Jump to content
IGNORERAD

Är Issan damerna vackrare?


leifen

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Ursäkta mig.

Vad f. har dessa sista inläggen med isaan damer att göra??

Tycker ni som gillar att jävlas med SLU kan skapa en egen tråd att göra detta i..

Jag för min del bara ignorerar jag honom..

Om man nu går tillbaks till det tråden handlade om så är svaret nej, damerna i isaan är inte snyggare än de snygga damerna i resten av världen..

//Peo

Kan du inte bara ignorera oss andra också då? Tycker det har varit förbannat mkt gnäll på sistone från alla möjliga håll om att det som diskuteras inte hör hemma här eller där.. Det finns andra forum där off topic och lite tjafs inte förekommer, besök dessa istället och ni behöver bara logga in en gång i veckan och läsningen tar max 5 minuter :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 349
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sek Losos uncle

    33

  • Baa

    18

  • andrejsdenruskige

    16

  • Caveman

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kan du inte bara ignorera oss andra också då? Tycker det har varit förbannat mkt gnäll på sistone från alla möjliga håll om att det som diskuteras inte hör hemma här eller där.. Det finns andra forum där off topic och lite tjafs inte förekommer, besök dessa istället och ni behöver bara logga in en gång i veckan och läsningen tar max 5 minuter :)

Nu ska inte Herr Knasen va grinig, nååå, är dom snyggare?

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

PhuYing Issan dee mak mak! Ev med ändelsen Mai? som betyder ung. eller hur!

Sådär nu är vi tillbaks till tråden igen, eller hur SLU

Hade du sagt Phuying Issan mak dee, så hade det tatt hus i helvete hemma!

Så var det buss!

Jo det heter buss men då måste man säga RodBuss (Lodbass) annars blir det konstigt!

dee betyder väl god eller?

borde det inta vara ngaam i stället?? :wink:

//Peo

Gnällsmurfen gnäller igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nu ska inte Herr Knasen va grinig, nååå, är dom snyggare?

Mitt svar i frågan står att läsa i inlägg 12 sida 1 :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du inte bara ignorera oss andra också då? Tycker det har varit förbannat mkt gnäll på sistone från alla möjliga håll om att det som diskuteras inte hör hemma här eller där.. Det finns andra forum där off topic och lite tjafs inte förekommer, besök dessa istället och ni behöver bara logga in en gång i veckan och läsningen tar max 5 minuter :)

Tog du illa upp??

Det har ju funnits andra trådar som har låsts för att dessa inte handlar om Thailand, och jag tycker att era futtiga påhopp på SLU inte handler särskilt mycket om Thailand..

//Peo

Gnällsmurfen gnäller igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

dee betyder väl god eller?

borde det inta vara ngaam i stället?? :wink:

//Peo

dee betyder väl god eller?

borde det inta vara ngaam i stället?? :wink:

//Peo

dee betyder väl god eller?

borde det inta vara ngaam i stället?? :wink:

//Peo

God eller ännu hellre bra eller ...tja lite av varje som är OK!

Eller en lite feminin betong Suay, finns många grejer på ett järnspett!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tog du illa upp??

Det har ju funnits andra trådar som har låsts för att dessa inte handlar om Thailand, och jag tycker att era futtiga påhopp på SLU inte handler särskilt mycket om Thailand..

//Peo

Varför skulle jag ta illa upp? Försökte bara förklara att det finns andra forum, där diskussioner som dessa som spårar ur lite inte tillåts och där är aktiviteten bland skribenterna på den nivån att det räcker med 5 minuter i veckan för att läsa igenom hela veckans skörd av inlägg..

Sänk taket här och detta forum skulle förmodligen gå mot samma öde ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle jag ta illa upp? Försökte bara förklara att det finns andra forum, där diskussioner som dessa som spårar ur lite inte tillåts och där är aktiviteten bland skribenterna på den nivån att det räcker med 5 minuter i veckan för att läsa igenom hela veckans skörd av inlägg..

Sänk taket här och detta forum skulle förmodligen gå mot samma öde :wink:

Håller med föregående talare lite skit renar tål man inte det stäng ner!!!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

I allvarliga trådar har vi lågt i tak. Eller försöker ha lite lågt i tak.

Oallvarligare trådar är det högre i tak.

Det här är ingen av de allvarliga trådarna, vad jag försår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle jag ta illa upp? Försökte bara förklara att det finns andra forum, där diskussioner som dessa som spårar ur lite inte tillåts och där är aktiviteten bland skribenterna på den nivån att det räcker med 5 minuter i veckan för att läsa igenom hela veckans skörd av inlägg..

Sänk taket här och detta forum skulle förmodligen gå mot samma öde :wink:

Jag har inga som helst problem med att tråderna spårar ut lite, jag brukar själv gå i fällan och hamna off topic för jämnan.

Vad jag tycker är lite tråkigt är dessa ständiga repetitioner. T.ex Godsherren IL och kattälskaren SLU.

Är det ingen som har fantasi nog till att komma med nya tillmälen?? :wink:

//Peo

Gnällsmurfen gnäller igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Svamp

Svampen!? jag har hört att det är svampsäsong nu, så du får en plus karma av mig, vad det nu kan vara bra för.

Du får ha det bra iallfall

Ha det själv Tack skål TIF!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inga som helst problem med att tråderna spårar ut lite, jag brukar själv gå i fällan och hamna off topic för jämnan.

Vad jag tycker är lite tråkigt är dessa ständiga repetitioner. T.ex Godsherren IL och kattälskaren SLU.

Är det ingen som har fantasi nog till att komma med nya tillmälen?? :wink:

//Peo

Hi Hi kul läsning som att slänga vatten på en gås Tjata Tjata!!????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hi Hi kul läsning som att slänga vatten på en gås Tjata Tjata!! ????

Fattas det något i inlägget?

Har i alla fall svårt att förstå vad du menar!

//Peo

Gnällsmurfen gnäller igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattas det något i inlägget?

Har i alla fall svårt att förstå vad du menar!

//Peo

Nä jag menade hela tråden ??????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har väl SLU över huvud taget inte skrivit just nåt om Thailand. Han verkar vara mest upptagen med att beskriva hur otroligt förträfflig han är på alla områden. Ja nästan alla områden. Utom att tjäna pengar.

Driva företag klarar han dock inte av. SLU från ett annan forum.

"Hur skall jag få råd till att åka till Thailand då mina företag bara omsatte mellan 1-49.000 ihop under 2010?"

Lyckligtvis för oss i Thailand så betyder det att vi slipper honom här. Till fromma för svenskarnas rykte. Kattpratare betraktas nog med viss skepsis här (också) .

Dessutom är ödmjukhet en dygd här. Och det är kanske inte direkt den första egenskapen man förknippar med denna svenska variant av Munchausen.

Han vore i en helt annan division i Thailand om han kunde prata med andar. Sådana kan tjäna pengar har jag hört!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Han vore i en helt annan division i Thailand om han kunde prata med andar. Sådana kan tjäna pengar har jag hört!

Du menar inte dimension?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar inte dimension?

Är helt säker på att den som funkar som andemedium lirar i en annan division. Är lite osäker på om det är en annan dimension också. När kroppen skakar och lyfter kan det ju vara en annan dimension. Tyvär är jag inte nog insatt i frågan för att kunna ge dig ett bättre svar än så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag har inga som helst problem med att tråderna spårar ut lite, jag brukar själv gå i fällan och hamna off topic för jämnan.

Vad jag tycker är lite tråkigt är dessa ständiga repetitioner. T.ex Godsherren IL och kattälskaren SLU.

Är det ingen som har fantasi nog till att komma med nya tillmälen?? :wink:

//Peo

Äsch, alla har vi lite hack i skivan ibland när vi svamlar här, that´s life :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Har de reggat företagen,hemsidan(som ligger nere nu), lagt ut kontaktannonser mm i ditt namn också?

Skitsnack, som vanligt. Varför svarade du inte på det viktiga istället?

Och fortfarande inget eget riktigt sakfelsexempel...

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skitsnack, som vanligt. Varför svarade du inte på det viktiga istället?

Och fortfarande inget eget riktigt sakfelsexempel...

Om man bortser från sättet du väljer att uttrycka dina åsikter och erfarenheter på som förmodligen retar upp både en och flera härinne så handlar nog kanske den främsta aversionen inte mot uppenbara faktafel lika mkt som blatanta tankevurpor. En inte alltid glasklar logik utifrån en ganska spacad referensram gör att de slutsatser du drar kring hur saker och ting fungerar i Thailand ter sig direkt löjeväckande. Att du inte inser detta är väl både början och slutet på problemet kanske. När du sedan möter på ifrågasättande så tänder du till på alla cylindrar och börjar slänga ur dig de mest irrrelevanta referenserna istället för att stanna upp och kanske lyssna för en sekund. Här på forumet finns en enorm kunskapsbas kring alla olika dimensioner av livet som utlänning i Thailand. Allt från rutinerade företagare till risbonde-wannabees och heltidstorskar samt allt därimellan finns här. Att det är så uppenbart att du är för arrogant för att öht överväga om det kan ligga något i eventuellt ifrågasättande utan istället avfärdar allt och alla kritiker som desillusionerade bartorskar som inte har nått den djupare insikt du minsann lever, andas och så gärna predikar provocerar självklart ytterligare.

Jag har länge tyckt det varit något lite inspirerande över din obotliga optimism och hela - ingenting är omöjligt attityden. Dock så tas det med råge ut av den helt verklighetsfrånvända självgodhet som genomsyrar i princip allt du skrivit på detta forum. Det är lite synd - för optimism är en jäkligt härlig kvalitet hos människor och något som vi alla kan behöva lite mer av ibland.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Om man bortser från sättet du väljer att uttrycka dina åsikter och erfarenheter på som förmodligen retar upp både en och flera härinne så handlar nog kanske den främsta aversionen inte mot uppenbara faktafel lika mkt som blatanta tankevurpor. En inte alltid glasklar logik utifrån en ganska spacad referensram gör att de slutsatser du drar kring hur saker och ting fungerar i Thailand ter sig direkt löjeväckande. Att du inte inser detta är väl både början och slutet på problemet kanske. När du sedan möter på ifrågasättande så tänder du till på alla cylindrar och börjar slänga ur dig de mest irrrelevanta referenserna istället för att stanna upp och kanske lyssna för en sekund. Här på forumet finns en enorm kunskapsbas kring alla olika dimensioner av livet som utlänning i Thailand. Allt från rutinerade företagare till risbonde-wannabees och heltidstorskar samt allt därimellan finns här. Att det är så uppenbart att du är för arrogant för att öht överväga om det kan ligga något i eventuellt ifrågasättande utan istället avfärdar allt och alla kritiker som desillusionerade bartorskar som inte har nått den djupare insikt du minsann lever, andas och så gärna predikar provocerar självklart ytterligare.

Jag har länge tyckt det varit något lite inspirerande över din obotliga optimism och hela - ingenting är omöjligt attityden. Dock så tas det med råge ut av den helt verklighetsfrånvända självgodhet som genomsyrar i princip allt du skrivit på detta forum. Det är lite synd - för optimism är en jäkligt härlig kvalitet hos människor och något som vi alla kan behöva lite mer av ibland.

Jojo, men kom med ett sakfel. :crazy:

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...