu vore singel skulle jag inte ha något som helst problem med att låta en sådan kvinna flytta in, för kortare eller längre tid, vilket har hänt förr.

/Siamkap

Men ändå så stannar tjejen kvar som en blodigel vid sin fallna fura, förskingrar förmodligen pengar, bor, dricker och äter gratis medans hon letar en ny man eller "fura" som du kallar dom. Den nya furan kanske tom är rikare än original furan.

Aa det är helt fair. Alternativ finns alltid, så kom inte med nå snyft historier om hur tjejerna känner sig "fängslade" hos sina nuvarande män. Det är bara patetiskt.

Det enda du gör i ditt inlägg är att du försvarar/ursäktar ditt eget beteende.

Ändrades av Rob
Link to comment
Dela på andra sajter

Men ändå så stannar tjejen kvar som en blodigel vid sin fallna fura, förskingrar förmodligen pengar, bor, dricker och äter gratis medans hon letar en ny man eller "fura" som du kallar dom. Den nya furan kanske tom är rikare än original furan.

Aa det är helt fair. Alternativ finns alltid, så kom inte med nå snyft historier om hur tjejerna känner sig "fängslade" hos sina nuvarande män. Det är bara patetiskt.

Det enda du gör i ditt inlägg är att du försvarar/ursäktar ditt eget beteende.

Om man tror illa om sin omgivning så bådar det inte gott.

Det finns bra tjejer liktväl som det finns dåliga tjejer.

Precis som det finns bra svenskar och dåliga svenskar.

Bra förhållanden och osunda förhållanden.

Jag har ingen aning om trådskaparens tjej,s förhållande. men om jag får spekulera hur det ser ut i många fall.

Det kan mycket väl vara så som vanligtvis förekommer att resturangägaren,s man hade en kompis som dom trugade på denna släktingen tjejen för att hon skulle få komma till sverige.

Han liksom hon visste ej vad dom gav sig in på då dom ej träffats tidigare. Killen kan mycket väl vara en asocial mupp som inte är van med tjejer ö.h.t.

När hon flyttar hit från företrädesvis isaan där hon inte hade det för fett. Så var det naturligtvis så att hon kliver in i askan ur elden. Dock kan man ju inte som Thailändska åka hem med svansen mellan benen och tappa ansiktet. Hon träffar trådskaparen under längre tid och upptäcker att han verkar klart mer sympatisk än den buffel som sitter därhemma och inte lyfter ett finger.

Det blir naturligtvis ännu jobbigare i.o.m att gubben är kamrat till släktingarna. Varvid dom tappar ansiktet om hon går ifrån honom. Så där är naturligtvis trycket hårt frånderas sida.

Med andra ord. Hur olycklig hon än är i sitt förhållande så har hon svårt att bryta upp.

Mitt råd till trådskaparen är att försöka komma på tu man hand med tjejen, så att ni får prata ut om vad det är som händer i båda era liv.

Utifrån detta så kan ni ju sedan tillsammans eller var och en ta beslut hur ni går vidare i detta.

Den som kastar fram moralkakor här, ska nog dömma ut varenda svensk som skilt sig. Då detta handlar om otrivsel i ett förhållande från någons sida.

Och den som själv genomgått en separation vet vilka våndor man har för att inte skapa nya problem i det gamla förhållandet.

Mvh Janne

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Till alla ni som tänker att ni är för gammal och för ful för eran thaitjej! Jag tror att det är ni som är mest kritisk :-)

Förstår inte vad killen har gjort för fel!! Om hon gillar han och han gillar hon vad är problemet?? LIKA "BARN" LEKA BÄST

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ändå så stannar tjejen kvar som en blodigel vid sin fallna fura, förskingrar förmodligen pengar, bor, dricker och äter gratis medans hon letar en ny man eller "fura" som du kallar dom. Den nya furan kanske tom är rikare än original furan.

Aa det är helt fair. Alternativ finns alltid, så kom inte med nå snyft historier om hur tjejerna känner sig "fängslade" hos sina nuvarande män. Det är bara patetiskt.

