Jump to content
IGNORERAD

Är Issan damerna vackrare?


leifen

Recommended Posts

Hur skulle pappan ha kunnat attackeras FYSISKT i cyber menar du?

Fortfarande en massa skitsnack, MEN FORTFARANDE INTE ETT ENDA SAKFELSEXEMPEL från någon av er. För att ni inte klarar av att hitta något va? :D

Så du var med i Thailand när det hände???? Skoj. Varför gifte du dig inte med din "fru" då?

Eller var det kanske så att du fått allt berättat för dig genom något som kallas internet :rolleyes: .

Tror (((((men vet ej(())) att det kallas hörsägen i rättegångar..

Men det vet ju du :thumbsup: .

Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 349
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sek Losos uncle

    33

  • Baa

    18

  • andrejsdenruskige

    16

  • Caveman

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag har haft viktigare saker för mig än att skriva här :) där det är en bunt, som har postat en massa oftast luddiga klagomål typ "fel", "mytoman", men aldrig lyckats tala om VAD, som skulle vara fel. fastän jag frågat efter det en MASSA gånger. Fortfarande inte ett enda exempel, skrivet av er själva...

(((Ingen bok, men jag har skrivit en del juridiska handlingar (svenska).

Och assisterat* "frun" då en rik lokalpolitiker försökte tvinga henne att gifta sig med honom, efter att ha fått Nej tidigare, genom att skicka några, som attackerade pappan. Först tänkte familjen ge upp, men de tog fighten, och politikern sprang iväg då de träffades i "stan".

* Genom peppning och föreslå att jag skulle skriva till politikern/de skulle skylla på mig :)

Återstår att se om fighten är över. Politikern kanske bara sprang undan till han vet om han kan muta sig fri från polisen. Skulle inte förvåna mig om - minst - jag får problem att ordna papper från amphur :)

Håller du på och räddar/styr upp någon advokatbyrå? i Sverige eller utomlands?

ps. hoppas det löser sig med tjejen,för någon looser till rik politiker skall ju inte kunna bräda en sådan klippa som dig :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag har haft viktigare saker för mig än att skriva här :) där det är en bunt, som har postat en massa oftast luddiga klagomål typ "fel", "mytoman", men aldrig lyckats tala om VAD, som skulle vara fel. fastän jag frågat efter det en MASSA gånger. Fortfarande inte ett enda exempel, skrivet av er själva...

(((Ingen bok, men jag har skrivit en del juridiska handlingar (svenska).

Och assisterat* "frun" då en rik lokalpolitiker försökte tvinga henne att gifta sig med honom, efter att ha fått Nej tidigare, genom att skicka några, som attackerade pappan. Först tänkte familjen ge upp, men de tog fighten, och politikern sprang iväg då de träffades i "stan".

* Genom peppning och föreslå att jag skulle skriva till politikern/de skulle skylla på mig :)

Återstår att se om fighten är över. Politikern kanske bara sprang undan till han vet om han kan muta sig fri från polisen. Skulle inte förvåna mig om - minst - jag får problem att ordna papper från amphur :)

Inga problem är för stora för dig att lösa SLU.. Glöm bara inte sätta på dig stövlarna :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Nu får du jaga på knäoperationen så du kan åka till den blivande hustrun snart, annars får du skicka pengar så hon kan flyga hit till sverige. Här kan ni gifta er, när hon kommer tillbaks kan Politikern se sig om efter en annan kvinna eftersom din då är redan gift. Så enkelt löste jag detta åt er :)

Det skulle kanske kunna vara en idé för DET problemet, men hon har övertecknat program redan nu med bl a heltidsjobb (vardagar) och heltidsstudier (på helger och en del kvällar). Och helst vill jag träffa pappan först, lugna och övertyga honom om att jag kan bo där de bor :)

Allvarligare: Planen är

1. Träffas. Kolla varandra och om det finns någon byggplats där som båda gillar.

2. Förutsatt att vi vill fortsätta - hem, töm och sälja min kåk. Det tar minst flera månader, för jag har mycket skrot :)

3. Bo där flera månader och träffas mycket INNAN vi beslutar definitivt om giftemålet (samtidigt som jag lär mig thai).

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det skulle kanske kunna vara en idé för DET problemet, men hon har övertecknat program redan nu med bl a heltidsjobb (vardagar) och heltidsstudier (på helger och en del kvällar). Och helst vill jag träffa pappan först, lugna och övertyga honom om att jag kan bo där de bor :)

Allvarligare: Planen är

1. Träffas. Kolla varandra och om det finns någon byggplats där som båda gillar.

2. Förutsatt att vi vill fortsätta - hem, töm och sälja min kåk. Det tar minst flera månader, för jag har mycket skrot :)

3. Bo där flera månader och träffas mycket INNAN vi beslutar definitivt om giftemålet (samtidigt som jag lär mig thai).

Va fan! Ska du gifta dig med en som inte klarar av att göra flera saker samtidigt? Hon lär få höra lika ofta som vi andra fåntrattar hur korkad hon är i jämförelse med den store SLU.. :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skulle kanske kunna vara en idé för DET problemet, men hon har övertecknat program redan nu med bl a heltidsjobb (vardagar) och heltidsstudier (på helger och en del kvällar). Och helst vill jag träffa pappan först, lugna och övertyga honom om att jag kan bo där de bor :)

Allvarligare: Planen är

1. Träffas. Kolla varandra och om det finns någon byggplats där som båda gillar.

2. Förutsatt att vi vill fortsätta - hem, töm och sälja min kåk. Det tar minst flera månader, för jag har mycket skrot :)

3. Bo där flera månader och träffas mycket INNAN vi beslutar definitivt om giftemålet (samtidigt som jag lär mig thai).

Det låter som en bra plan. Lycka till :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skulle kanske kunna vara en idé för DET problemet, men hon har övertecknat program redan nu med bl a heltidsjobb (vardagar) och heltidsstudier (på helger och en del kvällar). Och helst vill jag träffa pappan först, lugna och övertyga honom om att jag kan bo där de bor :)

Allvarligare: Planen är

1. Träffas. Kolla varandra och om det finns någon byggplats där som båda gillar.

2. Förutsatt att vi vill fortsätta - hem, töm och sälja min kåk. Det tar minst flera månader, för jag har mycket skrot :)

3. Bo där flera månader och träffas mycket INNAN vi beslutar definitivt om giftemålet (samtidigt som jag lär mig thai).

Din avatar påminner lite om Robert Wells eller Glenn Strömberg, eller de påminner om dig kanske man skall säga :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skulle kanske kunna vara en idé för DET problemet, men hon har övertecknat program redan nu med bl a heltidsjobb (vardagar) och heltidsstudier (på helger och en del kvällar). Och helst vill jag träffa pappan först, lugna och övertyga honom om att jag kan bo där de bor :)

Allvarligare: Planen är

1. Träffas. Kolla varandra och om det finns någon byggplats där som båda gillar.

2. Förutsatt att vi vill fortsätta - hem, töm och sälja min kåk. Det tar minst flera månader, för jag har mycket skrot :)

3. Bo där flera månader och träffas mycket INNAN vi beslutar definitivt om giftemålet (samtidigt som jag lär mig thai).

Låter ju riktigt bra det där! Men tycker att du är väl frikostig med tidplanen för att lära dig Thai, inte behöver DU flera månader för en sådan enkel uppgift?

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Din avatar påminner lite om Robert Wells eller Glenn Strömberg, eller de påminner om dig kanske man skall säga :)

Ja han är ju äldre än dom :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligare: Planen är

1. Träffas. Kolla varandra och om det finns någon byggplats där som båda gillar.

Så gör fåglarna också innan de bygger bo och häckar. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Så du var med i Thailand när det hände? ??? Skoj. Varför gifte du dig inte med din "fru" då?

