Jump to content
IGNORERAD

Tjejmaffian


gubben4906

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Jag kan lova dig att bartjejerna har fan så mycket bättre än de som jobbar på bordell.Att jobba som bartjej räknas inte som prosttutition de kan välja att p-ppa lr inte.På bordell har de inget val varigsig när och med vem.Så man blir alkis om man jobbar i en bar?korkat skrivit.Du har ingen aning.De flesta bartjejer dricker inte,din drink du har betalt för är utan alkohol,ölen hon dricker smuttar hon bara på.Men har du läst det på internett så måste det vara sant.Skaffa dig egen erfarenhet.

Du har både rätt och fel angående drickandet. Det finns dom som du skriver bara smuttar på ölen och så finns det dom som tom går och handlar Sangsom på 7/11 själv för att de är törstiga..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 134
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Neil

    11

  • janne_h

    9

  • Kung Otto

    9

  • Baa

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du har både rätt och fel angående drickandet. Det finns dom som du skriver bara smuttar på ölen och så finns det dom som tom går och handlar Sangsom på 7/11 själv för att de är törstiga..

Som överall i världen vissa dricker andra inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är ett roligt fenomen att så många gifter sig med prostituerade. förstår inte riktigt grerjen, men smaken är som baken :crazy:

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är ett roligt fenomen att så många gifter sig med prostituerade. förstår inte riktigt grerjen, men smaken är som baken :crazy:

/R

Vad fattar du inte?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nicke Lilltroll

Vad fattar du inte?

jag förstår inte heller. man går väl till prostituerade för att det är billigare än att gifta sig?

mossa mossa på er alla människobarn

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är ett roligt fenomen att så många gifter sig med prostituerade. förstår inte riktigt grerjen, men smaken är som baken :crazy:

/R

Jag tror inte att det är speciellt många som är gifta med prostituerade.

Möjligen att dom gift sig med före detta prostituerad.

Då du redan själv konstaterat att du inte förstår så mycket, ska jag inte ytterligare sparka på en som redan ligger :crazy:

ha en bra kväll

Mvh janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag trodde alla visste att i Thailand finns inga prostituerade endast hyr flickvänner.I allafall enligt dom själva...Kalla en bar tjej för prostituerade och du har en öl flaska i huvudet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähhh fel blev det. :king:

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag förstår inte heller. man går väl till prostituerade för att det är billigare än att gifta sig?

Va?Hur mycket kostar de.Sandlådenivå n u spelar MFF Hej då barn

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte att det är speciellt många som är gifta med prostituerade.

Möjligen att dom gift sig med före detta prostituerad.

Då du redan själv konstaterat att du inte förstår så mycket, ska jag inte ytterligare sparka på en som redan ligger :crazy:

ha en bra kväll

Mvh janne

Thailändarna själva förstår inte varför Farangerna väljer Prostituerade tjejer så jag är inte ensam om att undra :police:

Det är ett samtalsämne som ofta kommer upp med Thailändare , dom skrattar åt oss Faranger.

Men vad vet jag du kan nog mest om detta :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Thailändarna själva förstår inte varför Farangerna väljer Prostituerade tjejer så jag är inte ensam om att undra :police:

Det är ett samtalsämne som ofta kommer upp med Thailändare , dom skrattar åt oss Faranger.

Men vad vet jag du kan nog mest om detta :14:

Du kanske borde ta på dig byxorna innan du kommer ut från bordellen nästa gång så kanske dom inte skrattar åt dig?

Det du säger står nog i kontrast med alla Thaikillar som faktiskt är ihop med många av tjejerna som prostituerar sig.

Så är det väl värden över att det är aldrig fint att prostituera sig.

Vad var nyhetsvärdet i detta?

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan lova dig att bartjejerna har fan så mycket bättre än de som jobbar på bordell.Att jobba som bartjej räknas inte som prosttutition de kan välja att p-ppa lr inte.På bordell har de inget val varigsig när och med vem.Så man blir alkis om man jobbar i en bar?korkat skrivit.Du har ingen aning.De flesta bartjejer dricker inte,din drink du har betalt för är utan alkohol,ölen hon dricker smuttar hon bara på.Men har du läst det på internett så måste det vara sant.Skaffa dig egen erfarenhet.

Klart bättre att joba i beerbar än på bordell ja. Vem påstår något annat?

Om du öppnar ögonen så skall nog du också se att bartjejer är prostituerade. Har man sex för pengar så prostituerar man sig. Visst finns det en hel del tjejer som inte dricker särskilt mycket i barerna men om man jämför med thailändskor i allmänhet så dricker bartjejer bra mycket mer alkohol. Alltså för mycket drickande drabbar inte alla men det är en del av det elände som drabbar somliga bartjejer på grund av deras vägval.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Antingen så har din kompis ljugit eller så är han en komplett idi*t!

Om hans skulder uppgick till betydligt mer än hans tillgångar och han var gift med damen, ja då skall de båda vid skillsmässa dela på allt.

För din polare hade detta alltså inneburit att han tjänat ett antal miljoner på att dela med sig till sin ex-fru.

Ibland tar historierna sådana proportioner att de blir helt vansinnigt osannolika.

Och i ärlighetens namn tror jag att detta är vad som händer rätt ofta, en arg farang och en vansinnig Thaitjej, båda med tappade ansikten, och båda som drar ihop rövarhistorier värre än värst, allt för att slippa se ut som en förlorare!

vet att någon idi*t är han inte. att han kanske skarvat lite ( hmmm kanske ganska mycket? vad vet jag) är dock troligare.

Vet bara att han har gott om stålar och att hon inte hade detdå och inte har det nu heller.

Han ansåg att han som tog hit henne inte skulle sabba hennes liv.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart bättre att joba i beerbar än på bordell ja. Vem påstår något annat?

Om du öppnar ögonen så skall nog du också se att bartjejer är prostituerade. Har man sex för pengar så prostituerar man sig. Visst finns det en hel del tjejer som inte dricker särskilt mycket i barerna men om man jämför med thailändskor i allmänhet så dricker bartjejer bra mycket mer alkohol. Alltså för mycket drickande drabbar inte alla men det är en del av det elände som drabbar somliga bartjejer på grund av deras vägval.

Neil

Det är väl till och med så att vissa mamasan ger dom sprit för att dom ska vara på bra humör.

Dock tror jag detta är en liten klick av barerna som gör så.

Men vem fan skulle inte bli alkis utav att tvingas dricka för att vara trevlig och social med bargäster.

Men det inkluderar ju även vissa faranger som har barer också.

Och spriten dödar långsamt. Men vem fan har bråttom.

Och för att gå i svaromål om dom är prostituerade eller inte.

Det är en viss skillnad att jobba på bordell där dom kanske är tvungen att vara med kanske 10 killar på en dag.

Kontra en bartjej som oftast sitter i baren innan hon blir utlöst för resten av kvällen.

Det är ju även så att hon har ett val att neka killen om han är för slemmig enligt hennes smak. Och det förekommer oftare än du tror.

Om du gemensamt sätter epitetet prostituerad på dessa 2 undrar jag hur du kan påvisa sambandet förutom att dom tar betalt för att ge glädje.

Detta gör ju även helt klar skillnad i risken att skadas som prostituerad som du så gärna talar dig varmt för.

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittills ingen såvitt jag vet.

Jo det gör det väl visst det!

Här är en!

Behandla andra som du vill bli behandlad!

Inget fel på barbrudar!

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är ett roligt fenomen att så många gifter sig med prostituerade. förstår inte riktigt grerjen, men smaken är som baken

/R

Och jag förvånas över att så många Thaitjejer gifter sig med horbockar till torskar :crazy:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är ett roligt fenomen att så många gifter sig med prostituerade. förstår inte riktigt grerjen, men smaken är som baken :crazy:

/R

Hur smakar baken?Det är skitroligt att så många gifter sig med fenomen,fattar inte liksom lr hur liksom :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Återigen igen så visst är beerbar prostitutionen en betydligt mildare form av sexhandel än ren bordellverksamhet. En del av det Janne skriver stämmer förstås t.ex. att de kan neka och nekar de män de ej vill ha och att de inte på långa vägar har lika många kunder som på en bordell. Vanligt att många tjejer inte får mer än ett par kunder per månad. Och det förekommer oftare än du tror, Janne. :wink:

Likväl är det prostitution som genom stt väsen och genom bieffekter skadar. Endast inbitna bargubbar hävdar något annat.

Mvh

Neil

Ändrades av Neil
Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag förvånas över att så många Thaitjejer gifter sig med horbockar till torskar :crazy:

P.g.a. pengar, Såklart.

Inget att förvånas över om man varit

i Thailand.

A.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om hans skulder uppgick till betydligt mer än hans tillgångar och han var gift med damen, ja då skall de båda vid skillsmässa dela på allt.

För din polare hade detta alltså inneburit att han tjänat ett antal miljoner på att dela med sig till sin ex-fru.

Fast det lån jag tog på min (beganade) bil överskred bilens värde i samma stund som jag rullade ut från bilhallen med den. Detsamma borde ju gälla andra fordon också (och om man har otur även bostaden). Lägger man till det driftskostnaderna så är det nog inte så konstigt ifall det inte finns någon vits att försöka ta del av det vid en skilsmässa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojsan, blev du stött på nåt, var har du kunnat läsa att jag vet mer än du bara för att jag bor i Thailand, jag har förmedlat mina intryck och du får likadant förmedla dina, men du kanske vet mer än jag gör, eller tycker annorlunda, bra, då lever ju forumet för om alla skulle tycka lika dog ju dialogen som forumet är i behov av, eljest skulle det ju vara en novellsamling på gott o ont men till det finns ju andra forum.

Beträffande attraktiviteten så har jag bara ett svar, jag klarar mig, gör du?