Det enda du gör i ditt inlägg är att du försvarar/ursäktar ditt eget beteende.

Medger att det finns sådana situationer också. Notera också.

Vad mitt eget beteende gäller så måste jag erkänna att jag i allmänhet tycker mer om kvinnor än män, vilket ofta får mig att välja "fel" huh.png sida i vissa konflikter. "A true gentleman always saves a damstrel in distress", som det heter.

Själv har jag väl spenderat alldeles för mycket pengar på kvinnor, men man får väl se det som läropengar eller smakar det så kostar det, no money no honey, etc. biggrin.png

Själv ångrar jag mest det jag inte gjort, vilket är betydligt mindre nu för tiden än innan jag landade i Asien första gången.

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl allom bekant att många thaitjejer "ruttnar" på den

gubben som en gång bjöd henne hit.

Som vi vet är det ju många gånger en man som inte varit

så framgångsrik med det motsatta könet på hemmaplan

som till slut hamnar i Thailand och hittar sitt "livs kärlek".

Men när den första omvälvande tiden övergår i vardag

och den tidigare glade och generösa gubben ägnar sin

tid framför datorn eller TV:n så börjar nog många tjejer

se sig om efter nått roligare.

Det är iallfall min efarenhet av thailändare att man allt

som oftast hittar på en anledning till att ställa till med

ett "small party" med goda vänner, hellre än att sitta med

en tråkig gubbe i en 2:a på andra sidan jorden.

A.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om kvinnan flirtar med TS så är det hennes ansvar inför sin man.

TS har inget som helst ansvar inför hennes man.

Dessutom rent brottsligt om mannen utkräver hämnd på TS som nu ROB hoppas även om nu TS flirtar tillbaks.

Det är sin fru mannen skall konfrontera och ej TS. Men givetvis utan att använda våld.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl allom bekant att många thaitjejer "ruttnar" på den

gubben som en gång bjöd henne hit.

Som vi vet är det ju många gånger en man som inte varit

så framgångsrik med det motsatta könet på hemmaplan

som till slut hamnar i Thailand och hittar sitt "livs kärlek".

Men när den första omvälvande tiden övergår i vardag

och den tidigare glade och generösa gubben ägnar sin

tid framför datorn eller TV:n så börjar nog många tjejer

se sig om efter nått roligare.

Det är iallfall min efarenhet av thailändare att man allt

som oftast hittar på en anledning till att ställa till med

ett "small party" med goda vänner, hellre än att sitta med

en tråkig gubbe i en 2:a på andra sidan jorden.

A.

Titta i den här tråden och sluta säg "vi" hela tiden för dina åsikter får stå för dig.

http://www.maipenrai.se/forum/t/15605-dagens-par/

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl allom bekant att många thaitjejer "ruttnar" på den

gubben som en gång bjöd henne hit.

Som vi vet är det ju många gånger en man som inte varit

så framgångsrik med det motsatta könet på hemmaplan

som till slut hamnar i Thailand och hittar sitt "livs kärlek".

Men när den första omvälvande tiden övergår i vardag

och den tidigare glade och generösa gubben ägnar sin

tid framför datorn eller TV:n så börjar nog många tjejer

se sig om efter nått roligare.

Det är iallfall min efarenhet av thailändare att man allt

som oftast hittar på en anledning till att ställa till med

ett "small party" med goda vänner, hellre än att sitta med

en tråkig gubbe i en 2:a på andra sidan jorden.

A.

Det blir jävligt svårt att behålla en Thai tjej med den beskrivning du ger, man får inte ha några egna intressen, man måste vara konstant full, ut på restaurang/bar etc konstant. Vardagen får helt enkelt inte infinna sig om man ska kunna behålla sin Thai tjej.

Man måste verkligen gilla Thai dokusåpor. Man måste gilla gambling/betting, poker, rummy och bok gao.

I min mening stämmer inte detta, det kanske stämmer in på Thailändska bar tjejer. En bar tjej som har knullat runt, druckit, knarkat, spelat kort om pengar, sovit till 15:00 vaknat och tittat på Thai såpor varje dag i ett Decennium, de har givetvis svårt att gå tillbaka till "vardagen" och ett "normalt" vardagsliv såsom du beskriver.

Har de väl flyttat till ett land i väst så kommer de nog att fortsätta att byta snubbe så fort vardagen väl infinner sig i det nya förhållandet. Om det inte finns gott om pengar.

Ändrades av Rob
Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, sammanfattningsvis skulle man alltså kunna säga att di som är olyckligt gifta bör ta på sig träningsoverallen, slå på tv:n och pilla lite i naveln så löser det sig.

Navelinspektören Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Endast en stor skitstövel stöter på en kvinna som han vet är gift

eller i förhållande med en man och har barn.

Thai svensk eller vad spelar ingen roll

Hejsan

Men om det är den där kvinnan som är gift och har barn som stöter på killen, är killen fortfarande en skitstövel i dina ögon???

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

"Men om det är den där kvinnan som är gift och har barn som stöter på killen, är killen fortfarande en skitstövel i dina ögon???"

Nej, sa just det här ovan - det är inte hans fel - än...

Link to comment
Dela på andra sajter

"Men om det är den där kvinnan som är gift och har barn som stöter på killen, är killen fortfarande en skitstövel i dina ögon???"

Nej, sa just det här ovan - det är inte hans fel - än...

Det sa du inte ovan...

Link to comment
Dela på andra sajter

"Men om det är den där kvinnan som är gift och har barn som stöter på killen, är killen fortfarande en skitstövel i dina ögon???"

Nej, sa just det här ovan - det är inte hans fel - än...

Läs början en gång till!!

att det fortfarande ska vara så svårt med läsförståelse, men kanske bara vanlig lathet.

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs början en gång till!!

att det fortfarande ska vara så svårt med läsförståelse, men kanske bara vanlig lathet.

Men det framgick inte av inlägget jag citerade. Jag ställde en omvänd fråga och fick då till svar att det framgick ovan...vilket det inte gjorde.

Hur är det med läsförståelsen?

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker ts ska köra på.

En het thaidonna som dessutom jobbar på restaurant.gratis mat, k**lla på köpet!!!

Perfekt kk-material om ni frågar mig :-P Sluta fundera!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

TS har känt denhär tjejen lång tid och inget har hänt förutom lite flirtande. Det är svårt att döma någon, som trots sitt intresse för denna tjej, efter ett år INGET hänt. Han frågar dessutom om råd hur han ska göra. Hur många på detta forum skulle göra som denna gentleman?

Jag tycker att han visat både gott omdöme och hänsyn till omgivningen och dessutom frågar om råd.

Jag tror att många, eller de flesta, skulle tagit chansen och satt på denna tjej, oberoende av fortsättning, och att hennes man skulle blivit förkrossad skulle många skita i.

Det är inte lika lätt för en thaitjej, som en en svensk tjej, att bryta upp och dra vidare. Thaitjejen har, i 99,9% av jämförbara svenska tjejer, en lägre inkomst en än svensk tjej, och det är inte lätt när hon samtidigt ska ta ansvar för föräldrarna (och buffeln) i Thailand.

Heder åt denna man.

Tycker Kenthamon

Link to comment
Dela på andra sajter

Trådskaparen här...

Jag får tacka för den stora mängden av väldigt bra svar. Responsen var betydligt bättre än jag förväntade mig, och den goda kvaliteten över lag på svaren visar vilket kanonforum detta verkar vara. Synd bara att jag inte kunde komma online innan för det hade varit bra att kunna svara på lite frågor och komentarer allt efterson. Så jag får försöka göra en sammanfattning nu istället.

Först ett förtydligande. Hon har som sagt barn, men inte med denne man, och barnen är så pass stora att de står på egna ben så att säga. Även om de bor hemma så riskerar hon inte att skada barnen, oavsett vad hon hittar på att göra i sitt nuvarande förhållande. Detta faktum är givetvis även viktigt för mig eftersom jag hade varit oerhört mycket mer restriktiv om de hade yngre barn tillsammans.

Jag har inte heller träffat hennes man, och jag skulle som sagt känna mig ganska obekväm att göra detta, vilket hon föreslog. Jag upplever det som att hon försöker introducera mig i hennes liv utanför restaurangen, just för att få en möjlighet att träffa mig mer. Det vore ju oerhört jobbigt om jag lärde känna och blev vän med hennes man, bara för att hon skulle få fler möjligheter att träffa mig. Så nej, detta är inget jag kommer att göra. Och detta är också vad jag egentligen ogillar mest med hennes beteende, att hon ens tänkt den tanken.

Och flera har frågat vad jag tycker om henne och vad jag vill. Jag är givetvis själv singel, och vill verkligen bilda familj. Denna tjej är dessutom någon som jag redan tidigare varit attraherad av, men eftersom jag redan från början var ganska säker på att hon hade man så tog jag givetvis inga som helst initiativ. Hon är i mina ögon riktigt snygg, charmig och smart, med bra humor och med en viss distans till vad livet innebär som jag ofta saknat hos yngre Thai-tjejer. Så visst, hade hon varit singel och jag lärt känna henne i något annat sammanhang så hade jag helt klart varit intresserad.

Vid narmare eftertanke, varfor skriver du om detta pa ett Thai Forum?

...

Aven om du har andrat storyn 100%, sa kan sakert aktuelle Farang lagga ihop ett och annat.

Jag tror knappast att jag fått lika bra svar på något annat forum, och de flesta svaren har ju kommit från personer med verkliga erfarenheter, inte massa tyckare som man kan råka ut för på andra forum. Och trots att alla händelser är helt riktiga är detaljerna så pass ändrade att jag inte är orolig för att den aktuelle Farangen skulle läsa detta. Men om Thaitjejen i fråga läser så skulle det kunna bli lite mer jobbigt, vilket är en risk, annars hade jag fått ändra så mycket att berättelsen bara blev en saga, och då skulle svaren få en annan kvalitet.

Men en kvinna som börjar tala illa om sin partner och utan att tveka skulle kunna gå bakom ryggen på honom skulle jag i alla fall passa mig mycket noga för.

Hon har verkligen inte börjat tala illa om honom, aldrig något sådant. Men att hon benämner honom som kompis och inte gärna vill vara hemma gör att jag tror att allt inte är bra där hemma, fast det är min egen tolkning, inte något hon har sagt.

Låter som du är intresserad av henne och hon förmodligen är intresserad av dig. Men sen är det lite tomt, dvs. det saknas en massa information och i stället blir det en massa spekulationer.

Hon är gift, ja. Men hur är förhållandet? Har han någon på sidan om eller är han alkoholist som sitter och super hela dagarna och ger gumman stryk när hon kommer hem?

Vad vill hon egentligen? Kanske ingenting, kanske hon vill ha allt eller bara en romantisk affär?

Så fråga om hon vill gå och käka lunch någon gång på sina lediga dag, lämpligen i en annan stadsdel, så får man väl se vad det leder till. Man behöver ju inte gifta sig bara för att man pratar, eller?

/Siamkap

PS och dejta inte på Thairestaurang. Alla thaidamer känner varandra på något sätt.

Jo jag har funderat på detta. Trots att hon ofta passar på att äta tillsammans med mig så är det ju en helt annan sak när hon sitter där på sin arbetsplats. Så jag skulle gärna träffa henne i ett annat sammanhang för att se hur allt känns då. Men jag har hittills undvikit detta eftersom det då känns som jag klampar in på någon annans revir, att föreslå att träffa henne på hennes lediga dag.

Men visst, att ta med Thai-dejter på Thairestaurang har jag gjort tidigare och det har aldrig varit någon smart idé... Sushi funkar bättre! smile.png

Och vad hon vill, jag de är ju givetvis svårt att veta. Men en sak är säkert, hon lyser upp min vardag, och jag är rätt så säker på att jag lyser upp hennes också.

