Jump to content
IGNORERAD

Hittat en thaitjej på nätet

broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Nu har jag fått kontakt med en tjej på nätet som heter Suvadee och som ska stanna i Sverige till september och sedan åka hem.

Vi ska prata under tiden tills jag ska åka i februari och då träffas.

Har redan tänkt ut att först bjuda henne på extra god nudelsoppa utanför seven och sedan kan hon få sova över på high five hotel om hon vill. Elller att vi sover på hennes rum.

Målet är ju att komma till redan första natten givetvis.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

• Svar 333
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• broder tuk tuk

78

• svampen

15

• Nicke Lilltroll

15

• Baa

12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu har jag fått kontakt med en tjej på nätet som heter Suvadee och som ska stanna i Sverige till september och sedan åka hem.

Har redan tänkt ut att först bjuda henne på extra god nudelsoppa utanför seven och sedan kan hon få sova över på high five hotel om hon vill. Elller att vi sover på hennes rum.

BTT

Har du tur så läser hon, eller någon närstående,

vad du just skrev.

A.

Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

Har redan tänkt ut att först bjuda henne på extra god nudelsoppa utanför seven

hihihihihi, du va värd att spamma upp mina 50 första inlägg :D

mossa mossa på er alla människobarn

Dela på andra sajter

BTT

High five hotel har fått kritik på senaste tiden att personalen snor grejer ur saftey boxen..

Dela på andra sajter

High five hotel har fått kritik på senaste tiden att personalen snor grejer ur saftey boxen..

Brodern har inget av värde ändå...Dom få bathen han bär med sig ligger i säkert förvar i magväskan :nyam: -

Mvh Hn :wai:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Om hon är i sverige kan ni väl träffas redan nu. Vem vet kanske du inte behöver vänta allt för länge innan du får komma till. Tror du behöver satsa på ett riktigt förhållande snart BTT så att du slipper sitta hemma och längta hela tiden.

Ha det

Neil

Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

Om hon är i sverige kan ni väl träffas redan nu. Vem vet kanske du inte behöver vänta allt för länge innan du får komma till. Tror du behöver satsa på ett riktigt förhållande snart BTT så att du slipper sitta hemma och längta hela tiden.

Ha det

Neil

tror du inte hon redan e hos en kille om hon e i sverige nu? :)

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Du behöver nog inte oroa dig över broderns hotell val, han har ju ändrat sitt stundande boende ett par gånger nu, Lemoni, Maitans, Flipper Lodge och nu alltså High Five :blah: å det är över ett halvår kvar tills han ska åka, så nästa gång han loggar in och skriver något så är det nog något annat boende som gäller :)

Dela på andra sajter

Passande låt till tråden :nyam: . Mvh Hn :crazy:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

tror du inte hon redan e hos en kille om hon e i sverige nu? :)

Inte nödvändigtvis. Hon kanske besöker en släkting, för skojs skull eller för att försöka hitta en gubbe så att även hon kan få bo i Sverige.

Neil

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

VA :ahh: Ska DU bjuda på nudelsoppa? Den kan hon väl betala för själv?

Hon är väl ingen bartjej för fan.

Jag anser att mannen ska stå för notan på restaurangen och inte kvinnan såvida nu inte tjejen redan tått 1000 baht för sexet.

Vad gäller den biten är jag av den gamla stammen.

Mannen betalar notan.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Ha det

Neil

Nu är du nog en obotlig optimist Neil :giggle:

Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

du har så rätt så... hade hon varit bartjej så hade hon berättat de... :D

Dela på andra sajter

En idi*t till,,jaja,,du får väl tillbaks stålarna för nudelsoppan när du satt på henne,,för du var väl guds gåva till Thailänska kvinnor :crazy:

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Jag anser att mannen ska stå för notan på restaurangen och inte kvinnan såvida nu inte tjejen redan tått 1000 baht för sexet.

Vad gäller den biten är jag av den gamla stammen.

Mannen betalar notan.

BTT

Hepp, blir du sur nu broder? Som du malt på om andra medlemmars respektive, var de har sitt urspung ifrån, :blah::blah::rotfl::rotfl: smått ironiskt...

Dela på andra sajter

Hepp, blir du sur nu broder? Som du malt på om andra medlemmars respektive, var de har sitt urspung ifrån, :blah::blah::rotfl::rotfl: smått ironiskt...

Som vanligt har den gode brodern bara hittat på en tråd för o få igång tjöt som leder in till den vanliga gamla visan. Träffat thaitjej på nätet...tror jag inte :nono:

Har du läst mycket 91:an....knasen? :wink: Mvh Hn :wai:

Dela på andra sajter

Har väl blivit en och annan, drällde av 91:an på jobbet förut, någon som släpat hit hela sin samling :)

Dela på andra sajter

Nu är du nog en obotlig optimist Neil :giggle:

Man vet aldrig. Bara genom att skappa denna tråd så visar BTT att något inom honom längtar efter en tjej. Och tänk vilket ståhej det skulle bli om BTT dök upp med en flickvän på den stora forumsträffen. Det skulle BTT gilla.

Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

BTT...

om du vill ha ett spartips inför middagen utanför seven...

gå in på seven o be dom värma på en mugg vatten i micron o köp en sån där burk med nudelmix, häll vattnet i burken o du har säkert sparat minst 10 baht mot att köpa nudlarna på gatan :14:

Dela på andra sajter

BTT...

om du vill ha ett spartips inför middagen utanför seven...

gå in på seven o be dom värma på en mugg vatten i micron o köp en sån där burk med nudelmix, häll vattnet i burken o du har säkert sparat minst 10 baht mot att köpa nudlarna på gatan :14:

Man behöver inte änns be dom värma vattnet utan det finns färdigt bara att vrida på kranen så kommer 90grader varmt vatten i nudelkoppen...

Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

Man behöver inte änns be dom värma vattnet utan det finns färdigt bara att vrida på kranen så kommer 90grader varmt vatten i nudelkoppen...

där ser man, man lär sej nått nytt varje dag, fanns ingen kran på seven på den tiden jag va i Thailand :)

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu har jag pratat via telefon med damen.

Men dessvärre inte med damen på bilden i kontaktannonsen. Hon bor redan ihop med en man i eslöv och är inte aktuell.

Damen jag pratade med i telefonen var en släkting som skickade sin bild och nu är det inte roligt längre.

Jäkla lurendrejerskor.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Nu har jag pratat via telefon med damen.

Men dessvärre inte med damen på bilden i kontaktannonsen. Hon bor redan ihop med en man i eslöv och är inte aktuell.

Damen jag pratade med i telefonen var en släkting som skickade sin bild och nu är det inte roligt längre.

Jäkla lurendrejerskor.

BTT

Är det inte det du brukar säga att alla thai-tjejer är ? :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...