Jump to content
IGNORERAD

Är Issan damerna vackrare?


leifen

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Varför det? Det är ju flera av er som PÅSTÅR att jag skrivit sakfel. fastän INGEN av er har klarat av att ge ett enda exempel.

Kanske beroende på att det inte varit några? :)

Kanske beroende på att jag brukar kolla med FLERA THAI, som INTE känner varandra, innan jag påstår saker. OM jag skulle ha så mycket fel, som en del hävdar, så BORDE det vara enkelt att skriva exempel...

De är ju helt olika folkgrupper (då de är oblandade) så varför skulle man inte kunna se skillnad på de flesta?!

Att du inte ens begriper att det går, visar bara din egen oförmåga att iakta saker...

T ex skulle jag säkert kunna se skillnad ofta på oblandade* kelter (=Wales och Irland) och britter.

* Och då de inte har munnar med botox e d, för mycket syns på munnen, för britterna "brukar inte ha några". Jag gissar att det var därför det var inne med små munnar då England hade mycket makt förr i tiden.

Vad är det för nöje med att bara sitta och påstå vad andra säger hela tiden? Är det inte roligare att ha egna erfarenheter att använda sig av i sina påståenden? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 349
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sek Losos uncle

    33

  • Baa

    18

  • andrejsdenruskige

    16

  • Caveman

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige

Varför det? Det är ju flera av er som PÅSTÅR att jag skrivit sakfel. fastän INGEN av er har klarat av att ge ett enda exempel. Kanske beroende på att det inte varit några? :) Kanske beroende på att jag brukar kolla med FLERA THAI, som INTE känner varandra, innan jag påstår saker. OM jag skulle ha så mycket fel, som en del hävdar, så BORDE det vara enkelt att skriva exempel... De är ju helt olika folkgrupper (då de är oblandade) så varför skulle man inte kunna se skillnad på de flesta?! Att du inte ens begriper att det går, visar bara din egen oförmåga att iakta saker... T ex skulle jag säkert kunna se skillnad ofta på oblandade* kelter (=Wales och Irland) och britter. * Och då de inte har munnar med botox e d, för mycket syns på munnen, för britterna "brukar inte ha några". Jag gissar att det var därför det var inne med små munnar då England hade mycket makt förr i tiden.

Över till bildfrågan.

Vilket land kommer dessa figurer ifrån

post-3653-0-04923400-1316258518.jpg

post-3653-0-22472900-1316258519.jpg

post-3653-0-96936400-1316258519.jpg

post-3653-0-32814000-1316258521.jpg

post-3653-0-61637000-1316258515.jpg

post-3653-0-61637000-1316258515.jpg

post-3653-0-04923400-1316258518.jpg

post-3653-0-22472900-1316258519.jpg

post-3653-0-96936400-1316258519.jpg

post-3653-0-32814000-1316258521.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har väl SLU över huvud taget inte skrivit just nåt om Thailand. Han verkar vara mest upptagen med att beskriva hur otroligt förträfflig han är på alla områden. Ja nästan alla områden. Utom att tjäna pengar.

Driva företag klarar han dock inte av. SLU från ett annan forum.

"Hur skall jag få råd till att åka till Thailand då mina företag bara omsatte mellan 1-49.000 ihop under 2010?"

Lyckligtvis för oss i Thailand så betyder det att vi slipper honom här. Till fromma för svenskarnas rykte. Kattpratare betraktas nog med viss skepsis här (också) .

Dessutom är ödmjukhet en dygd här. Och det är kanske inte direkt den första egenskapen man förknippar med denna svenska variant av Munchausen.

Link to comment
Dela på andra sajter

SLU´s Syster i diskussion med grann katten ? :) . Kan vi "dödliga få en översättning av dig store mästare? :thumbsup:

http://youtu.be/_l8viDCHLoQ

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

SLU pratar med en katt och räddar samtidigt en duva :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Det kanske är så att överintelligenta Lunkan inte fattar att folk driver med herrn'.

Visst fattar jag att VISSA gör det, men UPPENBART INTE en stor del av "gänget", som hävdade att jag måste vara bl a alkis och frikyrklig bara för att jag inte super och betalar för sex.

Och definitivt inte han, som hävdade att det inte får att veta att man kan göra mina exempel innan man varit i någon thaiby, fastän det går att göra "var som helst". Han har skrivit korkade slutsatser till mig även i PM...

Sakfel, tja ja du har ju påstått att du bemästrar kattspråket...jag tvivlar starkt på det.

Varför skulle jag inte kunna några kattspråksuttryck? Det är ju BARA att lyssna på katter då de pratar med varandra, och SE vad det betyder.

Och som sagt, så FINNS det tysk universitetsforskning på att katter HAR språk.

Även om jag bara kan några av deras uttryck.

Sen har du också påstått att du klarar dig i Thailand, med den Thailändska du påstår dig bemästra.helt omöjligt!, du har ju inte ens varit där, så du kan omöjligt veta!

Jag har INTE påstått att jag skulle klara ALLA situationer,

jag har påstått att jag skulle klara att ta mig från flygplatsen till byn utan att använda någon engelska. Dels kan jag tillräcklig thai för att fråga var bussen går ifrån - hoppas då att de visar svaret :) för annars fattar jag inte och måste fråga någon annan.

Och så har jag en fusklapp om att jag inte äter kött, fisk o d.

Det är INTE alls omöjligt att veta. Jag har FRÅGAT flera thai om de fattar vad jag säger på thai - ANDRA än de jag lärt mig orden av alltså. Då har de INTE ens haft någon ledtråd om vad det skulle vara i för sammanhang, men ändå fattade de vad jag sa... (Till en behövde jag upprepa några gånger.)

Dessutom går det att kommunicera mycket med "teckenspråk" då mina få thaiord inte räcker till :)

Sluta och punda i saker som du inte har en aning om.

Pröva tex www.odenresor.se inte alltid billigast, men snabba och enkla.

Åk till Bkk...se det land du mästrar alla i, återkom sen.

Är du korkad eller låtsas du bara?

Om mitt knä hade tålt att åka, så hade jag åkt senast under FÖRRA årets regnperiod.

Fortfarande inte ett enda exempel på sakuppgifter som verkligen är fel...

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Visst fattar jag att VISSA gör det, men UPPENBART INTE en stor del av "gänget", som hävdade att jag måste vara bl a alkis och frikyrklig bara för att jag inte super och betalar för sex.

Och definitivt inte han, som hävdade att det inte får att veta att man kan göra mina exempel innan man varit i någon thaiby, fastän det går att göra "var som helst". Han har skrivit korkade slutsatser till mig även i PM...

Varför skulle jag inte kunna några kattspråksuttryck? Det är ju BARA att lyssna på katter då de pratar med varandra, och SE vad det betyder.

Och som sagt, så FINNS det tysk universitetsforskning på att katter HAR språk.

Även om jag bara kan några av deras uttryck.

Jag har INTE påstått att jag skulle klara ALLA situationer,

jag har påstått att jag skulle klara att ta mig från flygplatsen till byn utan att använda någon engelska. Dels kan jag tillräcklig thai för att fråga var bussen går ifrån - hoppas då att de visar svaret :) för annars fattar jag inte och måste fråga någon annan.

Och så har jag en fusklapp om att jag inte äter kött, fisk o d.

Det är INTE alls omöjligt att veta. Jag har FRÅGAT flera thai om de fattar vad jag säger på thai - ANDRA än de jag lärt mig orden av alltså. Då har de INTE ens haft någon ledtråd om vad det skulle vara i för sammanhang, men ändå fattade de vad jag sa... (Till en behövde jag upprepa några gånger.)

Dessutom går det att kommunicera mycket med "teckenspråk" då mina få thaiord inte räcker till :)

Är du korkad eller låtsas du bara?

Om mitt knä hade tålt att åka, så hade jag åkt senast under FÖRRA årets regnperiod.

Fortfarande inte ett enda exempel på sakuppgifter som verkligen är fel...

Sluta svamla och svara på min bildfråga!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst fattar jag att VISSA gör det, men UPPENBART INTE en stor del av "gänget", som hävdade att jag måste vara bl a alkis och frikyrklig bara för att jag inte super och betalar för sex.

Och definitivt inte han, som hävdade att det inte får att veta att man kan göra mina exempel innan man varit i någon thaiby, fastän det går att göra "var som helst". Han har skrivit korkade slutsatser till mig även i PM...

Varför skulle jag inte kunna några kattspråksuttryck? Det är ju BARA att lyssna på katter då de pratar med varandra, och SE vad det betyder.

Och som sagt, så FINNS det tysk universitetsforskning på att katter HAR språk.

Även om jag bara kan några av deras uttryck.

Jag har INTE påstått att jag skulle klara ALLA situationer,

jag har påstått att jag skulle klara att ta mig från flygplatsen till byn utan att använda någon engelska. Dels kan jag tillräcklig thai för att fråga var bussen går ifrån - hoppas då att de visar svaret :) för annars fattar jag inte och måste fråga någon annan.

Och så har jag en fusklapp om att jag inte äter kött, fisk o d.

Det är INTE alls omöjligt att veta. Jag har FRÅGAT flera thai om de fattar vad jag säger på thai - ANDRA än de jag lärt mig orden av alltså. Då har de INTE ens haft någon ledtråd om vad det skulle vara i för sammanhang, men ändå fattade de vad jag sa... (Till en behövde jag upprepa några gånger.)

Dessutom går det att kommunicera mycket med "teckenspråk" då mina få thaiord inte räcker till :)

Är du korkad eller låtsas du bara?

Om mitt knä hade tålt att åka, så hade jag åkt senast under FÖRRA årets regnperiod.

Fortfarande inte ett enda exempel på sakuppgifter som verkligen är fel...

"om mitt knä hade tålt att åka" ska du cykla dit eller

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

"om mitt knä hade tålt att åka" ska du cykla dit eller

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.. :rotfl::rotfl::rotfl:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

"om mitt knä hade tålt att åka" ska du cykla dit eller

:thumbsup:

Med tanke på hur firman går så ligger nog en promenad närmast till hands.

Och då kan det bli jobbigt med ett krånglande knä.

Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

SLU, vad heter buss på Thai?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Får man fråga den gode SLU när det är tänkt att han ska åka ner till Thailand? Blir det före btt's party 2018 tro? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst fattar jag att VISSA gör det, men UPPENBART INTE en stor del av "gänget", som hävdade att jag måste vara bl a alkis och frikyrklig bara för att jag inte super och betalar för sex.

Och definitivt inte han, som hävdade att det inte får att veta att man kan göra mina exempel innan man varit i någon thaiby, fastän det går att göra "var som helst". Han har skrivit korkade slutsatser till mig även i PM...

Varför skulle jag inte kunna några kattspråksuttryck? Det är ju BARA att lyssna på katter då de pratar med varandra, och SE vad det betyder.

Och som sagt, så FINNS det tysk universitetsforskning på att katter HAR språk.

Även om jag bara kan några av deras uttryck.

Jag har INTE påstått att jag skulle klara ALLA situationer,

jag har påstått att jag skulle klara att ta mig från flygplatsen till byn utan att använda någon engelska. Dels kan jag tillräcklig thai för att fråga var bussen går ifrån - hoppas då att de visar svaret :) för annars fattar jag inte och måste fråga någon annan.

Och så har jag en fusklapp om att jag inte äter kött, fisk o d.

Det är INTE alls omöjligt att veta. Jag har FRÅGAT flera thai om de fattar vad jag säger på thai - ANDRA än de jag lärt mig orden av alltså. Då har de INTE ens haft någon ledtråd om vad det skulle vara i för sammanhang, men ändå fattade de vad jag sa... (Till en behövde jag upprepa några gånger.)

Dessutom går det att kommunicera mycket med "teckenspråk" då mina få thaiord inte räcker till :)

Är du korkad eller låtsas du bara?

Om mitt knä hade tålt att åka, så hade jag åkt senast under FÖRRA årets regnperiod.

Fortfarande inte ett enda exempel på sakuppgifter som verkligen är fel...

Ytterligare en misstolkning från din sida, De Thai du pratat med? Klart att dom förstår vad du säger...säger dom ja! Men försök inte säga en enda stavelse lite grann fel för då är du körd, detta är något av det svåraste i Thailand, väldigt många, törs nästan påstå de flesta, har ingen språkförståelse överhuvudtaget så även om ni pratar om en buss och du uttalar lite fel fattar dom inte ett smack utan tror du börjat prata om fisk eller nåt!

Nä, du har höga ambitioner vilket är bra men, du kan inte sitta i Sverige, inte ens med en Thailändare och tro att du lär dig nånting av värde för det funkar inte så, tro mig!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Du hade sakfel i tråden om att "köpa begagnad bil", stjp drog ju ner byxorna på dig så att du inte vågade dig in i den tråden någon mer gång :)

Vadå " inte vågade dig in i den tråden någon mer gång" ? Jag skrev ju EFTER det.

Han skrev ju om begagnat på BILFIRMOR. Då finns det ju s g s ingen bra fungerande begagnatmarknad, eftersom de gör sina påslag. Det är ju bara att titta på begagnatpriserna i Thailand, så SER man att det inte finns någon bra fungerande begagnatmarknad, eftersom begagnatpriserna är mycket högre än vad de borde vara om begagnatmarknaden fungerat som i Sverige...

Dels är stjp INTE någon av er, så ni har fortfarande INTE kunnat prestera ett enda exempel, fastän ni började snacka skit FÖRE tråden om begagnade bilar.

och dessutom var det ju inget sakfel, eftersom begagnatmarknaden INTE fungerar bra... :)

Vet inte vad begagnathandlarna har för påslag i Thailand, men det är i alla fall mer än 0 :) och det skulle aldrig falla mig in att köpa begagnad bil i Sverige av en bilfirma...

SLU!

Du har skrivit att du kan prata med katter, så kan du det eller inte?

Som jag skrivit förrut - Bara några uttryck.

Mindre än vad jag kan på thai :)

Över till bildfrågan.

Vilket land kommer dessa figurer ifrån

post-3653-0-04923400-1316258518.jpg

post-3653-0-22472900-1316258519.jpg

post-3653-0-96936400-1316258519.jpg

post-3653-0-32814000-1316258521.jpg

post-3653-0-61637000-1316258515.jpg

Jag har aldrig påstått att jag kan skilja på hela världen :) tvärt om sa jag att jag INTE kan skilja på norrmän och svenskar.

Dessutom stör glasögon., och jag är mer hemma på utseenden på kvinnor än på män :)

Jag tror kvinnan är från Öst-Europa.

Trean tror jag är 50 % dansk, 50 % tysk och 50% diverse :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vadå " inte vågade dig in i den tråden någon mer gång" ? Jag skrev ju EFTER det.

Han skrev ju om begagnat på BILFIRMOR. Då finns det ju s g s ingen bra fungerande begagnatmarknad, eftersom de gör sina påslag. Det är ju bara att titta på begagnatpriserna i Thailand, så SER man att det inte finns någon bra fungerande begagnatmarknad, eftersom begagnatpriserna är mycket högre än vad de borde vara om begagnatmarknaden fungerat som i Sverige...

Dels är stjp INTE någon av er, så ni har fortfarande INTE kunnat prestera ett enda exempel, fastän ni började snacka skit FÖRE tråden om begagnade bilar.

och dessutom var det ju inget sakfel, eftersom begagnatmarknaden INTE fungerar bra... :)

Vet inte vad begagnathandlarna har för påslag i Thailand, men det är i alla fall mer än 0 :) och det skulle aldrig falla mig in att köpa begagnad bil i Sverige av en bilfirma...

Som jag skrivit förrut - Bara några uttryck.

Mindre än vad jag kan på thai :)

Jag har aldrig påstått att jag kan skilja på hela världen :) tvärt om sa jag att jag INTE kan skilja på norrmän och svenskar.

Dessutom stör glasögon., och jag är mer hemma på utseenden på kvinnor än på män :)

Jag tror kvinnan är från Öst-Europa.

Trean tror jag är 50 % dansk, 50 % tysk och 50% diverse :)

Haha. Nu var det rät kul att du skrev just att 3:an är 50/50 de/dk. Nummer tre är faktiskt finsk! Men det är ju klart. Kanske nr3 inte var med i finnkampen, och då är det ju svårt att veta..

Så vad ska du påstå nästa gång? ????

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Nu har väl SLU över huvud taget inte skrivit just nåt om Thailand. Han verkar vara mest upptagen med att beskriva hur otroligt förträfflig han är på alla områden. Ja nästan alla områden. Utom att tjäna pengar.

Driva företag klarar han dock inte av. SLU från ett annan forum.

"Hur skall jag få råd till att åka till Thailand då mina företag bara omsatte mellan 1-49.000 ihop under 2010?"

Lyckligtvis för oss i Thailand så betyder det att vi slipper honom här. Till fromma för svenskarnas rykte. Kattpratare betraktas nog med viss skepsis här (också) .

Dessutom är ödmjukhet en dygd här. Och det är kanske inte direkt den första egenskapen man förknippar med denna svenska variant av Munchausen.

FEEEEL.

Skitsnacket började då jag skrev förra året om en thaiby,

respektive (annat forum, men de flesta skutsnackarna är här också) då jag skrev att jag inte betalar för varken sex eller supa.

Var det där "citatet från SLU" från forumet, som jag aldrig skrivit på? :D

"CV-utdrag" brukar jag skriva som SVAR till olika skitsnack/korkade slutsatser = Då någon påstått att jag inte kan göra något, så har jag svarat med ett "CV" om DEN typen, för att visa att jag GJORT MER än de anser att inte går. Eftersom huvudsakligen "ölargänget" har skrivit mycket skitsnack och rena lögner om min person, har det blivit många sådana svar :) Varför skulle jag vara ödmjuk mot SKITSNACKARNA för?...

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

FEEEEL.

Skitsnacket började då jag skrev förra året om en thaiby,

respektive (annat forum, men de flesta skutsnackarna är här också) då jag skrev att jag inte betalar för varken sex eller supa.

Var det där "citatet från SLU" från forumet, som jag aldrig skrivit på? :D

"CV-utdrag" brukar jag skriva som SVAR till olika skitsnack/korkade slutsatser = Då någon påstått att jag inte kan göra något, så har jag svarat med ett "CV" om DEN typen, för att visa att jag GJORT MER än de anser att inte går. Eftersom huvudsakligen "ölargänget" har skrivit mycket skitsnack och rena lögner om min person, har det blivit många sådana svar :) Varför skulle jag vara ödmjuk mot SKITSNACKARNA för?...

Ärligt talat. Jag fattar inte ett piss av vad Du försöker skriva?

Påstår Du att Du inte skrivit det jag har citerat?

Jag får tyvärr inte direktlänka till citatet p.g.a. detta forums regler med vill nån ha en länk så skicka ett PM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

"om mitt knä hade tålt att åka" ska du cykla dit eller

Transporter skakar även om vissa inte fattar det...

Nu ligger jag med en ispåse på knät, efter att ha åkt bara till stan för några dagar sedan...

Får man fråga den gode SLU när det är tänkt att han ska åka ner till Thailand? Blir det före btt's party 2018 tro? :)

Hur ska jag kunna veta när det håller för det? Du får "Fråga Doktorn" :)

(((Knäbehandlingen gick bra frammåt från mars till för drygt en vecka sedan, då det blev bakslag genom för tätt åkande till möten i stan. Fortfarande inga besked från ortopeden om operation, men jag ska dit igen ganska snart.)))

SLU, vad heter buss på Thai?

Vet inte, men jag blev lärd att de fattar "bus" och "minibat".

Ytterligare en misstolkning från din sida, De Thai du pratat med? Klart att dom förstår vad du säger...säger dom ja! Men försök inte säga en enda stavelse lite grann fel för då är du körd, detta är något av det svåraste i Thailand, väldigt många, törs nästan påstå de flesta, har ingen språkförståelse överhuvudtaget så även om ni pratar om en buss och du uttalar lite fel fattar dom inte ett smack utan tror du börjat prata om fisk eller nåt!

Nä, du har höga ambitioner vilket är bra men, du kan inte sitta i Sverige, inte ens med en Thailändare och tro att du lär dig nånting av värde för det funkar inte så, tro mig!

Jag vet problemet med tonändringar och jag kommer säkert att få problem genom det. Thai tyckte det lät roligt då jag sa tonändringar FÖR tydligt :)

Har du inte tänkt på att man kan FRÅGA dem vad de tror jag sa? :) Då får man ju veta om de fattat vad jag försökte säga.

Och en fattade betydelsen men rättade ordföljden på två ord. (Men man fattar väl både "dee mak" och "mak dee"? (Del av meningarna, som jag sa.)

F ö sitter jag inte med någon thai i Sverige, utan jag kommunicerar med en bunt thai, som bor på olika ställen i Thailand. Och de känner inte varandra, och flera av dem har inget intresse av att försöka lura mig, för vi är bara kompisar och de får öva engelska med mig och de lär mig om Thailand. T ex frågar jag dem om sådant, som jag tycker är underligt beteende, och det har jag fått en del svar om. Så just inom det området KANSKE jag vet mer än många faranger, som bor där, eftersom omgivningen kan ju ha intresse av att låta bli att tala om sanningen :)

Det har hänt flera gånger att THAI undrat hur jag kan veta saker...

Förrut hade jag t ex kontakt med en thai, som är gift med en norrman, och bor i Thailand och hon undrade om tankesätt, som hon tyckte skandinaver tänkte konstigt om, så vi "bytte" insikt med varandra :)

Därmed INTE sagt att jag skulle fatta alla underligheter, för det gör jag INTE.

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Ärligt talat. Jag fattar inte ett piss av vad Du försöker skriva?

Påstår Du att Du inte skrivit det jag har citerat?

Jag får tyvärr inte direktlänka till citatet p.g.a. detta forums regler med vill nån ha en länk så skicka ett PM.

Enkelt. Någon har registrerat SLU-nicket på minst ett forum, som jag ALDRIG skrivit på.

Tyckte du citatet såg ut att vara formulerat av mig? :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enkelt. Någon har registrerat SLU-nicket på minst ett forum, som jag ALDRIG skrivit på.

Tyckte du citatet såg ut att vara formulerat av mig? :)

Har de reggat företagen,hemsidan(som ligger nere nu), lagt ut kontaktannonser mm i ditt namn också?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta mig.

Vad f. har dessa sista inläggen med isaan damer att göra??

Tycker ni som gillar att jävlas med SLU kan skapa en egen tråd att göra detta i..

Jag för min del bara ignorerar jag honom..

Om man nu går tillbaks till det tråden handlade om så är svaret nej, damerna i isaan är inte snyggare än de snygga damerna i resten av världen..

//Peo

Gnällsmurfen gnäller igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Transporter skakar även om vissa inte fattar det...

Nu ligger jag med en ispåse på knät, efter att ha åkt bara till stan för några dagar sedan...

Hur ska jag kunna veta när det håller för det? Du får "Fråga Doktorn" :)

(((Knäbehandlingen gick bra frammåt från mars till för drygt en vecka sedan, då det blev bakslag genom för tätt åkande till möten i stan. Fortfarande inga besked från ortopeden om operation, men jag ska dit igen ganska snart.)))

Vet inte, men jag blev lärd att de fattar "bus" och "minibat".

Jag vet problemet med tonändringar och jag kommer säkert att få problem genom det. Thai tyckte det lät roligt då jag sa tonändringar FÖR tydligt :)

Har du inte tänkt på att man kan FRÅGA dem vad de tror jag sa? :) Då får man ju veta om de fattat vad jag försökte säga.

Och en fattade betydelsen men rättade ordföljden på två ord. (Men man fattar väl både "dee mak" och "mak dee"? (Del av meningarna, som jag sa.)

F ö sitter jag inte med någon thai i Sverige, utan jag kommunicerar med en bunt thai, som bor på olika ställen i Thailand. Och de känner inte varandra, och flera av dem har inget intresse av att försöka lura mig, för vi är bara kompisar och de får öva engelska med mig och de lär mig om Thailand. T ex frågar jag dem om sådant, som jag tycker är underligt beteende, och det har jag fått en del svar om. Så just inom det området KANSKE jag vet mer än många faranger, som bor där, eftersom omgivningen kan ju ha intresse av att låta bli att tala om sanningen :)

Det har hänt flera gånger att THAI undrat hur jag kan veta saker...

Förrut hade jag t ex kontakt med en thai, som är gift med en norrman, och bor i Thailand och hon undrade om tankesätt, som hon tyckte skandinaver tänkte konstigt om, så vi "bytte" insikt med varandra :)

Därmed INTE sagt att jag skulle fatta alla underligheter, för det gör jag INTE.

Nej, det ar precis det dom inte gor for att de betyder inte samma sak, dessutom maste andelsen mai dit ocksa for annars gor du ett pastaende istallet for fraga, eller viceverso!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Haha. Nu var det rät kul att du skrev just att 3:an är 50/50 de/dk. Nummer tre är faktiskt finsk! Men det är ju klart. Kanske nr3 inte var med i finnkampen, och då är det ju svårt att veta..

Så vad ska du påstå nästa gång? ????

Var det inte du som skrev att jag inte förstod då svaret bara var drift med den det var skrivet till? :)

Jag skrev

Trean tror jag är 50 % dansk, 50 % tysk och 50% diverse :)

50 + 50 + 50 = 150 % människa :)

Och jag skrev "ofta", INTE "alltid" d v s om den rätta PROCENTANDELEN inte kan förklaras med slumpen, så räknas det i undersökningssamanhang som att det ligger något i påståendet...

Dessutom skrev jag om se skillnad på svenskar och finnländare, INTE att jag skulle kunna plocka ut finnländare bland världsbefolkningen. En del med TYPISKT utseende för DEN folkgruppen, skulle jag säkert kunna plocka ut, MEN jag skulle INTE se skillnad på finnländare, ester och några mindre folk, som bor i andra länder. Dessutom är fler och fler uppblandade och då blir det ju färre som får de typiska dragen.

Hade jag rätt om kvinnan, eftersom du inte svarade på den delen? :)

Kommer det aldrig något sakfelsexempel från ert gäng om Thailand? Något som är FEL alltså... :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta mig.

Vad f. har dessa sista inläggen med isaan damer att göra??

Tycker ni som gillar att jävlas med SLU kan skapa en egen tråd att göra detta i..

Jag för min del bara ignorerar jag honom..

Om man nu går tillbaks till det tråden handlade om så är svaret nej, damerna i isaan är inte snyggare än de snygga damerna i resten av världen..

//Peo

Men snygga är dom...speciellt khmer Buriram damerna...men smaken är ju olika...

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

PhuYing Issan dee mak mak! Ev med ändelsen Mai? som betyder ung. eller hur!

Sådär nu är vi tillbaks till tråden igen, eller hur SLU

Hade du sagt Phuying Issan mak dee, så hade det tatt hus i helvete hemma!

Så var det buss!

Jo det heter buss men då måste man säga RodBuss (Lodbass) annars blir det konstigt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...