Är det någon skillnad på hur man ska bete sig som svensk man om det är en upptagen thaitjej eller en upptagen svensk tjej som stöter på en ?

Jag bara frågar ?

Fritz..

Egentligen borde det inte vara det, men som många andra har berört i sina komentarer så är det ju en liten skillnad på om man flyttar till ett nytt land med ett nytt språk och börjar ett nytt liv efter att ha känt mannen en rätt så kort stund. Så förutsättningen för ett svenskt förhållande ser nog lite annorlunda ut. Beteendet bör ju vara det samma, men de bakomliggande orsakerna kan vara annorlunda.

Bullshit TS säger att det är hon som stöter på honom och frågar efter råd erfarenhet av andra. Hur gör det honom till en skitstövel?

Tackar. Ju det stämmer jag har verkligen hållit låg profil, visst kan man ha slängt någon blick, och skrattat åt något tillsammans, men jag har inte gjort något mer än vad jag gör exempelvis någon av mina gifta arbetskamrater. Det man kan klandra mig för är i så fall att jag inte har avvisat hennes beteende, speciellt när hon söker fysisk kontakt. Att hon konstant pratar om mig med sina kusiner är det ju inte mycket jag kan göra åt. Men jag anser också att hon har ett ansvar för sitt eget beteende, så länge jag inte pushar eller uppmuntrar till en viss handling så kommer jag inte att känna någon skuld för något som hon väljer att göra. Gör hon något som jag anser går över gränsen kommer jag givetvis att säga ifrån.

Som sagt, tack för alla suveräna svar, de har verkligen varit till hjälp att läsa vad ni skrivit. Så just nu känns det som att jag kommer forsätta att ligga lågt. Jag kommer givietvis fortsätta att äta på restaurangen och ta till vara på den goda vän som jag fått där. Jag kommer inte att göra något som jag inte skulle gjort mot någon annan gift tjej, exempelvis arbetskamrat. Även om detta innebär någon oskyldig flirt ibland så tror jag att jag vet var man måste dra gränsen.

Det som kan vara lite svårt är dock om det visar sig att hon verkligen vill lämna sin nuvarande man, men samtidigt är osäker och inte vågar göra detta innan hon vet var hon har mig. Då riskerar 'ligga lågt' alternativet att leda till en never-ending-story, som faktiskt kanske inte är så bra för någon. Men baserat på vad jag vet nu så känns ändå det som rätt alternativ att ligga lågt ett tag till.

Med risk för att verka oerhört underlig så har jag faktiskt ytterligare en sedan länge avslutad historia med en Thairestaurangstjej... Det var dock en helt annan typ av berättelse, utan någon tredje part inblandad, men en väl så intressant och lärorik historia som jag vill dela med mig av. Fast det får bli en ny tråd vid ett senare tillfälle.

Ändrades av kdst
Link to comment
Dela på andra sajter

jag har personligent haft förhålanden där tjejen varit otrogen å jag varken slår henne eller behandlat henne på något annat dåligt sätt otrohet är alltid dåligt.

om det är så att hon vill strulla runt så bör hon antingen lämna karl eller så ta den risk det innebär att vara otrogen kanske skulle fråga na vad hon skulle anse om hennes karl var otrogen och vad hon själv skulle reagera mot han å så. om det kommer till ett så kallat skarpt läge så fundera ordentligigt för det är inte bara en som blir skadat i ett sånt fall utan det blir minst 3 peps som komemr ta skada av det.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

"Jag tycker ts ska köra på.

En het thaidonna som dessutom jobbar på restaurant.gratis mat, k**lla på köpet!!!

Perfekt kk-material om ni frågar mig :-P Sluta fundera!!!"

Här är ett exempel på vad jag kallar skitstövel

däremot och efter trådskaparens senaste inlägg så

så är jag ändå mer övertygad att han är en ren hedersman.

Phuket18.5jap.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...