Eller var det kanske så att du fått allt berättat för dig genom något som kallas internet :rolleyes: .

Tror (((((men vet ej(())) att det kallas hörsägen i rättegångar..

Men det vet ju du :thumbsup: .

Mvh Hn :wai:

So what? Varför skulle det inte vara sant menar du?

Hon har f ö sagt tydligt att hon INTE vill ha hjälp med pengar till delen av avgiften, som fattas till Mastersutbildningen,

och annat, som gör att hon inte har något att vinna på att hitta på något sådant. TIDIGARE har hon sagt att hon inte vill gifta sig före sin examen, och att hon kan vänta på mig ytterligare två år om det behövs.

Håller du på och räddar/styr upp någon advokatbyrå? i Sverige eller utomlands?

ps. hoppas det löser sig med tjejen,för någon looser till rik politiker skall ju inte kunna bräda en sådan klippa som dig :)

Nej, jag har aldrig varit inblandad i någon advokatbyrå, bara företrätt några emot advokatbyråer - och vunnit. Det är värre - ibland omöjligt - att vinna mot myndigheter, eftersom lagarna skrivs av myndighetspersoner :)

Inga problem är för stora för dig att lösa SLU..

Jo, några, men jag brukar kunna lösa sådana, som en del av er hävdat är omöjliga...

Jag citerar även mig själv:

Fortfarande en massa skitsnack, MEN FORTFARANDE INTE ETT ENDA SAKFELSEXEMPEL från någon av er. För att ni inte klarar av att hitta något va? :D

eftersom ingen av er klarat av att skriva något sådant fortfarande...

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Va fan! Ska du gifta dig med en som inte klarar av att göra flera saker samtidigt? Hon lär få höra lika ofta som vi andra fåntrattar hur korkad hon är i jämförelse med den store SLU.. :nono:

Jag skrev ju bl a heltidsjobb och heltidsstudier... :D

Jag upprepar:

Fortfarande en massa skitsnack, MEN FORTFARANDE INTE ETT ENDA SAKFELSEXEMPEL från någon av er. För att ni inte klarar av att hitta något va? :D

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hävdar att du hade fel i sak när du påstod att du kunde prata med katter på deras eget språk :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag hävdar att du hade fel i sak när du påstod att du kunde prata med katter på deras eget språk :)

Jag tycker att du borde komma med länk till källa när du kommer farandes med sådana anklagelser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är en stor skillnad mellan sakfel och systemfel, du må hitta fragment på Internet och även en del info av några Thailändare som du du springer på i Sverige. Men att tro att man förstår sig på Thailand och dess kultur i alla sammanhang utan att varit på plats är naivt och tyder på mycket dålig självinsikt av dig SLU.

Jag tror att det är detta som får alla att reagera så starkt på dina planer, läs fantasier. Du har ingen aning om hur stora skillnader det är i princip ALLT i jämförelse med Sverige, detta måste man uppleva på plats, inte på Internet. Du tar dig ton med människor som har mångårig kunskap om landet och dess befolkning och kultur, en del bor där och många har en thai som livskamrat.

Du kan, om du tänker lite smart, få massor av goda råd inför din planerade flytt till Thailand här på MPR.

Men som du nu framställer dig själv, får du stå ut med de kommentarer som du förtjänar.

((((((((((((/S))))))))))))

Ändrades av Stefan

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

SLU:Vad är det för fel på dina knän? Medfött, idrottsskada eller basebollträ?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev ju bl a heltidsjobb och heltidsstudier... :D

Jag upprepar:

Katter...bla, bla bla bla.

Och så stannade klockorna igen här hemma...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det bor valdigt mycket Issan tjejer i Bangkok. De flesta som vill pugga och jobba flyttar ju till Bangkok. Det kan vara svart att urskilja en issan tjej ifran en Bangkok tjej nar Issan tjejen har bott storre delen av sitt liv i Bangkok.

Det finns manga vita tjejer med langa ben i flickvannens by uppe i Issan, Men de kommer oftast hem ifran arbetet i Bangkok eller studierna nar det ar songkran, Helt plotsligt fordubblas byns befolkning och man inser att man blir brunn av att skorda ris och blek av att sitta pa ett kontor i Bangkok hela dagarna, Skillnad pa folk och folk. Den blekaste thai tjejen jag sett kommer ifran issan. Hon ar riktigt vit och det ar min flickvans syster. Hon bor i Bangkok sedan manga ar tillbaka och har aldrig satt sin fot pa ett risfalt. Kanske nagon gang som barn. Men hon jobbar och arbetar i Bangkok. Hennes pojkvan kommr ifran Bangkok och han ser lite kinesisk ut men annars ar han vanligt thailandskt brun.

Nas operationer ar vanligt ibland tjejligan som min flickvan umgas med. man vill ha en europeis nasa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det bor valdigt mycket Issan tjejer i Bangkok. De flesta som vill pugga och jobba flyttar ju till Bangkok. Det kan vara svart att urskilja en issan tjej ifran en Bangkok tjej nar Issan tjejen har bott storre delen av sitt liv i Bangkok.

Det finns manga vita tjejer med langa ben i flickvannens by uppe i Issan, Men de kommer oftast hem ifran arbetet i Bangkok eller studierna nar det ar songkran, Helt plotsligt fordubblas byns befolkning och man inser att man blir brunn av att skorda ris och blek av att sitta pa ett kontor i Bangkok hela dagarna, Skillnad pa folk och folk. Den blekaste thai tjejen jag sett kommer ifran issan. Hon ar riktigt vit och det ar min flickvans syster. Hon bor i Bangkok sedan manga ar tillbaka och har aldrig satt sin fot pa ett risfalt. Kanske nagon gang som barn. Men hon jobbar och arbetar i Bangkok. Hennes pojkvan kommr ifran Bangkok och han ser lite kinesisk ut men annars ar han vanligt thailandskt brun.

Nas operationer ar vanligt ibland tjejligan som min flickvan umgas med. man vill ha en europeis nasa.

Du glömde att dom använder massa krämer som bleker huden plus att dom sminkar sig med baby powder.Så vita som en del är blir man inte av att enbart sitta på ett kontor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du glömde att dom använder massa krämer som bleker huden plus att dom sminkar sig med baby powder.Så vita som en del är blir man inte av att enbart sitta på ett kontor.

De blekgörande krämer som säljs i Thailand är mycket effektiva men också cancerframkallande. Mängder av de krämer är förbjudna i Sverige men säljs i thaibutiker ändå.

Angående frågan

Är Issan damerna vackrare?

Så svarar jag NEJ. Det finns både och i Issan och annanstans vackra och fulla kvinnor. Men generellt så Issan kvinnor är inte vackrare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du glömde att dom använder massa krämer som bleker huden plus att dom sminkar sig med baby powder.Så vita som en del är blir man inte av att enbart sitta på ett kontor.

Jo du har rätt jag glömde bort den lilla biten. Fast många faranger föredrar lite brunare skin så skall det alltid blekas och springas med paraply. Lyckas aldrig få med mig min flickvän på moped runt byn föränns det har blivit kvällstid och solen inte tar längre.

Själv gillar jag inte att bränna mig men jag har inget emot att vistas utomhus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående frågan

Är Issan damerna vackrare?

Så svarar jag NEJ. Det finns både och i Issan och annanstans vackra och fulla kvinnor. Men generellt så Issan kvinnor är inte vackrare.

Klart att det finnes vackra damer i Issan!

Dom finnes överallt!

Mycket ligger i betraktarens ögon. :y3:

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

JA

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...