broder tuk tuk Inlagd Augusti 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2011 tror du inte att många thailändare oxo känner igen Pattaya? de tror jag vad har du för sida? Det berättar jag inte. Då kommer jag att hånas av halva mai pen rai. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tompengpung Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 hur svårt va de, när hon skickade riktiga bilder? om dom nu va riktiga. hon kanske dubbel lurade dej hon kanske e en riktig kanonpudding som inte vill ha en karl som bara går på utseendet Hej, Det kanske var så att när hon fick se BTT´s bilder så rotade hon fram lite bilder på en mindre snygg dam och skickade som sina egna för att slippa en Pattaya torsk! TPP Stoppa veganerna, de äter djurens mat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godbit Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Underskatta aldrig en gammal bargubbe. Vi har mycket kärlek och sex att lära ut åt yngre och oerfarna kvinnor. BTT Använder du glidmedel oralt eller är det bara tungan som slinter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
carpenter Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Det berättar jag inte. Då kommer jag att hånas av halva mai pen rai. BTT Nä inga problem fullt upptagna med att håna IL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Hej, Det kanske var så att när hon fick se BTT´s bilder så rotade hon fram lite bilder på en mindre snygg dam och skickade som sina egna för att slippa en Pattaya torsk! TPP Vad menar ni? Tror du att en 44 årig thailändska på besök i Sverige kan vara kräsen vad gäller val av gubbe? Har gubben bara stålar och kan pröjsa tror jag inte damen bryr sig så mycket om gubben sitter i baren då och då eller tar sig några stänkare varje kväll. Det knorras möjligen lite då och då men mest för syns skull. Så länge gubben inte misshandlar henne så ska det mycket till för att hon ska lämna honom. Är damen sedan fd bartjej så tror jag inte det är några problem om gubben tar sig några nummer då och då med yngre bartjejer. Hon vet ju spelets regler i barerna. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tompengpung Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Vad menar ni? Tror du att en 44 årig thailändska på besök i Sverige kan vara kräsen vad gäller val av gubbe? Har gubben bara stålar och kan pröjsa tror jag inte damen bryr sig så mycket om gubben sitter i baren då och då eller tar sig några stänkare varje kväll. Det knorras möjligen lite då och då men mest för syns skull. Så länge gubben inte misshandlar henne så ska det mycket till för att hon ska lämna honom. Är damen sedan fd bartjej så tror jag inte det är några problem om gubben tar sig några nummer då och då med yngre bartjejer. Hon vet ju spelets regler i barerna. BTT Hej, Det är inte ni-bara jag(inte kung inte pensionär)! TPP Stoppa veganerna, de äter djurens mat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Vad menar ni? Tror du att en 44 årig thailändska på besök i Sverige kan vara kräsen vad gäller val av gubbe? Har gubben bara stålar och kan pröjsa tror jag inte damen bryr sig så mycket om gubben sitter i baren då och då eller tar sig några stänkare varje kväll. Det knorras möjligen lite då och då men mest för syns skull. Så länge gubben inte misshandlar henne så ska det mycket till för att hon ska lämna honom. Är damen sedan fd bartjej så tror jag inte det är några problem om gubben tar sig några nummer då och då med yngre bartjejer. Hon vet ju spelets regler i barerna. BTT Det var väl där det klämde. För en man som har pengar häckar knappast utanför 7-11 i hop om något barfinefritt överskott. Om han nu får ihop till en thailandsresa nån gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Det berättar jag inte. Då kommer jag att hånas av halva mai pen rai. BTT Går det att bli mer hånad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Vad menar ni? Tror du att en 44 årig thailändska på besök i Sverige kan vara kräsen vad gäller val av gubbe? Har gubben bara stålar och kan pröjsa tror jag inte damen bryr sig så mycket om gubben sitter i baren då och då eller tar sig några stänkare varje kväll. Det knorras möjligen lite då och då men mest för syns skull. Så länge gubben inte misshandlar henne så ska det mycket till för att hon ska lämna honom. Är damen sedan fd bartjej så tror jag inte det är några problem om gubben tar sig några nummer då och då med yngre bartjejer. Hon vet ju spelets regler i barerna. BTT Jaha, var det därför det sprack med denna dam? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 . Vissa äldre bartjejer gör sin nog bättre i baren än på en svensk kontaktsida. BTT Och vissa Svennar gör sig bättre än de är! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Det var väl där det klämde. För en man som har pengar häckar knappast utanför 7-11 i hop om något barfinefritt överskott. Om han nu får ihop till en thailandsresa nån gång. Det var inte alls där det klämde. Spetsar man in sig på en 25 årig sötnos och det sen dyker upp en bild på en 44 årig rugguggla är det ju inte så jävla roligt längre. Sedan handlar att sitta utanför seven eleven och dricka inte alls om ont om stålar. Utan om att man byggt upp en vänkrets av drickare och trivs man i det supesällskapet så stannar man ju i den kretsen av bröder. Att du som svensk givetvis inbillar dig att vi som super utanför seven skulle tillhöra A-laget är inget som förvånar. Men nu är ju saker och ting lite annorlunda i Thailand. Jag kan ju ex berätta att di klipskaste gubbarna har jag träffat utanför seven eleven men knappast på go go baren. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tompengpung Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Det var inte alls där det klämde. Spetsar man in sig på en 25 årig sötnos och det sen dyker upp en bild på en 44 årig rugguggla är det ju inte så jävla roligt längre. Sedan handlar att sitta utanför seven eleven och dricka inte alls om ont om stålar. Utan om att man byggt upp en vänkrets av drickare och trivs man i det supesällskapet så stannar man ju i den kretsen av bröder. Att du som svensk givetvis inbillar dig att vi som super utanför seven skulle tillhöra A-laget är inget som förvånar. Men nu är ju saker och ting lite annorlunda i Thailand. Jag kan ju ex berätta att di klipskaste gubbarna har jag träffat utanför seven eleven men knappast på go go baren. BTT Hej, När satt du senast utanför seven och krökade? Tror du vännerna sitter kvar? TPP Stoppa veganerna, de äter djurens mat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Det var inte alls där det klämde. Spetsar man in sig på en 25 årig sötnos och det sen dyker upp en bild på en 44 årig rugguggla är det ju inte så jävla roligt längre. Sedan handlar att sitta utanför seven eleven och dricka inte alls om ont om stålar. Utan om att man byggt upp en vänkrets av drickare och trivs man i det supesällskapet så stannar man ju i den kretsen av bröder. Att du som svensk givetvis inbillar dig att vi som super utanför seven skulle tillhöra A-laget är inget som förvånar. Men nu är ju saker och ting lite annorlunda i Thailand. Jag kan ju ex berätta att di klipskaste gubbarna har jag träffat utanför seven eleven men knappast på go go baren. BTT Kan tänka mig hur diskussionerna går där på ljugarbänken. Ett av de hetaste ämnen torde väl vara hur man ska komma undan att göka så billigt så möjligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 cut Jag kan ju ex berätta att di klipskaste gubbarna har jag träffat utanför seven eleven men knappast på go go baren. BTT Jo det är ju ett känt faktum inom forskarvärlden att runt stenborden utanför 7/11 i Pattaya sitter en ansenlig del av världens intelligensresurs. Bland stenbordsexperterna är inga problem för stora eller svåra och serveras det bara lite Chang och jordnötter så kan både Palestinafrågan, globala uppvärmningen och cancergåtan lösas. Det är ju liksom ingen slump att reklamen säger Thank Heaven For Seven Eleven. Det är dock jordnära herrar som sitter där runt stenborden så även enklare problem som vilken bar som har ballongkalas i kväll, billigaste buffeten, hur man undviker bar fines, vilka språkskolor som tillåter att man krökar och kollar på porrfilm samt ultimata snopplängder diskuteras. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Kan tänka mig hur diskussionerna går där på ljugarbänken. Ett av de hetaste ämnen torde väl vara hur man ska komma undan att göka så billigt så möjligt Dagens tips från 7-11 bänken: Passera snabbt förbi damen som sitter o tar betalt för muggen samtidigt som du generat utbrister "Jag glömde spola" så är chansen att spara 5 baht ganska hygglig. Nänä inget att tacka för, bara håll det för er själva grabbar. / Klipske SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Det var inte alls där det klämde. Spetsar man in sig på en 25 årig sötnos och det sen dyker upp en bild på en 44 årig rugguggla är det ju inte så jävla roligt längre. Men nu är ju saker och ting lite annorlunda i Thailand. BTT Nä kan inte vara roligt för en 25 årig snärta att träffa en ålderdomlig,obesiktad,halvrisig TukTuk! Annorlunda ja där verkar det som Du har hittat hem men det var väl ett tag sen du var hemma?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Av någon anledning tycker jag att "Dagens spartips" passar alldeles utmärkt i just denna tråd. Vattenautomat. En liter vatten för 1(en) bath. Förvissa måste man ta med sig egen tomflaska, men den kan man nog tigga en i närmsta restaurang. Eller hitta i en papperskorg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Eller så vrider man upp sig själv i brygga och gapar med huvvet instucket i maskinen. Se bara upp med vattnet, så ni inte får för mycket i näsan, på det här sättet, för det är int trevligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Jo det är ju ett känt faktum inom forskarvärlden att runt stenborden utanför 7/11 i Pattaya sitter en ansenlig del av världens intelligensresurs. Bland stenbordsexperterna är inga problem för stora eller svåra och serveras det bara lite Chang och jordnötter så kan både Palestinafrågan, globala uppvärmningen och cancergåtan lösas. Det är ju liksom ingen slump att reklamen säger Thank Heaven For Seven Eleven. Det är dock jordnära herrar som sitter där runt stenborden så även enklare problem som vilken bar som har ballongkalas i kväll, billigaste buffeten, hur man undviker bar fines, vilka språkskolor som tillåter att man krökar och kollar på porrfilm samt ultimata snopplängder diskuteras. Alldeles riktigt att det är verkligt jordnära herrar som oftast sitter och pratar och dricker vid stenborden utanför seven. Ofta är det gubbar med verkligt stor erfarenhet av hur det enkla livet levs i Thailand. Gubbar som lätt fixar att bo för 4-5000 baht i månaden och som har en matbudget på under 100 baht om dagen och som vet var man hittar di billigaste tjejerna. Di verkliga thailandskännarna hittar man inte bland go go bars folket och på di dyra hotellen. Som nykomling i Thailand kan varmt rekommenderas att slå sig ner vid något stenbord för samkväm med di verkliga thailandsveteranerna. Bättre läromästare finner man inte bland farangerna i Thailand. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Dagens tips från 7-11 bänken: Passera snabbt förbi damen som sitter o tar betalt för muggen samtidigt som du generat utbrister "Jag glömde spola" så är chansen att spara 5 baht ganska hygglig. Nänä inget att tacka för, bara håll det för er själva grabbar. / Klipske SatanG Det bästa sättet att spara in på toalettavgifterna är ju att placera sig i en bar nära toan så man har koll på när toalettkärringen är borta. Då kan man ju passa på att smita in och pissa. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Alldeles riktigt att det är verkligt jordnära herrar som oftast sitter och pratar och dricker vid stenborden utanför seven. Ofta är det gubbar med verkligt stor erfarenhet av hur det enkla livet levs i Thailand. Gubbar som lätt fixar att bo för 4-5000 baht i månaden och som har en matbudget på under 100 baht om dagen och som vet var man hittar di billigaste tjejerna. Di verkliga thailandskännarna hittar man inte bland go go bars folket och på di dyra hotellen. Som nykomling i Thailand kan varmt rekommenderas att slå sig ner vid något stenbord för samkväm med di verkliga thailandsveteranerna. Bättre läromästare finner man inte bland farangerna i Thailand. BTT Själv har jag en ganska ok lön och vill ha det så smidigt och lätt när jag är på semester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 (ändrad) Alldeles riktigt att det är verkligt jordnära herrar som oftast sitter och pratar och dricker vid stenborden utanför seven. Ofta är det gubbar med verkligt stor erfarenhet av hur det enkla livet levs i Thailand. Gubbar som lätt fixar att bo för 4-5000 baht i månaden och som har en matbudget på under 100 baht om dagen och som vet var man hittar di billigaste tjejerna. Di verkliga thailandskännarna hittar man inte bland go go bars folket och på di dyra hotellen. Som nykomling i Thailand kan varmt rekommenderas att slå sig ner vid något stenbord för samkväm med di verkliga thailandsveteranerna. Bättre läromästare finner man inte bland farangerna i Thailand. BTT Jodå, jag har suttit och lyssnat på dyliga världsmästare ett par gånger jag också. Maken till bittra, rasistiska och kvinnoförnedrande figurer får man leta efter. Det är ju ingen skräll direkt att tragiska herrar som dessa är dina förebilder Ändrades Augusti 24, 2011 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Själv har jag en ganska ok lön och vill ha det så smidigt och lätt när jag är på semester. Jo det kan man ju hålla med om. Men nu är ju oftast gubbarna som sitter på stenbänken utanför seven inga shortimeturister utan verkliga långliggare och därmed ochså verkliga budgetexperter. Många av di gubbar jag träffat i Naklua är pensionärer med en begränsad budget och många av dem har thailändska flickvänner och fruar vilket ju tär ganska mycket på en knaper pension. Men många av dessa gubbar är nöjda så länge di har flickan, flaskan och en supebroder att gagga lite med. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 (ändrad) Jo det är ju ett känt faktum inom forskarvärlden att runt stenborden utanför 7/11 i Pattaya sitter en ansenlig del av världens intelligensresurs. Bland stenbordsexperterna är inga problem för stora eller svåra och serveras det bara lite Chang och jordnötter så kan både Palestinafrågan, globala uppvärmningen och cancergåtan lösas. Det är ju liksom ingen slump att reklamen säger Thank Heaven For Seven Eleven. Det är dock jordnära herrar som sitter där runt stenborden så även enklare problem som vilken bar som har ballongkalas i kväll, billigaste buffeten, hur man undviker bar fines, vilka språkskolor som tillåter att man krökar och kollar på porrfilm samt ultimata snopplängder diskuteras. Atom, denna vecka tycks du vara i bättre form än på länge, tack för skratten igen! Det bästa sättet att spara in på toalettavgifterna är ju att placera sig i en bar nära toan så man har koll på när toalettkärringen är borta. Då kan man ju passa på att smita in och pissa. BTT BTT, denna vecka tycks du ha tappat ytterligare, spara in på toa-avgiften, du är nog ändå unikt fattig och snål. Ändrades Augusti 24, 2011 av Vaxet VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 24, 2011 Dela Inlagd Augusti 24, 2011 Alldeles riktigt att det är verkligt jordnära herrar som oftast sitter och pratar och dricker vid stenborden utanför seven. Ofta är det gubbar med verkligt stor erfarenhet av hur det enkla livet levs i Thailand. Gubbar som lätt fixar att bo för 4-5000 baht i månaden och som har en matbudget på under 100 baht om dagen och som vet var man hittar di billigaste tjejerna. Di verkliga thailandskännarna hittar man inte bland go go bars folket och på di dyra hotellen. Som nykomling i Thailand kan varmt rekommenderas att slå sig ner vid något stenbord för samkväm med di verkliga thailandsveteranerna. Bättre läromästare finner man inte bland farangerna i Thailand. BTT Ja nu har väl priserna ökat lite sen 90-talet Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu