Jump to content
IGNORERAD

Är Issan damerna vackrare?


leifen

Recommended Posts

Tunna?

Det är ju nästan som tagel.

Han mena på huvudet..

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 349
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sek Losos uncle

    33

  • Baa

    18

  • andrejsdenruskige

    16

  • Caveman

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Är Isaan damerna vackrare?

Vackra isaandamer är vackrare än fula andra damer, medans fula Isaandamer är fulare än snygga andra damer.crazy.gif

ps. men det gäller väl alla damer, om de så kommer från Bulgarien,Kongo eller Alaska..

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Vackra isaandamer är vackrare än fula andra damer, medans fula Isaandamer är fulare än snygga andra damer.crazy.gif

ps. men det gäller väl alla damer, om de så kommer från Bulgarien,Kongo eller Alaska..

Hejsan

Alla damer är vackra, bara det är mörkt nog...eller man är tillräckligt full!

MVH Nonki

Ändrades av Nonki
Link to comment
Dela på andra sajter

He he. de finns t o m de som hävdar att hårets mjukhet skiljer mellan olika landsändars tjejer i Thailand. Fantastiskt! :)

Blir ju då jämförbart med situationen i Sverige. Alla känner vi ju till norrländskornas breda läppar, stockholmskornas utstående öron samt västkusttjejernas hjulbenthet. Bara för att nämna några av de många geografiska skillnaderna i utseende/beteende tjejerna dras med här hemma. ;)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är de vackra thumbsup.gif

post-3485-0-17685700-1315041256.jpg

post-3485-0-17685700-1315041256.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Sånt öl har jag också råkat ut för.

De flickor som inte blir vackrare när jag dricker, är verkligen fula..

Leif

Är det det som kallas fulöl? ;-)

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Mörka i köttet är underbart, 160-170 lång med en matchvikt på 45-50 kg det är mumma det, Isaan eller inte

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

>Nonki

Vet du inte att många länder anser att svenskor är ovanligt snygga??? :) "Vackra svenska flicka".

Till James Bond-filmerna valdes ju ut olika snygga tjejer, och en stor procent av dem var svenskor.

Då jag var i Danmark, för en massa år sedan, så såg jag bara två snygga på en vecka, och den ena av dem var norska :)

Ändå tycker engelsmän att danskor är snygga, och det är de ju jämfört med engelskor :) De få engelskor, som är snygga, brukar ha keltblod (=Wales, Irland.)

SNÄLLA WILLE! Lite foto på de snygga Mongoltjejerna skulle vara trevligt!

Enligt kanalen MTV skall förresten Isländska tjejer vara snyggast i världen, en annan källa hävdar att Chiang mai har de snyggaste damerna.

Antar att Nonki har rätt, smaken är delad.

MVH Tommy

Chiang Mai? Menar du de, som är omgjorda till kvinnor? :)

Jag tycker Bangkoktjejerna är snyggare. Vitare i skinnet, långa ben...

Det tycker många thaitjejer också, och de brukar gilla raka näsor,

vilket är bra för oss, för många vill åt våra gener :)

En mycket snygg mer mörkhyad än lao-isaantjejerna sa:

-En farang tyckte jag är snygg!

(Annan än jag.)

Många kvinnor nedvärderar sig själva, även många snygga hittar en massa fel på sig själva, t ex de mörkhyade. Bra för oss :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

>Nonki

Vet du inte att många länder anser att svenskor är ovanligt snygga??? :) "Vackra svenska flicka".

Till James Bond-filmerna valdes ju ut olika snygga tjejer, och en stor procent av dem var svenskor.

Då jag var i Danmark, för en massa år sedan, så såg jag bara två snygga på en vecka, och den ena av dem var norska :)

Ändå tycker engelsmän att danskor är snygga, och det är de ju jämfört med engelskor :) De få engelskor, som är snygga, brukar ha keltblod (=Wales, Irland.)

Chiang Mai? Menar du de, som är omgjorda till kvinnor? :)

Det tycker många thaitjejer också, och de brukar gilla raka näsor,

vilket är bra för oss, för många vill åt våra gener :)

En mycket snygg mer mörkhyad än lao-isaantjejerna sa:

-En farang tyckte jag är snygg!

(Annan än jag.)

Många kvinnor nedvärderar sig själva, även många snygga hittar en massa fel på sig själva, t ex de mörkhyade. Bra för oss :)

Se sek loso är tillbaks,vart har du varit?

1.skrivit en bok

2.opererat knäna

3.varit i Thailand

4.med punkt tre skojade jag bara, för så långt har du aldrig varit :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Se sek loso är tillbaks,vart har du varit?

1.skrivit en bok

2.opererat knäna

3.varit i Thailand

4.med punkt tre skojade jag bara, för så långt har du aldrig varit :)

Jag har haft viktigare saker för mig än att skriva här :) där det är en bunt, som har postat en massa oftast luddiga klagomål typ "fel", "mytoman", men aldrig lyckats tala om VAD, som skulle vara fel. fastän jag frågat efter det en MASSA gånger. Fortfarande inte ett enda exempel, skrivet av er själva...

(((Ingen bok, men jag har skrivit en del juridiska handlingar (svenska).

Och assisterat* "frun" då en rik lokalpolitiker försökte tvinga henne att gifta sig med honom, efter att ha fått Nej tidigare, genom att skicka några, som attackerade pappan. Först tänkte familjen ge upp, men de tog fighten, och politikern sprang iväg då de träffades i "stan".

* Genom peppning och föreslå att jag skulle skriva till politikern/de skulle skylla på mig :)

Återstår att se om fighten är över. Politikern kanske bara sprang undan till han vet om han kan muta sig fri från polisen. Skulle inte förvåna mig om - minst - jag får problem att ordna papper från amphur :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag har haft viktigare saker för mig än att skriva här :) där det är en bunt, som har postat en massa oftast luddiga klagomål typ "fel", "mytoman", men aldrig lyckats tala om VAD, som skulle vara fel. fastän jag frågat efter det en MASSA gånger. Fortfarande inte ett enda exempel, skrivet av er själva...

(((Ingen bok, men jag har skrivit en del juridiska handlingar (svenska).

Och assisterat* "frun" då en rik lokalpolitiker försökte tvinga henne att gifta sig med honom, efter att ha fått Nej tidigare, genom att skicka några, som attackerade pappan. Först tänkte familjen ge upp, men de tog fighten, och politikern sprang iväg då de träffades i "stan".

* Genom peppning och föreslå att jag skulle skriva till politikern/de skulle skylla på mig :)

Återstår att se om fighten är över. Politikern kanske bara sprang undan till han vet om han kan muta sig fri från polisen. Skulle inte förvåna mig om - minst - jag får problem att ordna papper från amphur :)

GÄSP!

MJAUuuuU!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har haft viktigare saker för mig än att skriva här :) där det är en bunt, som har postat en massa oftast luddiga klagomål typ "fel", "mytoman", men aldrig lyckats tala om VAD, som skulle vara fel. fastän jag frågat efter det en MASSA gånger. Fortfarande inte ett enda exempel, skrivet av er själva...

(((Ingen bok, men jag har skrivit en del juridiska handlingar (svenska).

Och assisterat* "frun" då en rik lokalpolitiker försökte tvinga henne att gifta sig med honom, efter att ha fått Nej tidigare, genom att skicka några, som attackerade pappan. Först tänkte familjen ge upp, men de tog fighten, och politikern sprang iväg då de träffades i "stan".

* Genom peppning och föreslå att jag skulle skriva till politikern/de skulle skylla på mig :)

Återstår att se om fighten är över. Politikern kanske bara sprang undan till han vet om han kan muta sig fri från polisen. Skulle inte förvåna mig om - minst - jag får problem att ordna papper från amphur :)

Ja det händer mycket i skogen i ditt cyber liv :) .

Hur går det med grann-katterna? Har dom något nytt att förtälja?

Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har haft viktigare saker för mig än att skriva här :) där det är en bunt, som har postat en massa oftast luddiga klagomål typ "fel", "mytoman", men aldrig lyckats tala om VAD, som skulle vara fel. fastän jag frågat efter det en MASSA gånger. Fortfarande inte ett enda exempel, skrivet av er själva...

(((Ingen bok, men jag har skrivit en del juridiska handlingar (svenska).

Och assisterat* "frun" då en rik lokalpolitiker försökte tvinga henne att gifta sig med honom, efter att ha fått Nej tidigare, genom att skicka några, som attackerade pappan. Först tänkte familjen ge upp, men de tog fighten, och politikern sprang iväg då de träffades i "stan".

* Genom peppning och föreslå att jag skulle skriva till politikern/de skulle skylla på mig :)

Återstår att se om fighten är över. Politikern kanske bara sprang undan till han vet om han kan muta sig fri från polisen. Skulle inte förvåna mig om - minst - jag får problem att ordna papper från amphur :)

Nu får du jaga på knäoperationen så du kan åka till den blivande hustrun snart, annars får du skicka pengar så hon kan flyga hit till sverige. Här kan ni gifta er, när hon kommer tillbaks kan Politikern se sig om efter en annan kvinna eftersom din då är redan gift. Så enkelt löste jag detta åt er :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får du jaga på knäoperationen så du kan åka till den blivande hustrun snart, annars får du skicka pengar så hon kan flyga hit till sverige. Här kan ni gifta er, när hon kommer tillbaks kan Politikern se sig om efter en annan kvinna eftersom din då är redan gift. Så enkelt löste jag detta åt er :)

Jag skulle vilja se ambassadörens min när han synar SLU's blanka pass,jag tror det skulle vara svårt för han att fixa ett visum åt henne utan att de träffats.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

GÄSP!

MJAUuuuU!

Ja det händer mycket i skogen i ditt cyber liv :) .

Hur går det med grann-katterna? Har dom något nytt att förtälja?

Mvh Hn :wai:

Hur skulle pappan ha kunnat attackeras FYSISKT i cyber menar du?

Fortfarande en massa skitsnack, MEN FORTFARANDE INTE ETT ENDA SAKFELSEXEMPEL från någon av er. För att ni inte klarar av att hitta något va? :D

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja se ambassadörens min när han synar SLU's blanka pass,jag tror det skulle vara svårt för han att fixa ett visum åt henne utan att de träffats.

Man kan ju säga att det är diskriminering mot dom med dåliga knän, när det inte räcker att träffas i cyberrymden. Fast o andra sidan cybersex låter inte bara lite tråckigt, kanske har dom lite medlidande. SLU har fixat svårare saker än så samtidigt som han löst andra världsproblem och tränat laget under tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...