Jump to content
IGNORERAD

Thailand vidare i VM kvalet mot Brasilien VM 2014

broder tuk tuk

Recommended Posts

• Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• broder tuk tuk

16

• Baa

5

• Borgmästarens Son

5

• HuligArne

4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest jfk_68

Skulle vilja se dig krypa hela vägen till LoS.

Hur långt kommer du innan farbror idi*t :ironi: kommer och sätter på dig en vit tröja med knäppe bak tror du. :P

Mr Phimai

Ja, lär bli både gripen och inlåst.

Men - det är nog större risk att jag blir träffad och dödad av en fallosformad meteor på väg till jobbet i kväll än att det thailändska knattelandslaget går till VM.

Med andra ord: riskfritt.

Dela på andra sajter

• 2 månader senare...

Kan nu meddela att Thailand lottats ihop med:

Australien

Saudiarabien

Oman

En inte helt omöjlig lottning förutom Australien då men två lag går ju vidare.

Spelprogram kommer senare.

BTT

I morgon kväll har Thailand hemmamatch mot Saudiarabien.

Ska man gå efter Svenska Spels odds så blir det en jämn match, oddsen är 1:a - 2,60; X - 2,35; 2:a - 2,25.

Ändrades av HuligArne
Dela på andra sajter

Om Thailand tar sig till VM i fotboll lovar jag att krypa från Stockholm till Bangkok. Naken.

farligt att lova sådant man inte vet, tänk om dom tar sig till VM, då skulle inte jag villja vara i din kläder/Knä

Dela på andra sajter

I morgon kväll har Thailand hemmamatch mot Saudiarabien.

Ska man gå efter Svenska Spels odds så blir det en jämn match, oddsen är 1:a - 2,60; X - 2,35; 2:a - 2,25.

Svenska spel :(

Du ska kolla på en riktig oddbors

Thailand 3.95

X 3.35

Saudiarabien 2.22

Smilet

Dela på andra sajter

Om dom lyckas gå vidare från denna grupp så återstår väl slutkvalet där Korea, Japan, Irak, Iran m.fl. icke oävna nationer deltager, för att inte glömma ett av få obesegrade lag från Sydafrika, Nya Zeeland!

Nja, ett lag som har problem att slå de närmaste grannarna lär stå sig slätt mot de stora så ingen risk för krya eller gå mellan Sv- Asia.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Nja, ett lag som har problem att slå de närmaste grannarna lär stå sig slätt mot de stora så ingen risk för krya eller gå mellan Sv- Asia.

I mitten på 80-talet resonerade Steffo Törnkvist (på den tiden jobbade han på Expressen) på ett liknande sätt.

Det slutade med att han fick äta upp sin hatt! :crazy:

Dela på andra sajter

I mitten på 80-talet resonerade Steffo Törnkvist (på den tiden jobbade han på Expressen) på ett liknande sätt.

Det slutade med att han fick äta upp sin hatt! :crazy:

Jäkla tur att man inte använder hatt i värmen, går det bra om jag lovar att kalasa på min golfkeps om Thailand är med på nästa VM slutspel?

Dela på andra sajter

farligt att lova sådant man inte vet, tänk om dom tar sig till VM, då skulle inte jag villja vara i din kläder/Knä

Nix, inte alls.

Farligt är att tro det motsatta - att Thailand skulle kunna ta sig till VM.

Det tyder på surrealistisk världsbild. En abnormitet.

Dela på andra sajter

Nix, inte alls.

Farligt är att tro det motsatta - att Thailand skulle kunna ta sig till VM.

Det tyder på surrealistisk världsbild. En abnormitet.

Match start nu

Smilet

Dela på andra sajter

0-0. Knappt en målchans i hela matchen.

Saudiarabien fick ett mål bortdömt för ruff på målvakten. Tveksamt.

Dela på andra sajter

Och kepsragun verkar avlägsen,,,,,,,,,inget av lagen skulle överleva mot San Marino, Luxemburg, Färöarna, eller Monaco som ett exempel så Ni som slapp se eländet ändå får en bild av det hela, är nog bara en fantasifigur som BTT som kan se ett avancemang inm möjlighetens gräns!

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

I går spelade Th mot Kambodja, i SEA games, 4-0.men sicket motstånd, seg mera ut som ett lokalderby i Täby. Frej-TIS.

Dela på andra sajter

I går spelade Th mot Kambodja, i SEA games, 4-0.men sicket motstånd, seg mera ut som ett lokalderby i Täby. Frej-TIS.

Som Sve?

:14:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

Som Sve?

:14:

HeHe

Läste just att det blev torsk mot Dansken, inte oväntat, men Njaaäää, tror med säkerhet att nog är Sve liiiite bättre än SEA lagen!

Dela på andra sajter

Laget i SEA Games är inte a-laget eftersom de VM-kvalade samma dag borta mot Saudiarabien och torskade klart med 3-0.

Men det lag som spelar SEA Games i Indonesien har inte heller rosat marknaden. Tvärtom.

Vinsten mot slagpåsen Kambodja var väntad, men i matchen innan blev det förlust mot Malaysia med 2-1 - siffror i underkant.

Långa stunder blev thailändarna utbuade i den fajten och fans i Bangkok tyckte de skulle resa hem och hjälpa översvämningsoffer i stället för att skämma ut nationen på fotbollsplanen.

Och i dag blev det ännu mer kritik efter förlust mot Indonesien med 3-1. Här drog thailändarna på sig två röda kort (12:e och 74:e minuten).

Därmed är Thailand - återigen - utslaget ur turneringen innan slutspelet trots att en match återstår mot Singapore den 17:e.

Tabellen just nu (ena gruppen):

Indonesien..3 3 0 0 11-1 9

Malaysia..3 2 1 0 6-2 7

Singapore...3 1 1 1 2-3 4

Thailand...3 1 0 2 6-5 3

Kambodja...4 0 0 4 2-16 0

Summa summarum: Fotboll är inte Thailands grej. Bättre låta damtyngdlyftarna försvara nationen i idrottssammanhang vart fjärde år.

Dela på andra sajter

Just det.

Som det nämdes i en annan tråd i går: Thailand-Australien 0-1.

Därmed är det till 100% klart att Thailand är utslaget. De var inte ens nära. De blir förmodligen fyra av fyra lag i detta förkval.

Det innebär att jag inte kryper. Däremot flyger jag till det leende landet på onsdag.

Och jag lovar: jag kommer inte att titta på livefotboll där. Det är inte värt det. :_russian:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...