Wangthong Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Jag har blivit förvånad om det varit någon annan än Till/Från som konkursatt först. Har man inte intresse av att sälja ska man inte vara i branchen. Förstår inte vilken inkompotent ledning detta företag måste ha eftersom de flesta som varit in kan vittna om hur de blivit ignorerade av säljarna. Det måste vara något generalfel endera i anställningsskeendet, där de lyckas anställa helt ointresserade säljare. I annat fall måste man vara helt odugliga att motivera de anställda att jobba, eller har de haft för mjuk piska? Har varit inne på olika affärer på olika orter och en gång av ca 20 har vi fått tag på en vettig säljare. En av butikerna stängde för ett antal år sedan i Sundsvall, då blev jag heller inte förvånad. Den butiken var ganska representativ för de övriga jag besökt. Sista åren hade de sämre och sämre med kunder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 25 % rabatt på alla varor i OnOff affären på Frölunda Torg idag. Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Appropå missnöjet med Onoff Köpte en tvättmaskin på onoff som gick sönder men de var snabba med och skicka en reparatör. Tyvär gick den inte och laga så vi fick en ny på direkten. Är nog mer otur med vad de får för personal i vissa regioner. Jag var en jättenöjd kund här i Borås. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 12, 2011 Dela Inlagd Juli 12, 2011 Länge nu sedan jag jag handlade på Av&På, har en annan som jag gillar, dom heter inWearhouse, man beställer på nätet och 2 dar senare landar grejjerna! Annars undrar jag om Siba öppnar i ryssland,heter dom Spasiba då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Incinerator Inlagd Juli 13, 2011 Dela Inlagd Juli 13, 2011 Lite mer info: http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article3218349.ece Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Merlins Inlagd Juli 15, 2011 Dela Inlagd Juli 15, 2011 25 % rabatt på alla varor i OnOff affären på Frölunda Torg idag. Mvh SN 30% på Backaplan idag enligt kompis. He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave William Drummond (1585–1649) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 http://skyltat.se/onoffs-personal-visar-sina-kanslor/ Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 27, 2011 Dela Inlagd Juli 27, 2011 vart på onoff 5 gånger varje gång så fick jag alldrig nån hjälp även fast jag bad om hjälp eftersom jag hade tänkt handla så att dom gått kk har dom helt sig själv att skylla på då kunderna inte får hjälp utan lämnar stället utan att kunna handla. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu