broder tuk tuk Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Nu har jag fått kontakt med en tjej på nätet som heter Suvadee och som ska stanna i Sverige till september och sedan åka hem. Vi ska prata under tiden tills jag ska åka i februari och då träffas. Har redan tänkt ut att först bjuda henne på extra god nudelsoppa utanför seven och sedan kan hon få sova över på high five hotel om hon vill. Elller att vi sover på hennes rum. Målet är ju att komma till redan första natten givetvis. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 VA Ska DU bjuda på nudelsoppa? Den kan hon väl betala för själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Axell Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Nu har jag fått kontakt med en tjej på nätet som heter Suvadee och som ska stanna i Sverige till september och sedan åka hem. Vi ska prata under tiden tills jag ska åka i februari och då träffas. Har redan tänkt ut att först bjuda henne på extra god nudelsoppa utanför seven och sedan kan hon få sova över på high five hotel om hon vill. Elller att vi sover på hennes rum. Målet är ju att komma till redan första natten givetvis. BTT Har du tur så läser hon, eller någon närstående, vad du just skrev. A. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicke Lilltroll Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Har redan tänkt ut att först bjuda henne på extra god nudelsoppa utanför seven hihihihihi, du va värd att spamma upp mina 50 första inlägg mossa mossa på er alla människobarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tricky Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Nu har jag fått kontakt med en tjej på nätet som heter Suvadee och som ska stanna i Sverige till september och sedan åka hem. Vi ska prata under tiden tills jag ska åka i februari och då träffas. Har redan tänkt ut att först bjuda henne på extra god nudelsoppa utanför seven och sedan kan hon få sova över på high five hotel om hon vill. Elller att vi sover på hennes rum. Målet är ju att komma till redan första natten givetvis. BTT High five hotel har fått kritik på senaste tiden att personalen snor grejer ur saftey boxen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 (ändrad) High five hotel har fått kritik på senaste tiden att personalen snor grejer ur saftey boxen.. Brodern har inget av värde ändå...Dom få bathen han bär med sig ligger i säkert förvar i magväskan - Mvh Hn Ändrades Augusti 20, 2011 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neil Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Om hon är i sverige kan ni väl träffas redan nu. Vem vet kanske du inte behöver vänta allt för länge innan du får komma till. Tror du behöver satsa på ett riktigt förhållande snart BTT så att du slipper sitta hemma och längta hela tiden. Ha det Neil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicke Lilltroll Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Om hon är i sverige kan ni väl träffas redan nu. Vem vet kanske du inte behöver vänta allt för länge innan du får komma till. Tror du behöver satsa på ett riktigt förhållande snart BTT så att du slipper sitta hemma och längta hela tiden. Ha det Neil tror du inte hon redan e hos en kille om hon e i sverige nu? mossa mossa på er alla människobarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 High five hotel har fått kritik på senaste tiden att personalen snor grejer ur saftey boxen.. Du behöver nog inte oroa dig över broderns hotell val, han har ju ändrat sitt stundande boende ett par gånger nu, Lemoni, Maitans, Flipper Lodge och nu alltså High Five å det är över ett halvår kvar tills han ska åka, så nästa gång han loggar in och skriver något så är det nog något annat boende som gäller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Passande låt till tråden . Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neil Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 tror du inte hon redan e hos en kille om hon e i sverige nu? Inte nödvändigtvis. Hon kanske besöker en släkting, för skojs skull eller för att försöka hitta en gubbe så att även hon kan få bo i Sverige. Neil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 20, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2011 VA Ska DU bjuda på nudelsoppa? Den kan hon väl betala för själv? Hon är väl ingen bartjej för fan. Jag anser att mannen ska stå för notan på restaurangen och inte kvinnan såvida nu inte tjejen redan tått 1000 baht för sexet. Vad gäller den biten är jag av den gamla stammen. Mannen betalar notan. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Om hon är i sverige kan ni väl träffas redan nu. Vem vet kanske du inte behöver vänta allt för länge innan du får komma till. Tror du behöver satsa på ett riktigt förhållande snart BTT så att du slipper sitta hemma och längta hela tiden. Ha det Neil Nu är du nog en obotlig optimist Neil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicke Lilltroll Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Hon är väl ingen bartjej för fan. du har så rätt så... hade hon varit bartjej så hade hon berättat de... mossa mossa på er alla människobarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 En idi*t till,,jaja,,du får väl tillbaks stålarna för nudelsoppan när du satt på henne,,för du var väl guds gåva till Thailänska kvinnor # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Hon är väl ingen bartjej för fan. Jag anser att mannen ska stå för notan på restaurangen och inte kvinnan såvida nu inte tjejen redan tått 1000 baht för sexet. Vad gäller den biten är jag av den gamla stammen. Mannen betalar notan. BTT Hepp, blir du sur nu broder? Som du malt på om andra medlemmars respektive, var de har sitt urspung ifrån, smått ironiskt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Hepp, blir du sur nu broder? Som du malt på om andra medlemmars respektive, var de har sitt urspung ifrån, smått ironiskt... Som vanligt har den gode brodern bara hittat på en tråd för o få igång tjöt som leder in till den vanliga gamla visan. Träffat thaitjej på nätet...tror jag inte Har du läst mycket 91:an....knasen? Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Har väl blivit en och annan, drällde av 91:an på jobbet förut, någon som släpat hit hela sin samling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neil Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Nu är du nog en obotlig optimist Neil Man vet aldrig. Bara genom att skappa denna tråd så visar BTT att något inom honom längtar efter en tjej. Och tänk vilket ståhej det skulle bli om BTT dök upp med en flickvän på den stora forumsträffen. Det skulle BTT gilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicke Lilltroll Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 BTT... om du vill ha ett spartips inför middagen utanför seven... gå in på seven o be dom värma på en mugg vatten i micron o köp en sån där burk med nudelmix, häll vattnet i burken o du har säkert sparat minst 10 baht mot att köpa nudlarna på gatan mossa mossa på er alla människobarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tricky Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 BTT... om du vill ha ett spartips inför middagen utanför seven... gå in på seven o be dom värma på en mugg vatten i micron o köp en sån där burk med nudelmix, häll vattnet i burken o du har säkert sparat minst 10 baht mot att köpa nudlarna på gatan Man behöver inte änns be dom värma vattnet utan det finns färdigt bara att vrida på kranen så kommer 90grader varmt vatten i nudelkoppen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicke Lilltroll Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Man behöver inte änns be dom värma vattnet utan det finns färdigt bara att vrida på kranen så kommer 90grader varmt vatten i nudelkoppen... där ser man, man lär sej nått nytt varje dag, fanns ingen kran på seven på den tiden jag va i Thailand mossa mossa på er alla människobarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Btt har sina egna knep vad gäller konsten att värma vatten!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 21, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Nu har jag pratat via telefon med damen. Men dessvärre inte med damen på bilden i kontaktannonsen. Hon bor redan ihop med en man i eslöv och är inte aktuell. Damen jag pratade med i telefonen var en släkting som skickade sin bild och nu är det inte roligt längre. Jäkla lurendrejerskor. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Nu har jag pratat via telefon med damen. Men dessvärre inte med damen på bilden i kontaktannonsen. Hon bor redan ihop med en man i eslöv och är inte aktuell. Damen jag pratade med i telefonen var en släkting som skickade sin bild och nu är det inte roligt längre. Jäkla lurendrejerskor. BTT Är det inte det du brukar säga att alla thai-tjejer är ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu