Jump to content
IGNORERAD

Dagens Par!


svampen

God or Bad?  

366 röster

  1. 1. Hur långt förhållande?

    • 1-6 mån?
      11
    • 1-2 år?
      26
    • Längre?
      328
  2. 2. Trivs bra tillsammans?

    • Sissådär.
      19
    • Bra.
      112
    • Kanon!
      234
  3. 3. Livet ut?

    • Vet ej.
      49
    • Känns så.
      186
    • Säkert!
      130


Recommended Posts

  • 2 veckor senare...
Kenneth4618

Min älskling och jag :wub:

post-3485-0-62891600-1373747284.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens dubbelpar är min frus systerson Golf och hans tjej (ytterst i bilden nedan), samt tjejens syster med kille (innerst).

Jag träffade dem alla igår, i samband med invigningen av fruns syster Toys nya hus, där bla hennes son Golf skall bo och driva en verksamhet baserad på skapandet av posters mha en jättestor inkjet-printer.

post-8050-0-13520000-1374491697_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag i frugan på en kompis bröllop för nån vecka sen

Lämpar det sig verkligen att lägga upp en bild på när du är i frugan?  :crazy:

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Den var bra :) tänk var ett skrivfel kan ändra betydelse :) och sen har jag även problem att få ut bilder från min mobil gör ett nytt försök

Link to comment
Dela på andra sajter

Lämpar det sig verkligen att lägga upp en bild på när du är i frugan?  :crazy:

Nightlife?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Får bli fiskarfängeparet Herr Enis och Frugans systers make.

 

 

 

post-3356-0-76333000-1374785227_thumb.jp

 

MPR .. som suddar till bilden

 

 

DSC02085.jpg

 

Photobucket

 

/Enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

dagens par måste ju vara morsan o jag i coffeshoppen på twin palm resort Pattaya med världens godaste risöl o en yam neua (stark biffköttsallad ) att dela på .fantastiskt gott o jättetrevligt!!!!!!

post-6750-0-07271500-1377965413_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Yam nua är ju dessutom det godaste som finns att äta, något 33:an borde ha snappat upp vid detta laget!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

ja...nåra dar sen...vi är ju ett par...iaf just när fotot togs...   :-)

Nån som vet vart fotot är taget?
post-7490-0-30479500-1380573503_thumb.jp

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra trådidé Svampen, alltid lika trevligt att se mpr-par på bild.. thumbsup.gif

Jag ger även ett stående löfte att karma-era alla sådana parbilder i denna tråd.

Själv har jag lite dåligt med dylika bilder på mig och frun eftersom jag i ca 99,999% av fallen står bakom kameran. och dessutom ogillar att stå framför. Men eftersom det om 2 månader är exakt 10 år sedan jag och frugan träffades på riktigt första ggn så kan jag väl passa på att lägga in ett par 10 år gamla bilder av oss dejtande.

Här på första dejten utan förklä, vi tog tåget Surin-Phimai och förklät backade ur i sista stund på tågstn i Surin. Antagligen därför dejten (dvs numera frugan) ser så skräckslagen ut på bilden.

Varsågod. sao baan nååg och farang kii nok. smile.png

rao1.jpg

På den tiden studerade hon ju sista året på Rajabhat Surin och vi umgicks kvällar och helger, oftast med henne fortfarande iklädd skoluniformen.

rao2.jpg

Efter tre månaders kurtiserande gav hon upp, eller var det jag som gav upp? I alla fall var vi tvungen att hålla en förlovningscermoni hemma hos henne för att hon skulle få möjlighet/tillståndet att åka på Sverigebesök när examen var avklarad. Och här en gammal inscannad bild efter den lilla cermonin.

rao4.jpg

Som sagt, det var inte dagens parbilder utan, på ett par månader när, precis 10 år gamla. Men än så länge håller vi ihop. Kan inte låta bli att påminnas de olyckskorpar som på den tiden kraxade vilt, inte minst på forumet, och menade att det inte skulle hålla länge. wink.png

Har du bytt huvuden på bilden, den ser fotoshoppad ut?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du bytt huvuden på bilden, den ser fotoshoppad ut?

 

Åh fan vad du gräver fram gamla inlägg, men närå, inge fotoshåppande, bara jag, frugan och nåra av hennes klasskompisar för sisådär 12 år sen.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...