Ta nu och tagga ner lite och inse att det finns annat än svart o vitt, gråskalan är påtaglig, även i livets olika öden, men det är inte helt lätt att förstå om man har en ekonomiskt säker grund att stå på. Det har inte majoriteten av befolkningen i LOS.

Nejdå, det har jag inte läst någonstans, syftade mer på neils inlägg som du totalsågade, men som faktiskt va ganska klockrent enligt mig (inte enbart).

Givetvis är det bra att folk har olika åsikter, om vi inte hade det så hade det varit ganska tråkigt här.

Sen att en del tänder till lite extra när vissa ämnen kommer upp är ju kanske inte så konstigt av förståeliga själ.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda jag kan säga är att en en viss Banan verkar ha fått smaka på många olika bananer i de bakre regionerna. Sådan expertis om hur det är att vara prostituerad ser man inte ofta utan att egen erfarenhet finns.

Ajdå, fick du ont i tårna nu.

60+ gift med en fd prostituerad?

Eller har du någon annan orsak till ditt vänliga bemötande?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Nejdå, det har jag inte läst någonstans, syftade mer på neils inlägg som du totalsågade, men som faktiskt va ganska klockrent enligt mig (inte enbart).

Givetvis är det bra att folk har olika åsikter, om vi inte hade det så hade det varit ganska tråkigt här.

Sen att en del tänder till lite extra när vissa ämnen kommer upp är ju kanske inte så konstigt av förståeliga själ.

Vad Neil skriver bryr jag mig inte ett smack om, han har tydligt beskrivit sin syn på tjejer som hamnar i barsvängen, "dom har sig själva att skylla, det finns alltid ett val" och dylika floskler, därav mitt svar.

Lever man inpå Thaiverkligheten får man en mycket mer nyanserad bild av hur olika möjlighteterna yppar sig för de mindre lyckligt lottade i ett samhälle där social trygghet stavas "eget kapital", eljest är man utlämnad åt den egna familjens möjlighet att försörja äldre och svaga familjemedlemmar och då finns det under stundom inte mycket mer att välja på för försörjningen än det minst lockande som trots allt kan ge en vinstlott i form av en farang som är både trevlig, ren o eventuellt ganska snygg och framför allt inte som Thaimännen, lägger benen på ryggen så fort dom doppat länge nog för att söka nya donnor.

Innan man dömmer ut en hel krets av människor som hamnat i denna situation ska man nog använda hjärnan till mer än att framhålla sina egna helt olika sociala värderingar. Det lönar sig i längen att vara öppensinnig.

Så var det tjejmaffian det egentligen skulle handla om, jo, jag håller med, de flesta, förmodligen nästan alla har nog en bakgrund i barmiljö, det är trots allt så att har man den läggningen att det är OK att lura andra på stålar så förfinas nog denna konst lättare i t.ex. barmiljön.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad Neil skriver bryr jag mig inte ett smack om, han har tydligt beskrivit sin syn på tjejer som hamnar i barsvängen, "dom har sig själva att skylla, det finns alltid ett val" och dylika floskler, därav mitt svar.

Lever man inpå Thaiverkligheten får man en mycket mer nyanserad bild av hur olika möjlighteterna yppar sig för de mindre lyckligt lottade i ett samhälle där social trygghet stavas "eget kapital", eljest är man utlämnad åt den egna familjens möjlighet att försörja äldre och svaga familjemedlemmar och då finns det under stundom inte mycket mer att välja på för försörjningen än det minst lockande som trots allt kan ge en vinstlott i form av en farang som är både trevlig, ren o eventuellt ganska snygg och framför allt inte som Thaimännen, lägger benen på ryggen så fort dom doppat länge nog för att söka nya donnor.

Innan man dömmer ut en hel krets av människor som hamnat i denna situation ska man nog använda hjärnan till mer än att framhålla sina egna helt olika sociala värderingar. Det lönar sig i längen att vara öppensinnig.

Så var det tjejmaffian det egentligen skulle handla om, jo, jag håller med, de flesta, förmodligen nästan alla har nog en bakgrund i barmiljö, det är trots allt så att har man den läggningen att det är OK att lura andra på stålar så förfinas nog denna konst lättare i t.ex. barmiljön.

Baa

Kan väl hålla med om det mesta i det inlägget.

Sen är vi ju alla olika, själv skulle jag tex aldrig ens fundera på att starta upp ett förhållande med en prostituerad (eller fd) ifrån sverige och då givetvis inte heller ifrån Thailand eller något annat land, av div orsaker.

Tycker det är lite tragiskt att en del här försöker skönmåla prostitution, men vi är ju alla olika som sagt.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är lite tragiskt att en del här försöker skönmåla prostitution, men vi är ju alla olika som sagt.

Prostitutionsmotståndarna talar väl för sin sak liksom förespråkarna vinklar det ur sin synvinkel.

Det bästa vore väl om man vinklade den som den är utan överdrifter, varken mer eller mindre. Men det är förmodligen utopi?

Mvh Janne

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...